Spring naar bijdragen

Budget game pc


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-02-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo iedereen,

hier nog zo'n student die niet al te veel geld over heeft, maar wel graag wat gemiddelde games zou willen spelen!

Het gaat hier niet om BF3 of Crysis op extreme settings, maar meer om CS:GO, league of legends & Dota op gemiddeld. Ik kan het er ook mee doen als de instellingen op low moeten, wat dat betreft ben ik zeer gemakkelijk. Het grootste probleem echter, is waarschijnlijk mijn budget.

Mijn budget ligt rond de 550 euro, ik zou graag de pc laten assembleren, maar zou het op zich ook zelf kunnen doen (ook al wordt dat dan de eerste keer).

Ik heb eigenlijk nog een goede monitor en toetsenbord nodig, maar snap dat dit niet in het budget past, dus reken ik dat niet mee. Ook maak ik gebruik van een draadloos netwerk, maar ik ga niet overclocken.

Ik heb al wat topics doorgelezen, maar ben er achter gekomen dat veel van die samenstellingen te duur zijn. Ik geloof echter niet dat een gemiddelde game pc niet te maken is met ~550 euro, dus hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Met wat hulp van mijn "game vrienden" heb ik op het moment een samenstelling gemaakt die (jammer genoeg), iets te duur is. Het zou mij ook niet verbazen als ik hierin nog wat mis, en hoop dat jullie het dan ook zouden willen aanpassen, of met een totaal nieuw systeem aan komen zetten!

In ieder geval alvast bedankt voor de hulp.

http://azerty.nl/win...oduct[552887]=1

Met vriendelijke groet,

Yarode

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Voeding kan goedkoper. Ram geheugen kan goedkoper en moederbord is overpriced. Ik zal later vandaag of morgen even een samenstelling voor je posten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-02-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Alvast heel erg bedankt, ik zal morgen rond 5 uur pas weer kunnen checken, dus dan hoor je weer van me ^.^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-02-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Vroeg mij af of er inderdaad nog een samenstelling zou kunnen komen, ik zit met smart te wachten en zou graag wat advies willen (ik ben nou eenmaal niet zo'n computer genius).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

En dat met zo'n goede startpost. Je bent ook wel reëel wat betreft je budget, want voor een echt gamesysteem heb je te weinig geld liggen. Zelf assembleren is ook echt aan te raden. Als er niemand meer reageert met een aangepaste samenstelling, zal ik dit weekend even mijn best doen.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mijn excuses! Heb het de afgelopen week een beetje erg druk gehad. Als Tom op zondag voor zondag heeft kunnen maken, zal ik er eentje voor je maken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-02-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Allebei heel erg bedankt, sorry dat ik zo ongeduldig was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik moet het even zo doen, had geen kans om een lijst te maken op Tweakers of bij een leverancier. Ik zou het zo doen:

- Corsair Carbide 300R

- Corsair Builder 430W of XFX 550W

- AsRock FM2A75 Pro4

- AMD FM2 X4 750K of 740

- Gelid Tranquillo Rev 2

- Goedkoop setje DDR3 geheugen, 8GB is zat

- Samsung 840 120 of 250GB

- LG GH24NS90

- 140 tot 150 euro over voor een videokaart, als je de goedkoopste SSD neemt in elk geval. Denk aan iets van een HD7850.

Later evt nog een monitor, externe harde schijf, etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je de SSD eruitlaat houd je zo'n 200-250 euro over voor de videokaart.

Persoonlijk zou ik gaan voor een betere gpu en evt. Later een SSD in het systeem bouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dan heb je geen opslagruimte. Da's nooit zo handig. Een betere GPU zou raar zijn, dat brengt het hele systeem uit balans. De CPU kost slechts 70 euro, dan zou je eerder denken aan een upgrade naar Intel. Maar qua prijs/prestatie-verhouding kom je heel ver met het systeem wat ik neerzette. Alleen jammer van de grote behuizing, want die ruimte is niet echt nodig. Een mATX-behuizing is helaas duurder of van mindere kwaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...