Springen naar inhoud

Sitemap | Spotnet | PCextreme, de voordelige host

De Grootste Download Community van de Benelux!

Welkom op het Duken.nl forum, zoals bij andere forums dient u zich eerst te registeren voordat u berichten kan plaatsen.
Maak je geen zorgen dit is heel eenvoudig en gratis. Hierna maakt u deel uit van de grootste download community van de Benelux! Na het inloggen kunt u berichten plaatsen, vragen stellen, bestanden downloaden, gebruikmaken van de Chat, zijn er geen advertenties meer zichtbaar en nog veel meer! Account aanmaken of Inloggen.

- - - - -

Racestuur ps3

stuur ps3

• U dient in te loggen om te antwoorden
Er zijn 3 reacties in dit onderwerp

#1   Bapao11

Bapao11

Full Member

• Full members
  • 149 berichten
    • Tijd online: 16u 14m 21s
  • Download met:ĀµTorrent
  • Browser:Google Chrome

Geplaatst op 04 juni 2012 - 14:42

Hallo,

Ik ben op zoek naar een stuur voor mijn ps3, omdat ik veel racegames speel. Ik wil maximaal 120 euro uitgeven, maar ik heb geen flauw idee wat nou echt een goed stuurtje is. Daarom vraag ik jullie advies en ervaringen met div. stuurtjes. Ik ben wel op zoek naar een stuurtje met force feedback.

Alvast bedankt

#X   Piraatje

Piraatje

Duken Addict

• Moderators
  • 1337 berichten
    • Tijd online: 23u 14m 21s
  • Download met:Spotnet

Geplaatst op Vandaag, 13:27

Misschien een beetje offtopic maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt. Ik heb dit Digitale Film / TV programma gevonden en ben eindelijk voorzien van alle series en films. Geen gepruts met installeren en instellen, geen maandelijkse kosten en binnen 10 minuten draaiend!

Het is echt het proberen waard. Je kan zelfs live voetbal kijken of nieuwe Top series bekijken! In eerste instantie was ik was sceptisch maar alles werkt zoals aangeven en meer dan 2.500 zenders, series en films.
Onze piraat welke van Spotnet fijn vind werken. :D

#2   Duken

Duken

Administrator

• Administrators
  • 19760 berichten
    • Tijd online: 1d 9u 21m 7s
  • Download met:SabNZBD
  • Provider:Ziggo

Geplaatst op 04 juni 2012 - 14:51

Ik zou gaan voor de Logitech Driving Force GT

http://tweakers.net/...html#tab:prices

Stuurtje heb je voor 100 euro en is populair. Valt ook goed in de reviews.

Logitech Driving Force GT: realistisch racen
Een goede racegame verdient zijn eigen superstuur. En dat is de Logitech Driving Force GT. Dit knap stukje elektronica past feilloos bij deze uiterst realistische racing sensatie voor de PlayStation 3. Het wiel simuleert bijvoorbeeld op natuurgetrouwe wijze alle in-game hobbels, botsingen en gripverlies als trileffecten. Bovendien imiteert de 900 graden stuurwielrotatie de stuurdynamica van vele in de game voorkomende auto's. Een meegeleverd setje stabiele gas- en rempedalen maakt de spelervaring vervolgens helemaal compleet. Als extra biedt de Logitech Driving Force GT dankzij de rubberen rand een comfortabele, stevige grip en een real-time afstelling met maar liefst 24 standen. En met driverondersteuning voor Windows 7, Vista en XP kunnen ook pc-eigenaren hun favoriete racegames spelen met de Driving Force GT.

Meer info:
http://www.logitech....ls/devices/4172

Extra "Vind ik leuk's" verdienen?! Maak goede Centrale topics en je Reputatie zal groeien!

#3   Tom

Tom

Duken God

• Moderators
  • 9571 berichten
    • Tijd online: 23d 7u 32m 48s
  • Awards:Best mod 2012!
  • Download met:Alt.Binz
  • Browser:IE 8
  • Provider:Telfort

Geplaatst op 04 juni 2012 - 15:02

Of een tweedehands G25. Ervaring mee, erg goede set. :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
In quid amicum paras? Ut habeam pro quo mori possim, ut habeam quem in exsilium sequar, cuius me morti et opponam et impendam.
Seneca - 1;9:10

Mijn PC: Asus Maximus Gene V, Intel Core i5 3570K + BeQuiet DarkRock Advanced C1, XFX HD7970 Black Edition DD, G.Skill Sniper 2x4GB PC3-14900, Samsung 840Pro 256GB en een slimline DVD-brander plus adapter in een Lan Gear Da Box 100 + veel BeQuiet Silent Wings + Corsair AX650
Randapparatuur: Dell U2711, AudioEngine A2's op een Objective DAC met Objective O2 headphone amp en Cinepaq C4 in-ears, Logitech G15, Razer DeathAdder
Camera: Nikon D7100 | 11-16 f/2,8 | 18-105 VR | 24-70 f/2.8 | 70-200 VR f/2.8 | 50 f/1.8 | SB900 | Redged RTT-423 + RT1

#4   Bapao11

Bapao11

Full Member

• Full members
  • 149 berichten
    • Tijd online: 16u 14m 21s
  • Download met:ĀµTorrent

Geplaatst op 05 juni 2012 - 12:45

Dan ga ik toch voor de driving force gt denk ik ;)

Bedankt!

Onderwerpen met de tag stuur, ps3

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers