Spring naar bijdragen

Media speler voor de TV - Films afspelen op tv


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  188
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hallo,

Ik ben op zoek naar een manier om films (+ losse ondertiteling) af te spelen op een tv.

Dit heb ik al geprobeerd via een USB stick maar de tv kan de videobestanden niet afspelen.

Nu denk ik dat ik hiervoor een media player nodig heb, kunnen jullie me een media speler aanraden waar ik films op kan opslaan om ze vervolgens op de tv af te spelen.

Soms heb ik films waar de ondertiteling los bij zit, dus in een apart bestand, is het mogelijk deze toch af te spelen met de ondertiteling erbij?

EDIT: Zou zoiets als deze al goed zijn?

bewerkt door Duken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 188

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mocht er een PC in de buurt staan zou ik dat altijd aanraden i.c.m. bijvoorbeeld VLC player.

Mocht dat niet werken hangt het af van wat je TV allemaal kan, 3d of niet? Het feit dat je TV geen films vanaf een USB-Stick af kan spelen doet me vermoeden dat je televisie geen smartfuncties heeft en wss dan ook geen 3d.

Het mooiste apparaat (bibliotheek met covers, imdb data etc.) is in mijn ogen de Dune van mijn zwager. Een ouder model, zonder 3d.

Zelf bezit ik een WD HDTV Live o.i.d. die het altijd prima heeft gedaan. In mijn ogen zijn die dingen te traag en moet ik te vaak firmware updaten, vandaar dat ik mijn pc tegenwoordig voor deze doeleinden gebruik.

Voordeel van de WD TV Live is dat hij wireless is en met een beetje router je moeiteloos kunt streamen, vanaf bijvoorbeeld, je PC :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 7
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-04-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik kan me voorstellen dat je al een koop gedaan hebt. Maar anders adviseer Raspberry Pi met RaspBMC moet je maar eens in duiken geeft veel voor weinig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 8

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...