Spring naar bijdragen

ps3 internet probleem


.Wouter.

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  214
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-05-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

ik heb het probleem dat ik bijna niemand kan joinen, op COD black ops staat bijvoorbeeld dat hij internet moderate is, dat betekent weer dat ik niet veel mensen kan joinen.

dit is niet alleen het geval bij Call of duty maar bij bijna alle online spellen.

het moet dus wel aan me router liggen denk ik dan maar ja wie ben ik omdat te zeggen.

ik heb wel eens gezien dat iemand op een site de router soort van open zetten zodat je dat probleem niet meer heb.

mijn vraag is dus hoe doe je dat want het is egt heel irritant dat ik geen vrienden kan joinen.

alvast bedankt  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 214
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Je moet daarvoor porten forwarden.

Daarvoor kan je deze handleiding gebruiken

http://www.duken.nl/handleiding-simple-port-forwarding/

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  214
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-05-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

maar welke poort gebruikt mijn ps3 dan?

met dit programma moet je alle spellen die je hebt forwarden maar dit is niet helemaal hoe ik het voor me zag, ik heb gezien dat iemand gewoon op een site zat en opende de router gewoon voor de ps3

bedankt O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 214
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dan zal je UPNP moeten openen.

Meer uitleg daarover onderandere op http://www.duken.nl/inleiding-en-video-uitleg-over-bittorrent/

De UPnP standaard zorgt ervoor dat aparaten aan de andere kant van een netwerkverbinding herkend kunnen worden, in dit geval ethernet routers, maar in prinicipe kunnen ook FireWire en draadloze toepassingen meedoen. Een groot voordeel van de techniek is dat het OS kan weten wanneer hij met een NAT verbinding te maken heeft. Iedereen die thuis een router heeft of gebruik maakt van software als WinRoute om internet te delen, weet dat er problemen kunnen optreden met multiplayer spellen, het draaien van servers, of peer-to-peer verbindingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  261
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-06-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dit is ook wat ik nodig heb geloof ik want ik heb zo'n KPN router en daar staat ethernet op... maar ik probeer dat UPnP wel ff :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 261

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Het beste is om een LAN kabel te verbinden met je PS3, maar met je router moet je port forwarden, een guide kan je vinden op http://www.portforward.com/ of duken's guide.

Sent from my E130 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  261
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-06-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik heb een xbox maar dat maakt denk ik niet echt veel uit... maar op mijn pc is NAT open en op mijn xbox is ie strict... mijn pc staat dan ook op mijn kamer en mijn xbox op zolder dus ik denk dat het probleem is dat het op 2 verschillende plekken is ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 261
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Nee dat zou alleen tot gevolg kunnen hebben dat de ontvangst iets slechter is maar je hebt toch last dat je geen games kunt vinden? Simpele manier om games te vinden voor Xbox:

Start call of duty ga naar play online dan naar vrienden en dan naar rechts. Dan zie je een lijstje van spelers waarmee je de laatste keer hebt gespeelt en kun je kijken of een van hun momenteel nog een plaatsje vrij heeft voor je :)

Weet niet helemaal zeker hoe het werkt want ik heb zelf geen Xbox alleen een vriend van me en die heeft het zelfde probleem als jij alleen hij krijgt het niet opgelost en doet hij het maar zo :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...