Spring naar bijdragen

WinRAR bestanden uitpakken na downloaden


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-03-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

goedenmorgen

ik ben sinds kort begonnen met downloaden via spotnet en begon heel voorzichtig met een dvd 5. vaak had ik mapjes die ik dmv mijn re muisknop meteen kon branden op een dvd mbv img burn. soms ook een video of audio ts waarna ik na speurwerk op internet heb gevonden dat je dan alleen de video ts bestanden hoeft te branden op de dvd.

nu heb ik echter voor de garmin ( navigatiesysteem) van mijn man een nzb gedownload met alle kaarten van amerika. het bestand is 8 gb groot en ik wil dit graag op een micro sd kaart zetten zodat die in zijn garmin past en dat we deze straks kunnen gaan gebruiken in amerika.

het bestand bestaat echter uit en losse bestand mapjes en losse winrar bestanden. bovenin zie ik een zestal bestandsmappen en als ik die open is de ene leeg en de andere bestaat weer uit allerlei submappen. onder deze zes mappen staan de 75 winrararchief bestanden.

nu weet ik niet wat ik op de sd kaart moet zetten.. alles of alleen die winrarbestanden??? kan iemand mij hierin helpen??

alvast bedankt

gr linda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Die winrar bestanden moet je uitpakken met het programma Winrar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-03-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ja dat begrijp ik ...... maar moet ik dan alleen die uitgepakte bestanden op de sd kaart zetten of ook al die lossen mappen

bewerkt door linda75
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat ligt eraan wat voor bestanden het zijn en welke bestanden je Garmin nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...