Spring naar bijdragen

Batterij samsung galaxy gio


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Mijn moeder heeft een samsung galaxy gio en sinds kort gaat de batterij heel snel leeg. Ze moet hem soms wel 4 tot 6 keer per dag opladen, ze kijkt dan een enkele keer facebook en dan is de batterij al weer leeg.

Als ik bij batterijverbruik kijk dan staat daar mobiel standby rond de 30% en telefoon standby ook rond de 30%. Ik denk zelf dat hier het probleem in zit.

Iemand die me verder kan helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik krijg het idee dat er een app is die op de achtergrond blijft draaien en daardoor de batterij leeg trekt.

Ik heb ook een Gio en bij nemen Telefoon Standby en Mobiel Standby ook samen meer dan 60%. Daar zit het probleem dus niet.

Je zou een app als Advanced Task Manager kunnen downloaden en kijken of er in die lijst ook apps staan die je niet vertrouwt, wellicht dat het namelijk een virus is die je batterij zo snel leeg trekt.

Als het dat allemaal niet is, dan vrees ik toch dat je batterij zo goed als overleden is...

bewerkt door THWIT
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 193
  • 913

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ga eens naar instellingen en dan batterij. Maak daar eens een screenshot van en upload hem hier.

Als je je menuknop lang ingedrukt houd, dan op 'taakbeheer' klikt, dan naar 'ram' gaan en dan 'geheugen wissen'.

Het kan ook zijn dat je batterij end-of-life is maar daar ga ik niet 100% vanuit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-02-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mijn zusje heeft ook een Gio, heb zelf een Samsung Galaxy Nexus. Ik heb zelf ook last van een accu die snel op gaat, net als mijn zusje. Volgens heeft Samsung, of Android, daar over het algemeen wel redelijk last van. Las hier iets over verschillende apps die je accugebruik kunnen besparen. Voor mij werkt het echt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...