Spring naar bijdragen

Laptop kopen voor niet zo zware games


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  119
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo heren en eventueel dames,

Heb een vraagje, mijn pc begint kuren te vertonen en is dus toe aan vervanging. Hij is inmiddels al 5 jaar oud en word steeds dragen en doet steeds gekkere dingen( Vanzelf uitgaan etc).

Ik wil dit keer gaan voor een laptop en zat te denken aan de merken Asus, Sony Vaio en dat was het wel?? Weet niet waarom maar dit zijn de 2 beste toch?

Ik ben geen fanatieke gamer dus mijn laptop hoeft geen beast game laptop te zijn maar wil wel een spel als Football manager 2013 kunnen spelen. Mijn huidige pc kont dit wel aan maar was wel erg traag enzo. Maar met een nieuwe laptop moet dit goed komen.

Budget: 600/700 ((mag wat meer, als je een goeie reden hebt) , maar liefst rond die prijs.

Processor: Liefst I5 of hoger

Inch: Maak niet uit, liefst een grotere beeldscherm.

Weet overigens niets van laptops, pc's af en naar welke specs ik moet kijken. Zoals wat nou een goede videokaart is, maar voor football manager zal dat niet zo heel goed hoeven te zijn denk ik?

Alvast bedankt voor jullie hulp en reacties!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 119

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

http://tweakers.net/pricewatch/336309/asus-n56vb-s4060h.html of

http://tweakers.net/pricewatch/327837/asus-k56cb-xx005h.html

Simpel. De bovenste is iets beter qua schermresolutie (echt een flinke pré), maar is wel iets duurder. Als je het een stuk duurder maakt krijg je een SSD en net wat betere specificaties op de andere onderdelen, maar voor je wensen zal die notebook voldoen. Een 17"-scherm kan wel, maar je moet dan echt uitkijken dat je niet teveel inlevert op de rest van de componenten. Een goede optie:

http://tweakers.net/pricewatch/326977/asus-k75-series-k75vj-ty004h.html

Iets betere processor, iets mindere videokaart. Voldoende voor het spel wat je wilt spelen. Het is echt een voorkeur wat je wilt hebben, maar ik zou de keuze maken tussen de eerstgenoemde 15" en de 17". Lees ook de reviews van de notebooks na op Tweakers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  119
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Indd die 3e lijkt me een goeie alleen de bovenstaande 3 laptops kun je niet bij een mediamarkt,bcc ofzo kope? Liefst koop ik hem gewoon uit een winkel ipv internet of zijn de genoemde winkels bij tweakers wel goede winkels. Stel er is iets kapot dan moet ik het weer opsturen enzo ipv langs gaan

Die 3e is gewoon genoeg voor football manager tog en een betere processor dus dan zou ik beter die 3e kunne kopen of niet.

Hoe trouwens ook dat lenovo goeie klopt dit?

Bedankt voor je reactie, meer advies is welkom:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 119

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

De notebooks die ik noemde zijn qua prijs/kwaliteit nu het beste. Lenovo is prima, maar niet beter of slechter dan bijvoorbeeld Asus.

Qua winkel... Als je slechte service wilt, moet je juist naar de MediaMarkt gaan. Sowieso kun je Asus-producten bij een defect melden bij Asus, dan komen ze hem halen. Laatst nog een perfecte afhandeling gehad, 't touchscreen van m'n tablet was kapot.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  119
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Is het goed dankje ik ga even kijken, dan ga ik voor die 3e. Welke winkel haal jij ze? Want je kunt ze niet in een fysieke winkel halen die 3e of hebbik dat mis.

Zoniet welke site haal jij ze?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 119

  • Bijdragen:  119
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Jaa ik kan wel bij fysieke winkel halen sorry niet goed gekeken, betaal je wel 50 euro meer...

Maar die 3e moet wel goed zijn tg en gaat gewoon tijdje mee, ook voor de games die ik wil spelen( vooral football manager:p)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 119

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik zou hem gewoon bij Alternate kopen, is een goede bekende&betrouwbare site, zie shopreviews. Garantie gaat zoals Tom zegt via Asus zelf! Als je hem bij de mediamarkt bijvoorbeeld zou inleveren zouden zij hem ook opsturen naar Asus.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...