Spring naar bijdragen

Hdmi kabel naar tv, opeens geen geluid meer


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedemorgen, ik kijk al enkele maanden via mijn laptop en dan met hdmi naar de tv films en programmas, sinds vandaag krijg ik hierby geen geluid.. Kan iemand me aub helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kan heel veel verschillende oorzaken hebben dus zou je diverse dingen kunnen testen om op die manier dingen te kunnen wegstrepen als oorzaak. Heb je het geprobeerd met diverse films en bij allemaal geen geluid? Het zou namelijk kunnen dat de bij een film gebruikte audio codec niet ondersteund wordt door de tv.

Vanzelfsprekend ook even een andere HDMI kabel proberen en (indien beschikbaar) een andere HDMI aansluiting op je laptop en tv gebruiken. HDMI aansluitingen zijn nogal gevoelig en kunnen bij veelvuldig aan- en afkoppelen zomaar opeens de geest geven.

Hopelijk word je zo wat wijzer en vind je de oorzaak. En anders kan je in ieder geval bovenstaande punten uitsluiten als mogelijke oorzaak.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb je al gekekeb of je audio afspeelapparaat op je tv staat en niet via je laptop?

Staat het geluid wel aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Is opgelost!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...