Spring naar bijdragen

weergaven fout in Windows 8


r3b3l3

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  25
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-12-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hey,

ik weet niet helemaal zeker of ik bij het goede onderwerp zit maar toch.

ik zit met het volgende probleem.

sinds kort heb ik op mijn laptop die op windows 8.1 draait een aantal problemen.

youtube filmpjes speelde niet af (dit is inmiddels verholpen)

afbeelding worden niet of niet goed weer gegeven.

pagina's laden niet of duren lang om te laden en worden vervolgens niet goed weer gegeven.

als ik iets wil downloaden krijg ik: mislukt, netwerkfout.

ik heb al verschillende netwerken en browsers gebruikt maar ik blijf de zelfde problemen hebben.

iemand eenig idee hoe ik dit kan verhelpen?

alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 25

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

heb je een lokaal of online account op je pc?

Hoelang doet dit probleem zich voort?

Wat is er veranderd vanaf het moment voor het probleem en erna?

Ben je de enige in je netwerk die hier last van heeft?

Klik met de rechtermuisknop op het pictogram Start, klik op Device Manager (Apparaatbeheer). Zie je daar iets van driehoeken of kruizen staan?

Heb je al geprobeerd om een nieuwe (lokale) gebruiker aan te maken op je pc, zo ja, heeft dit account hetzelfde probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  25
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-12-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik ben totaal nieuw met windows 8.

als ik me niet vergis heb ik een online account deze is gelinked aan mijn mail account.

ik heb nou sinds de carnavals vakantie ongeveer problemen hiermee.

ik kreeg dit probleem op windows 8 naar een tijdje, hierdoor heb ik besloten mijn laptop te updaten naar windows 8.1. de problemen zijn toen een tijd verholpen geweest, maar rond de kerst vakantie kwamen ze terug.

ja ik ben de eenige op het netwerk die hier problemen mee heeft : thuis, op mijn stage en op mijn school

bij apparaatbeheer staan geen driehoeken of kruizen.

de nieuwe gebruiker zal ik nu even gaan proberen.

als ik gebrekkige informatie of zo ergens over geef mijn excuses ik kan wel wat trucjes met mijn laptop, maar dit is niet zoveel bezonders.

EDIT:

ik heb een nieuw account aangemaakt wat niet online is en allen problemen zijn opgelost?

bewerkt door Farid.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 25

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, niet met W 8 maar toen ik upgrade naar 8.1, na lang zoeken en proberen had ik dan uiteindelijk mijn NVIDIA GeForce geupdate naar de nieuwste drivers met de bedoeling van MW(Modern Warfare) beter te laten werken in full mode. Wat bleek? Dat ik meteen van alle andere problemen verlost was, heb dan ook metee alle andere drivers van de pc en randapparatuur geupdated. sindsdien geen enkel probleem meer gehad. Misschien niet van toepassing op uw systeem, maar het kan geen slecht gedacht zijn om alle drivers te updaten(indien deze beschikbaar zijn) zodat ze meer en beter aangepast zijn voor W 8.1 .

ps.: ik werk uitsluitend met een online account.

bewerkt door Trizomu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...