Springen naar inhoud

Sitemap | Spotnet | PCextreme, de voordelige host

De Grootste Download Community van de Benelux!

Welkom op het Duken.nl forum, zoals bij andere forums dient u zich eerst te registeren voordat u berichten kan plaatsen.
Maak je geen zorgen dit is heel eenvoudig en gratis. Hierna maakt u deel uit van de grootste download community van de Benelux! Na het inloggen kunt u berichten plaatsen, vragen stellen, bestanden downloaden, gebruikmaken van de Chat, zijn er geen advertenties meer zichtbaar en nog veel meer! Account aanmaken of Inloggen.

* * * * * 1 stemmen

Spotnet werkt niet meer na Windows update - Spotnet werkt niet meer

spotnet crash Windows update

  • U dient in te loggen om te antwoorden
Er zijn 5 reacties in dit onderwerp

#1   Duken

Duken

    Administrator

  • Administrators
  • 19858 berichten
    • Tijd online: 1d 10u 17m 17s
  • Download met:SabNZBD
  • Browser:Google Chrome
  • Provider:Ziggo

Geplaatst op 26 september 2014 - 22:36

Spotnet werkt niet meer na de Windows update KB2977629 (MS14-052: Cumulative security update for Internet Explorer: september 9, 2014) Spotnet maakt gebruik van onderdelen in Internet Explorer.

Bij het starten van Spotnet of het werken in Spotnet komt de foutmelding op "Spotnet werkt niet meer"

Bijlage  spotnet-werkt-niet-meer.gif   8,37K   10 Aantal bijlagen

Open het Configuratiescherm /Programma's en onderdelen
Daarna geïnstalleerde updates weergeven

Geplaatste afbeelding

(MS14-052: Cumulative security update for Internet Explorer: September 9, 2014)

Verwijder de update KB2977629

Geplaatste afbeelding

Na het verwijderen de computer opnieuw opstarten.

Nu er voor zorgen dat KB2977629 niet weer automatisch wordt geïnstalleerd.
Ga naar Windows Update
Klik op: Naar updates zoeken.

Geplaatste afbeelding
klik op de "update" (rode pijltje afbeelding)

Rechts klik op KB2977629 => Update verbergen
Geplaatste afbeelding

Tot dat Microsoft het probleem heeft verholpen, of met een nieuwe update komt, de update verborgen houden, anders speelt het probleem weer ;)

Veranderd door DukeNPDA, 26 september 2014 - 22:46

Extra "Vind ik leuk's" verdienen?! Maak goede Centrale topics en je Reputatie zal groeien!


#X   Piraatje

Piraatje

    Duken Addict

  • Moderators
  • 1337 berichten
    • Tijd online: 23u 14m 21s
  • Download met:Spotnet

Geplaatst op Vandaag, 13:27

Misschien een beetje offtopic maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt. Ik heb dit Digitale Film / TV programma gevonden en ben eindelijk voorzien van alle series en films. Geen gepruts met installeren en instellen, geen maandelijkse kosten en binnen 10 minuten draaiend!

Het is echt het proberen waard. Je kan zelfs live voetbal kijken of nieuwe Top series bekijken! In eerste instantie was ik was sceptisch maar alles werkt zoals aangeven en meer dan 2.500 zenders, series en films.
Onze piraat welke van Spotnet fijn vind werken. :D

#2   harryaarts

harryaarts

    Download Newbie

  • Members
  • 1 berichten
    • Tijd online: 8m 27s

Geplaatst op 07 oktober 2014 - 20:49

L.S.

Heb de update KB297629 verwijderd .Blijf echter hetzelfde probleem houden.
Kan iemand dat uitleggen?
harryaarts

#3   tennis948

tennis948

    Download Newbie

  • Members
  • 1 berichten
    • Tijd online: 42m 46s

Geplaatst op 09 oktober 2014 - 17:25

Ik krijg de melding: \??\C:\Program Files (x86)\Advanced System Protector\filetypehelper.exe
dat dit onderdeel niet kan worden gestart of uitgevoerd vanwege incompatibiliteit met 64 bitsversies van windows. Vraag de software leverancier om een 64 bitsversie, compatibele met windows.

Wat moet ik hiermee, want nergens wordt gesproken over 32 of 64 bits.

Graag hulp.

groetjes
Els

#4   Duken

Duken

    Administrator

  • Administrators
  • 19858 berichten
    • Tijd online: 1d 10u 17m 17s
  • Download met:SabNZBD
  • Browser:Google Chrome
  • Provider:Ziggo

Geplaatst op 10 oktober 2014 - 12:44

Kunnen jullie deze tools eens proberen:
http://www.duken.nl/...-of-memory-fix/

Bij het starten van Spotnet komt er een foutmelding op. De “out of memory” foutmelding ontstaat meestal bij een nieuwe Spotnet 1.8.1 installatie, na het opslaan van de spots begint het opslaan van reacties, waarna de foutmelding ontstaat.
De Spotnet foutmeldingen lopen uiteen zoals:
* System.OutofMemoryExeption was thrown Of commentstarter
* commentstarter: unable to open the database file
* Commentstarter:Get Comments:Datareader not available:SQlite. error no such table :comments
* xSaveSpots_Completed::CommentSettings: CommentDB: LastPosition: SQLite error no such table
* Converstion from string “11.55957″ to type is not valid.
* InsertComments malloc() failed out of memory
http://www.duken.nl/...ix-Duken-nl.zip

Extra "Vind ik leuk's" verdienen?! Maak goede Centrale topics en je Reputatie zal groeien!


#5   Marnix84

Marnix84

    Download Newbie

  • Members
  • 1 berichten
    • Tijd online: 12m 36s

Geplaatst op 25 oktober 2014 - 23:34

Beste de duken heb je advies opgevolgd en update verwijderd, maar hij blijft terug komen met de zelfde melding enig idee wat ik daar aan kan doen ?  voor de rest nooit problemen gehad voor de update mvg Marnix.

#6   Duken

Duken

    Administrator

  • Administrators
  • 19858 berichten
    • Tijd online: 1d 10u 17m 17s
  • Download met:SabNZBD
  • Browser:Google Chrome
  • Provider:Ziggo

Geplaatst op 27 oktober 2014 - 15:06

Heb je ook die memoryfix geprobeerd?
http://www.duken.nl/...-of-memory-fix/

Extra "Vind ik leuk's" verdienen?! Maak goede Centrale topics en je Reputatie zal groeien!






3 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 3 bezoekers, 0 anonieme gebruikers