Spring naar bijdragen

Vita Half-Byte Loader - VHBL 2.60 download gezocht


antonb12

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  69
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  659
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  55
  • Was actief op:  Windows

wie kan mijn helpen aan vhbl 2.60 die zoek ik mijn systeem is 2.60 daar om kreeg ik de vhbl 1.12 niet er op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 69
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik lees hier:

VHBL for firmwares beyond 2.12 is not released yet. You must wait until someone releases an exploit for 2.60. Right now you may notice some people on this site have 2.60 VHBL. I assume most of those people are using a PSP game to run VHBL that is undisclosed to the public. Other people who claim to have 2.60 VHBL might be lying (You would be surprised at things people do to seem "cool.") If you noticed that some people have 2.60 eCFW, these are mainly developers that have TN or ARK firmware working with a kernel exploit that is unreleased.

Ik heb flink lopen googlen maar nergens een download link kunnen vinden. Helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...