Spring naar bijdragen

Foutmelding bij spotnet bij opstarten en laden


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goeie middag,

Sinds een tijd had ik last van de melding op Spotnet dat, zodra ik een game wilde downloaden, ik de melding kreeg dat er een fout opgetreden was en het zaakje afgesloten moest worden.

Heb toen heel spotnet eraf gegooid en geprobeerd opnieuw te installeren. Nu krijg ik een melding "Comment Unable to open the database File". Of ik krijg te lezen dat er een error 502 is. Weer na een andere nieuwe installatie van Spotnet "Malloc0 failed out of memory. Ik word het zo zat allemaal. Heb toen mijn usenetprovider gemaild maar die schreef terug dat ik niet bij hun moet zijn :zielig: dus weet ik het nu ff helemaal niet meer.

Ben 63 jaar en een totale digibeet :zielig: . Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen.

Alvast hartstikke bedankt. :kusje:

O nog wat vergeten. Heb het goeie spotnet wel op m'n oude pc. staan en geprobeerd om die via een usb. stickje weer op m'n nieuwe pc. te zetten. Luk niet, ook niet als ik het bestandje stuur naar mijn emailadres. Zwaar bout.

bewerkt door Duken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 22

  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hartelijk dank voor je reactie NPDA. Ga er morgen op m'n gemakkie voor zitten en hoop inderdaad dat het probleem tot het verleden behoort.

Je krijgt het zeker te lezen.

Nogmaals dank. :kusje: :kusje: :roos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 22

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goeie morgen Duke NPDA,

Volgens mij is alles opgelost nu, ik kan gewoon op Spotnet zonder al die meldingen. Geweldig en ik ben erg blij. De downloadsnelheid lijkt nu ook veel hoger. Goh wat ben ik blij met jouw hulp.

Hartelijk dank voor de tip. :goed::roos: :roos: :roos: :roos: :roos: :roos:

bewerkt door bollje1000
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 22

  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Wat goed om te horen! Veel Download plezier weer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...