Spring naar bijdragen

Computer problemen/fouten, vermoedelijk geheugen


mummy

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Op mijn werk computer heb ik een aantal problemen. Ik vermoed dat het allemaal verband heeft met elkaar. De volgende problemen loop ik tegen aan:

1. Als eerst als ik mijn computer nu opstart, dan krijg ik bij het openen van Google Chrome een foutmelding dat Chrome de vorige keer niet goed is afgesloten (is wel goed afgesloten uiteraard).

2. Kan bookmarks niet meer opslaan. Als ik een website opsla als bookmark dan staat die wel gewoon in mijn bookmarks bar. Zolang de pc aan is, is dit geen probleem. Als ik de pc echter afsluit en later weer opstart is de bookmark weg.

3. Als ik dropbox wil opstarten krijg ik een melding, couldn't start dropbox. This is usually because of permision error staat er nog bij. Herinstaleren heeft niet geholpen.

Dit zijn de voornaamste problemen waar ik tegen aan liep. Zelf dacht ik dat dit bijvoorbeeld aan het interne geheugen kon liggen? Maatregelen die ik zelf heb geprobeerd is de computer opschonen door o.a. defragmentatie en schrijf opruiming. Verder veel gegoogled, maar probleem niet kunnen vinden. Overigens werkte ik al een paar weken op deze pc. Toen ik op een dag deze computer opstarte begonnen deze problemen. Nog even als toevoeging, mijn C schijf, waar o.a. dropbox op staat, heeft 699 GB vrije ruimte.

Alvast bedankt voor de hulp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 265
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hebben jullie geen systeembeheerder op het werk? Het lijkt mij niet het juiste als gebruikers zelf gaan kloten met de computers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hoi Farid,

Nee is maar een klein bedrijf. Een collega heeft er al naar gekeken, maar die kon het helaas niet oplossen. Vandaar dat ik dacht, dan probeer ik het via duken ;)

EDIT:

Wellicht is het me al gelukt om het op te lossen. In het geval van Dropbox had het met permisie rechten te maken. Heb daar wat aanpassingen in gemaakt. Dropbox kan ik nu weer openen, met een beetje geluk zijn de andere problemen morgen ochtend ook opgelost! Laat het nog weten.

bewerkt door Farid.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 265

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Het is inderdaad helemaal opgelost! :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...