Spring naar bijdragen

Film opent wel maar ondertiteling zorgt dat VLC blokkeerd?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-01-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi allemaal,

Ik download regelmatig films die ik afspeel in VLC. Regelmatig komt het voor dat je een keuzemenu in de film krijgt waarin je niet kunt kiezen voor de nederlandse srt-uitvoering. Normaal probeer ik het via VIDEO -> ondertitelspoor. Nu krijg ik de optie nederlands te zien. Als ik daar op klik vervolgens slaat de film uit en kom ik weer terug in de afspeellijst. WIe kan mij helpen?

Alvast bedankt,

Richard

Oeps, vergeten, draai op een imac.

bewerkt door Duken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Heb je dit probleem nu bij alle films die je afspeelt in VLC of met één specifieke film? Het zou namelijk geen probleem mogen zijn om je SRT aan te wijzen en af te spelen bij de film. Heb je de laatste versie van VLC?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-01-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het komt geregeld voor helaas. De film start dan veelal zonder ondertiteling waardoor ik zelf de SRT moet aanklikken. Als ik dan check loopt hij niet mee. Bij films waarin de ondertiteling zit meegebakken probeer ik dan nederlands aan te klikken. In het VLC scherm krijg ik dan de afspeellijst terwijl ik op de achtergrond hoor dat de film gewoon doordraait. Ik heb de laatste versie van VLC. Overigens is dit al ruim een half jaar het geval, dus gooi ik dat soort films in de prullenbak en download ik deze via een andere torrent. Veelal is het geval dat het gaat om MKV bestanden, het is bijzonder irritant helaas. Kun je mij helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...