Spring naar bijdragen

Even voorstellen


nolikomaaseik

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben een bijna 70- jarige Belg en ben begonnen met het downloaden van films met de bedoeling om deze daarna te branden en te bekijken op mijn Panasonic plasma TV . Op dit gebied ben ik een leek en hoop op dit forum de nodige kennis te vergaren .

Als bijkomende hobby ben ik een amateur fotograaf en een verwoed reiziger .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Welkom Nolikomaaseik. Natuurlijk is het mogelijk om gedownloade films te branden op dvd en ze vervolgens via je DVD speler op tv af te spelen. Ook kan je je pc/laptop verbinden met je tv via een HDMI kabel waarbij je pc/laptop als DVD speler fungeert. Maar als je van plan bent om veel gedownloade films op de tv te gaan bekijken zou ik eens overwegen om een mediaplayer aan te schaffen. Deze zijn helemaal niet zo duur meer tegenwoordig. Mediaplayers heb je met en zonder harde schijf. Je kan een mediaplayer ook koppelen aan een extere HD die als opslag voor de mediaplayer gaat fungeren. Mediaplayers kunnen overweg met de meest gangbare video formaten. Dan is het dus een kwestie van de gedownloade bestanden naar de mediaplayer te koperen, mediaplayer op de tv aansluiten en afspelen maar. Hebben hier al een paar jaar een mediaplayer en hebben er nog een dag spijt van gehad. Ben je er een beetje in thuis dan is het met sommige mediaplayers zelfs mogelijk om via wifi contact te maken met je thuisnetwerk zodat je films vanaf de pc/laptop kan streamen naar je mediaplayer en tv. Een goed merk mediaplayer is Eminent maar er zijn ook andere merken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...