Spring naar bijdragen

PS3 geheugen uitbreiden met Externe HDD


T H W I T

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoi,

Ik heb een aantal maanden geleden een PS3 aangeschaft (zie: ).

Dit 12 GB model zit, zoals ook wel te verwachten viel, snel vol. Daarom heb ik een externe HDD gekocht.

Nu ben ik ook in het bezit van GTA V, maar alleen het installatiebestand is al 8 GB en dat past er dus niet meer bij op de interne harde schijf van 12 GB.

Nu heb ik dus geprobeerd om dat te laten installeren op de harde schijf (http://www.wikihow.com/Add-an-External-Hard-Drive-to-a-PlayStation-3), maar ik kan nog steeds geen installatiebestanden op die externe harde schijf zetten.

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Kan dit überhaupt wel?

Greetz,

THWIT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 193
  • 913
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  1.232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hoi THWIT,

Ik kan niet veel vinden over problemen met een externe HDD, maar veel sites vermelden GTA V juist niet te installeren.

Ik heb het spel zelf niet, dus ik weet niet of het installeren verplicht is o.i.d.

Ik zal blijven mee zoeken, maar ik kan je nu even niet helpen.

Gr. Rik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 66
  • 1,2k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Je kunt de harde schijf vervangen door een andere grotere 2.5 inch. Als je een portable externe harde schijf hebt kun je de 2.5 inch hdd eruit halen en vervangen door die in je PS3.

https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/362/~/upgrade-the-hard-disk-drive-(hdd)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik zal mijn ps3 binnenkort eerst even openmaken om eens te kijken waar en hoe ik een andere schijf erin kan zetten.

Maar met een nieuwe interne HDD kan ik toch nog wel gewoon alles hè? Er zitten toch geen haken en ogen aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 193
  • 913

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Playstation ondersteunt het zelf ook. Zie mijn linkje, alle bestaande data op je hdd kun je backuppen :)

NOTES:
  • Please note that the PS3 system will prompt you to format the inserted hard drive if it isn't the original. This will happen even if the hard drive was from a different PS3 system.
  • The HDD must be a 2.5” internal Serial ATA HDD. Parallel ATA is not supported.
  • Sony Computer Entertainment America, LLC (SCEA) does not have any information regarding specific compatibility or recommendations for hard disk drives for the PS3 system. Proper operation is not guaranteed for all models.
  • Upgrading the HDD will not void the warranty, however, the consumer takes full responsibility when upgrading the HDD.
  • Speed of the hard drive does help when reading and writing data to the PS3, however, the system will still determine the overall speed of the system.
  • To back up the data on the HDD, you may use the back up utility on the PS3.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...