Spring naar bijdragen

Lijst van handige programmaatjes voor je pc.


Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Aanbevolen reactie

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Lijst

met handige

programmatjes

voor je pc!

Inleiding:

Hier heb ik een lijst gemaakt met handige programmaatjes voor je pc. Je kunt het bijvoorbeeld gebruiken als je ergens een programmaatje voor nodig hebt maar je niet weet welke. Niet alle programmaatjes die hier onder vermeld staan kun je gratis gebruiken en moet je dus kopen of even voor een crack kijken op bijvoorbeeld The pirate bay. Ook staan de programmaatjes gesorteerd op alfabetische volgorde.

Adobe After Afects:

Dit is een zeer handig programmaatje waarmee je films kunt monteren. Je kunt er van alles mee invoegen. Hieronder kun je een klein filmpje zien wat je ermee kunt doen. Dit programmaatje is wel gratis uit te proberen maar ik raad je toch aan om hem te kopen of te downloaden.

Adobe Dreamweaver:

Zeer handig programmaatje om je eigen website mee te bouwen. Het bied veel hulp en ondersteuning aan het maken van HTML, Java, CSS en nog veel meer. Je kunt ook live zien hoe je script of website eruit komt te zien, dus dit is echt een aanrader als je je eigen website of iets dergelijks gaat maken. Je  kunt dit programmaatje wel gratis uitproberen maar ik raad je toch aan om de Full versie te kopen of te downloaden.

Alt.binz:

Dit is een programmatje waarmee je met nieuwsgroepen kunt downloaden. Je moet dus eerst een NZB bestand downloaden en met dit programmatje kun je dan je film of wat dan ook downloaden.  Hierbij profiteer je van een maximale downloadsnelheid (de hele tijd) en hij kan ook rar bestanden uitpakken en repareert wanneer mogelijk met .par. Je kunt hiermee heel gemakkelijk de juiste film in de beste kwaliteit downloaden. Op duken staat zelf een hele handige handeleiding wat echt nodig is voor de beginnende gebruiker omdat hij installeren nogal moeilijk is. Hier is een linkje van de handleiding.

Klik hier om naar de handleiding te gaan

CCleaner:

CCleaner is een veelgebruikt programmaatje waarmee je je computer kunt opschonen. Je kunt dan voor elk specefiek onderdeel aanvinken of je er wel of niet naar wilt kijken of er onnodige bestanden bijzitten en of ze dus verwijderd kunnen worden. Zo bespaar je al snel enkele gigabytes. Ook is dit een handig programmaatje om je register mee te cleanen. Hierbij kun je er ook voor kiezen om een backup van je register te maken voordat je hem gaat schoonmaken. Dit programmaatje is volledig gratis te downloaden en te gebruiken. Hieronder vind je een link waar je hem makkelijk kunt downloaden.

Ga hier naar de pagina om CCleaner te downloaden

Deamon Tools:

Deamon Tools is een programmaatje om ISO files en anderen van die image bestanden mee af te spelen op je computer. Het programmaatje zorgt ervoor dat er een of meerdere virtual drives bij komen zodat je je image bestanden niet eerst op een dvdtje hoeft te kopieren. Deamon Tools heeft een trail versie genaamt Deamon tools lite en die werkt goed. Ik raad daarom ook alleen de mensen die echt iets meer willen dan alleen mounten de pro versie te gebruiken. Hieronder is een download link.

Klik hier om naar de download pagina te gaan

Defraggler:

Defraggler is van de zelfde maker als CCleaner. Dit is een handig programmaatje om je hele pc te defragmenteren of gewoon een bestand. Door het defragmenteren werkt je computer echt een stuk sneller en word hij ook minder warm. Bij het defragmenteren zet hij namelijk een bestand dat in verschillende blokjes is verdeelt achter elkaar. Je snapt natuurlijk wel dat als een bestand in meerdere blokjes staat hij meer moeite moet doen dan wanneer die bij mekaar staat. Het progranmmatje werkt snel, goed en is volledig gratis. Hieronder vind je ook weer een download linkje en een heel simpel voorbeeldje.

defraggler.jpg

Ga hier naar de pagina om Defraggler te downloaden

Driver Genius:

Driver Genius is een handig programmaatje waarmee je simpel al je drivers en andere software voor je Hardware mee kunt updaten. Ook kun je als je een update niet goed vind hem terugzetten. Driver Genius kun je alleen maar goed gebruiken in professional versie ik raad je daarom ook heel erg aan om deze te kopen of te downloaden als je dit programmaatje wilt hebben.

eMule:

eMule is een handig programmaatje waarmee je vooral kleine bestanden kunt downloaden zoals muziek games voor NDS etc. Dit programmaatje is voor gratis gebruik en voor betaald maar de gratis versie is al goed genoeg. Je moet het wel even wat invullen bij het installeren maar dan heb je ook wat. Hieronder vind je weer een download link.

Ga hier naar de pagina om eMule te downloaden

Game Booster:

Dit is een handig programmaatje om je pc te boosten als je gaat gamen zodat je games vrijwel soepel verlopen. Ook heeft het een handig extra tooltje waarin je je snelkoppelingen van je games kunt plaatsen en als je ze dan daar opent Boost hij gelijk je PC. Voor dit programmaatje is een gratis versie beschikbaar maar ik raad je toch aan om hem te kopen of te downloaden.

Gemistdownloader:

Gemistdownloader is een programmaatje waarmee je makkelijk en snel de gemiste afleveringen kunt downloaden. Het is een nederlands programma speciaal voor en het is vooral bedoelt om er van uitzendiggemist mee te downloaden maar kan ook voor enkele andere sites worden gebruikt. Ook is het programmaatje volledig gratis te downloaden en hieronder staat een link naar onze FAQ met uitleg en download link.

Klik hier om naar de download pagina te gaan

Google Chrome:

Google Chrome is een van de beste en bekentste browsers van dit moment. Natuurlijk is het volkomen gratis te gebruiken en simpel te installeren. Het is vooral een snelle en overzichtelijk browser zonder te veel extra dingetjes die je amper gebruikt. Hier onder vind je een download linkje.

Klik hier om naar de pagina te gaan voor het downloaden

Hirens boot CD

Alles in een boot programmatje voor op een CD of een USB. Hiermee kun je onder anderen je adminstator wachtwoord herstellen zodat je jezelf administrator rechten kan geven en beschikt zoals je bij de onderstaande link kan zien over héél veel gratis tools. De eerste link hieronder is een informatie pagina met welke tools er allemaal inzitten en de andere de downloadpagina.

Klik hier om naar de informatie pagina te gaan

Klik hier om naar de download pagina te gaan

Img Burn:

Img Burn is een handig en eenvoudig programmaatje om een Image file of een map op een dvd te zetten, maar je kunt er het tegenovergestelde ook mee en je kunt er bestanden mee in een Image file zetten. Het programmaatje is volledig gratis en bijna in alle talen te gebruiken. Ook hiervoor is hier onder een download linkje en een voorbeeld.

ImgBurn_Windows7.png

Klik hier om naar de download pagina te gaan

Malwarebites Anti-Malware:

Een goede malwarescanner die alle malware op je computer vind en verwijderd sommige malware vinden zelfs uw virusscanner niet en het werkt elkaar niet tegen dus het is zeker een goede extra beveiliging om je pc zo schoon mogelijk te houden. Het programmatje is goed gratis te gebruiken en verwijderd ook alle malware met de gratis versie. Hij update ook continu zodat hij update blijft. Hieronder vindt u weer een download link.

Klik hier om naar de download pagina te gaan

Microsoft Security Essentials:

Dit is een hele goed antivirus programma van Microsoft zelf. Het is dan ook volledig gratis te gebruiken. Het is ook een toevoeging aan de standaard beveiliging van uw computer. Het is heel uitgebreid tegen schadelijke software, update automatish en u zult nooit van die irritante berichten krijgen. Helaas loopt hij soms wel is achter maarja het zei zo. Duken heeft hierzelf een zeer handige tutorial over gemaakt met download link en al dus die hier is die link.

Klik hier om naar de tutorial te gaan

Mozilla Firefox:

Mozilla Firefox is een super snelle internetbrowser waarmee je makkelijk snel kunt surfen over het internet. Deze browser lijkt heel erg op Internet explore maar is vele malen beter. Ook kun je alles wat je met internet explore hebt opgeslagen laden in firefox zoals wachtwoorden enzo. Hieronder vind je een download linkje.

Klik hier om naar de download pagina te gaan

Newsserver tester:

Hiermee kun je je servertesten op snelheid, nieuwsgroepen en beschikbare bestanden. Het is vooral handig als je een gratis proxy server wilt uitproberen. Het is natuurlijk helemaal gratis en hieronder heb ik een linkje naar de download pagina.

klik hier om naar de duken download pagina te gaan

Rainmeter:

Is een prachtig programmaatje voor je bureaublad mee op te fleuren. Je kunt er verschillende applicaties mee op zetten die echt super handig zijn. Hieronder kun je een uitleg lezen over Rainmeter van onze FAQ.

Klik hier om naar de FAQ pagina te gaan

Spacemonger:

Een handig en klein programmaatje waarmee je in een oogopslag kunt zien hoeveel ruimte bestanden in nemen in verhouding met je volledige ruimte. Ook leest hij alle bestanden die er op jou computer staan er ook degene waarvan jij misschien niet eens wist dat ze bestonden maar wel veel ruimte in beslag nemen. Je kon hem ooit kopen maar nu niet meer. Je kunt wel het volledige programmaatje normaal downloaden alleen heb je dan soms last van dat je nog zoveel dagen te gaan hebt. Als je je daar aan ergert kun je op The pirate bay een crack vinden. Hieronder zie je een klein voorbeeldje en een linkje naar de download pagina.treemap.gif

Klik hier om naar de download pagina te gaan.

Spotnet:

Spotnet is een goed download programmaatje waarmee je supersnel films en andere bestanden kunt downloaden. Spotnet is een volledig gratis programma en werkt met nzb bestanden. Spotnet is volledig nederlands want het is ook door een nederlander gemaakt. Hieronder vind je een downlaod link naar de pagina.

Klik hier om naar de download pagina te gaan

Teach2000:

Teach2000 is een handig programmaatje om je woordjes mee te leren. Je kunt je woordjes hiermee op alle mogelijke manieren leren. Dit is ook het programmaatje wat woordjesleren.nl online gebruik en is ook helemaal gratis. De woordenlijsten die je nodig zult hebben zijn .t2k bestanden en hieronder is een linkje naar de download pagina.

Klik hier om naar de download pagina te gaan

TuneUp Utilities:

TuneUp Untilities is een programmaatje waarmee je je computer goed kunt schoonmaken en problemen kunt oplossen. Ook kun je login screen en dergelijke veranderen. De nieuwste versie heeft ook een turbo mode. Ook kun je hiermee je register cleanen en je schijven te defragmenteren. Er is een trail versie beschikbaar maar ik raad je toch aan om hem te kopen of downloaden van onder andere The pirate bay.

Unlocker:

Unlocher is een handig tooltje om programmaas mee te verwijderen die er niet meteen af willen. Het is een heel licht programmaatje en volkomen gratis. Het is ook makkelijk te installeren en te gebruiken. Een deel van een van onzer FAQs gaat erover dus daar even het linkje van.

Klik hier om naar de FAQ te gaan

uTorrent:

Is een simpel, goed en licht programmaatje waarmee je via bittorrent en magnetlinks kunt downloaden. Dit programmatje is slechts een ondersteunings programmaatje maar wel noodzakelijk waarneer je bijvoorbeeld van The pirat bay download. uTorrent is volledig gratis en heel klein en compact. Hiervoor heb ik ook een link naar de download pagine.

Klik hier om naar de download pagina te gaan

Virtual DJ:

Virtual DJ is een programmaatje waarmee je je muziek kunt bewerken en afspelen. Je kunt er zelf Dj mee spelen. Ook zit er een goede overloop structuur van overgang naar volgende liedjes in. Dit programmaatje heeft een goede trail versie en die kun je dan ook het beste downloaden. Hieronder is een linkje naar de download pagina.

Klik hier om naar de download pagina te gaan

VLC media player:

Het beste programmaatje om videos mee af te spelen op je pc. Het kan echt alle videobestanden afspelen zelfs een dvd map en blueray bestanden. VLC media player is volledig gratis te gebruiken en er is ook geen betaalde versie van. En het is ook voor elk besturingssysteem te gebruiken. Hieronder vind je weer een download linkje.

Klik hier om naar de download pagina te gaan

Youtubedownloader:

Met youtubedownloader kun je filmpjes van bijna alle bekende broadcast site downloaden dus niet alleen van youtube zelf. Je kunt er mee instellen welke kwaliteit je download en in welk formaat. Dit programmaatje is volledig gratis te gebruiken en ik heb er ook weer een linkje voor.

Klik hier om naar de download pagina te gaan

Youtube to MP3 Converter:

Dit is een handig programmaatje om muziek van youtube te downloaden in je raad het al mp3 formaat. Het programmaatje is volledig gratis te gebruiken en hieronder is een link vermeld van een FAQ van onze site.

Klik hier om naar de FAQ te gan

Winrar:

Winrar is een handig programmaatje waarmee je bijna al je archieven mee uit kunt pakken. Met de nieuwste versie kun je nu ook 7zip bestanden uitpakken en zelfs ISO. Je kunt het programmaatje gratis downloaden maar er is ook een betaalde versie van. Echter is de gratis versie al goed genoeg en raad ik alleen mensen die er echt goed en veel en geavanceerd gebruik ervan maken hem te kopen of te downloaden. Dit programmaatje kun je met elk bestuursprogramma gebruiken dus ook voor Linux en er is zelfs een versie voor een pocket pc. Hier onder vind je een download linkje van de trail versie.

Klik hier om naar de download pagina te gaan

Xfire:

Xfire is een handig chat programmaatje voor het gamen. Je kunt er tijdens het gamen niet alleen met elkaar chatten maar ook telefoon gesprekken mee voeren screenshots en filmpjes maken. het maak niet uit welk spel je speelt want hij ondersteund ieder spel. Ook als je met elkaar chat maakt het niet uit welke games jullie spelen of jullie verschillende games spelen of helemaal geen het werkt allemaal. Ook is het programmaatje helemaal gratis dus hieronder vind je een linkje naar de download pagina. Je moet je natuurlijk wel eerst registreren.

Klik hier om naar de download pagina te gaan

Mocht het nu nog zo zijn dat jij een heel goed programmaatje kent en dat hier nog niet tussen staat. Vertel dat dan even op dit forum en ik zorg ervoor dat het ertussen komt te staan.

Mvg

[glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 20
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Het is niet waar dat TuneUp utilties voor bedrijven is. Je kan het gewoon van hun website kopen, in de computer zaak en idd via torrents of het usenet krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Mooi lijst hoor!

+

De meeste ken ik al. En de meeste heb ik ook :)

In je inleiding staat:

The pirat bay,

Moet The pirate bay zijn ;)

Wat er misschien nog bij zou kunnen:

Speedfan is wel handig. Veel mensen willen dat wel :P

VLC media player. Altijd handig.

Gemist downloader:http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39318.msg238668#msg238668

Ziggo Live TV player:http://www.televisieplayer.nl/index.asp

En Everest. Mensen willen wel eens weten wat ze in hun PC hebben :P

7Zip en of winrar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Leuk om te zien dat ik al deze programmatjes uit de lijst heb :)

Kan nog wel aangevuld worden met meer programma's maar dan zul je wel de opmaak beetje moeten veranderen denk ik, waardoor het iets overzichtelijker wordt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Ja sorry ik wou er inderdaad nog wel wat bij zetten maar ik moest even iets anders doen en dus heb ik het zo maar gelaten. Morgen ga ik verder en voeg ik onder anderen Winzip toe  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mooi lijst, best handig eigenlijk!

+

en sticky!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Inderdaad handig

rep +

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 811

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Ga je nog naar TuneUp Utilties kijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mooie lijst!

+rep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Nu staat er dat je met de Trial versie niet zoveel kan, dat is onzin. Je kan gewoon alles wat de volle versie kan totdat die 30 dagen voorbij zijn, dan moet je het product kopen of zoals jij zelf al zegt downloaden met ''serial''.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

mooie lijst  ;D de meeste heb ik al. misschien kan er een goede antivirus bij zoals MSE  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

  • Bijdragen:  330
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Je bent de laatste tijd goed bezig op duken. Ook hier weer mooi topic.

+rep

Verzonden vanaf mijn iPod touch met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 330
  • 1

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik zal even wat anti virus programmas toevoegen  ;)

Microsoft Security Essentials: http://www.duken.nl/handige-tips/handleiding-installatie-en-gebruik-van-microsoft-security-essentials-gratis-antivirus.html

Werkt perfect  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Mooi lijstje. +Rep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Iemand die een key heeft voor tuneup?? Op serial.ws heb ik al gekeken maar die lopen de hele tijd na 1 weekje weer af...

Of iemand die een soortgelijk programma weet? Die beter werkt misschien??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Iemand die een key heeft voor tuneup?? Op serial.ws heb ik al gekeken maar die lopen de hele tijd na 1 weekje weer af...

Of iemand die een soortgelijk programma weet? Die beter werkt misschien??

Ik had TuneUp unattended gedownload, maar op YouTube vind je altijd wel werkende serials voor TuneUp... Er is denk ik ook geen beter programma dan tune up:p
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nitro PDF in de lijst gezet. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Zie hem niet staat??

@ DHRJ

Zal een kijken op TPB en Youtube

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt, komt ooit van pas

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...