Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedemiddag, ik zit er aan te denken om een abonnement op netflix aan te schaffen. Hiervoor heb ik dan een Apple TV 3 nodig via bol.com aangezien ik een LG hd tv heb en wel via de tv sil kijken.. Heeft iemand hier ervaring mee? En uberhaupt met netflix? Is het aanbod het geld waard? Alvast bedankt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427

  • Bijdragen:  268
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoezo geen Google Chromecast? Zelfde principe, stuk goedkoper! In combinatie met netflix gebruik ik dit erg vaak op mijn tv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 268

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je kan het een maand gratis uitproberen. Gewoon. Het is trouwens maandelijk opzegbaar dus dat scheelt ook. Aanbod is oke, maar niet geweldig. Doe het zelf voor de series :)

Verstuurd vanaf m'n Batmobile

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Is het niet zo dat via goolge chromecast je de app op een tablet of smartphone moet zetten en dan aansluiten op je tv om te streamen en via apple tv je het in principe vanaf de bank kan besturen met een aparte afstandsbediening? Mn schoonvader heeft in ieder geval zo'n apple ding en dat is wel ideaal.. Weet niet precies hoe een chromecast werkt. En het aanbod van films/series is ook recent? Of duurt het lang voor er nieuwe afleveringen/seizoenen op komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Chromecast werkt zonder tussenkomst van je PC / Laptop. Je doet deze in je HDMI port van je TV. Via je telefoon of andere app zeg je welke film hij moet afspelen. Dit wordt dan toegestuurd via Netflix.

Met andere woorden. Als jij hierna uit het huis loopt met je telefoon blijft de film gewoon doorgaan. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dus ik kan dan met de app op mn iphone kiezen wat ik wil kijken zonder de telefoon ergens aan te moeten koppelen?

En is het ook mogelijk om via chromecast Videoland unlimited op de tv te krijgen? Dan heb je wel het gros van de films altijd tot je beschikking.

bewerkt door Patrickj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427

  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb inmiddels een proefmaand genomen en een chromecast gehaald .. Ik zit er aan te denken te kiezen voor een abonnement van 2 schermen voor 8,99€ Ik heb die app op mijn telefoon, maar hoe kan ik nu op 2 schermen kijken? Moet ik dan via mijn telefoon bijvoorbeeld beneden een serie starten en kan ik vervolgens daarna boven een film opzetten? Of heb ik dan ook 2 chromecasten nodig..

bewerkt door Patrickj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb inmiddels een proefmaand genomen en een chromecast gehaald .. Ik zit er aan te denken te kiezen voor een abonnement van 2 schermen voor 8,99€ Ik heb die app op mijn telefoon, maar hoe kan ik nu op 2 schermen kijken? Moet ik dan via mijn telefoon bijvoorbeeld beneden een serie starten en kan ik vervolgens daarna boven een film opzetten? Of heb ik dan ook 2 chromecasten nodig..

Je kan met 2 apparaten tegelijk een serie/film (hoeft niet hetzelfde te zij) kijken met het abbonnement.

Verstuurd vanaf m'n Batmobile

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En dan hoef ik ook geen dubbele chromecast?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En dan hoef ik ook geen dubbele chromecast?

Als jij op 2 tv's tegelijk wilt kijken dan is een chromecash een mogelijkheid ja

Verstuurd vanaf m'n Batmobile

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dus als mijn broertje nu een 2e chromecast haalt voor zijn tv, kan hij de netflix app ook op zijn iphone zetten en op mijn account inloggen? En kunnen we beide tegelijk verschillende films/series zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dus als mijn broertje nu een 2e chromecast haalt voor zijn tv, kan hij de netflix app ook op zijn iphone zetten en op mijn account inloggen? En kunnen we beide tegelijk verschillende films/series zien?

Ja

Verstuurd vanaf m'n Batmobile

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...