Spring naar bijdragen

Bon Dieu????


Gast ntm

Aanbevolen reactie

Hallo,

Het lukt mij maar niet om de film Bon Dieu (franse film) te downloaden, ELK torrent bestand dat ik gedownload heb, heeft een winrar bestand waar ik een wachtwoord moet invoeren. En voor dat wachtwoord moet ik een survey invullen waar ik aan een vast sms-abbonementsdienst zit.

Op duken.nl stond Bon Dieu tijdje terug in top 10 van meest gedownloade films, dus heeft iemand hier ergens het wachtwoord of gewoon een link/bestand zonder winrar naar de film?

Ik kan het serieus nergens vinden, alleen winrar-->password.

Help me out guys!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedoel je de film Qu'est-ce Qu'on A Fait au Bon Dieu? (2014)? En download je alleen via torrents of ook via nieuwsgroepen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Ik heb op verschillende torrentsite's gezocht naar "Qu'est-ce Qu'on A Fait au Bon Dieu" zoals reneetje1969 aanhaalt en dat zou dus de film zijn die ntm bedoeld, maar overal zijn er klachten over het niet te kunnen verkrijgen van het wachtwoord. Dus zoals u zelf aanhaald: En voor dat wachtwoord moet ik een survey invullen waar ik aan een vast sms-abbonementsdienst zit. vindt ik het niet waard om aan een abbo vast te zitten waar je waarschijnlijk moeilijk af geraakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb hem inmiddels van het usenet geplukt. Mocht er interesse zijn dan kan ik hem wel even op een open torrent tracker zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Reneetje 4 president :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nou nou nou Duken. Mijn pa zei altijd: Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. Dus deze verkiezingsronde laat ik aan me voorbij gaan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@ ntm

Moet het toch even kwijt. Inmiddels is het bijna 2 weken geleden dat je hier je vraag/noodkreet hebt gedeponeerd. Naar aanleiding hiervan hebben diverse mensen hun eigen vrije tijd en energie gestoken om voor jou een oplossing te vinden, en uiteindelijk met succes. Ik vind het dan ook ronduit respectloos en onbeschoft, zo niet asociaal, dat je na het plaatsen van je vraag nooit meer de moeite hebt genomen om te kijken of er wellicht reacties waren naar aanleiding van je vraag.

Deze film die ik voor jou gedownload had gaat bij deze dan ook weer de prullenbak in en wens je veel succes met je RAR bestanden met wachtwoord. Op mijn hulp hoef je niet meer te rekenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...