Spring naar bijdragen

Update 3ds icm flash R4 Duel core


Siebrand

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Mijn Nintendo 3 ds vraagt om een update te installeren. Nu weet ik vanuit het verleden dat je dit niet moet doen, omdat anders je flashkaart onbruikbaar wordt gemaakt. Ik dacht altijd dat hij dan met het internet verbonden moet zijn om deze update te kunnen installeren, maar hij geeft aan dat er geen internetverbinding nodig is. Wat is wijsheid.

Ik heb een R4 Dual core kaartje zoals te zien is op de bijlage. Software versie 4.5.0-10E

Wie weet raad

post-1437-0-63805700-1381617150.gif

bewerkt door DukeNPDA
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Maar wat wil je precies nu doen? Je kan toch gewoon op b klikken om die update te annuleren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Maar kan ik die melding ook uitzetten, zodat ik geen melding meer krijg om de 3 ds te updaten. Waar ik bang voor ben is dat m'n dochter een keer op oke drukt en dat dan het kaartje onbruikbaar wordt. Dit is al een keer eerder gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Volgens mij niet, de 3DS zal die melding blijven geven totdat je dus die update installeert. Dus gewoon goed opletten of op de website kijken van je kaartje of er laatst nog een update is uitgekomen zodat die wel werkt met de 3DS's nieuwste firmware. Als dat zo is dan kan je eerst het kaartje updaten en dan je 3DS. ;)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...