Spring naar bijdragen

[Wii] zwart/wit flikkerend beeld bij opstarten


michel.b

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-02-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo allemaal ik ben nieuw hier en hoop dat jullie me kunnen helpen met een probleempje...

ik heb mijn wii een maand geleden gesoftmod met letterbomb.

alles werkte gewoon, tot mijn zoontje hem laatst aan zette en kreeg die alleen nog maar zwart scherm met wit geflikker met witte stipjes aan de linkerkant.. heb geprobeerd in het priiloader menu te komen door middel van reset knop maar blijft op het scherm staan. dit gebeurt nog voor wii waarschuwing scherm hoort te verschijnen.

er staat firmware 4.1 op en bootmii as boot2 als het goed is..

dit gebeurde allemaal nadat ik de wii op een docking station had gezet.. (1 dag normaal gewerkt)

post-84770-0-21509800-1422794947_thumb.j

wie weet wat ik hier aan kan doen? alvast bedankt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Waarschijnlijk een probleem met de softmod. Kan je het eraf halen en dan weer erop en het dan nog een keer proberen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-02-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

nee dat lukt niet zie alleen het zwarte scherm (met stipjes) . wat ik probeer kom er niet vanaf.. NAND trug zetten, priiloader of wat dan ook..

kom in geen enkel menu meer..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je Wii of het docking station een internetverbinding heeft dat is de kans groot dat je een firmware update voor je Wii gekregen hebt. Dan zou het zomaar kunnen dat je gemodded software of crack bestanden niet meer werken met de nieuwe firmware op de Wii. Kan je op een of andere manier achterhalen of je inderdaad een firmware update hebt ontvangen en dat je nu een hogere versie firmware hebt? En als je de huidige firmware weet, vergelijk deze dan ook eens met de systeemeisen van dat Letterbomb en/of andere software die je gebruikt om de Wii te kraken.

Heb hier verder geen verstand van. Maar ik weet wel dat bij de Nintendo DS destijds, die R4 flashkaartjes niet meer werkten als de DS was geupdate naar een nieuwere firmware versie. Deze updates haalde je dan vaak binnen bij het installeren/spelen van een spelletje. Dat kan hier ook nog het geval zijn. In sommige Wii spelletjes zit een Wii firmware update verstopt die je Wii, met of zonder melding, update naar de nieuwste firmware versies. Officiele reden voor een firmware update is dat deze beter om zou kunnen gaan met de nieuwste technieken die gebruikt worden in de nieuwere spelletjes. Maar de andere reden voor een firmware update is het bestrijden van omgebouwde Wii's.

Ik vermoed dat de modd software niet meer werkt op een (wellicht) geupdated Wii. Downgraden van de Wii firmware gaat meestal niet dus zou je op zoek moeten gaan naar modd software die wel met je huidige firmware overweg kan

Succes.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-02-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

de wii docking station heeft geen internet. updates ook uitgezet met priiloader. met letterbomb moest ik heb ik een downgrade van firmware 4.3e naar 4.1 moeten ondergaan. ik dacht ook al aan een update van een spelletje. maar aan gezien me zoontje van niks weet ;) en niks raars heeft gezien..

weet er iemand of ik een bootable sd kan maken op een of andere manier zodat ik opnieuw een softmod kan uitvoeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je ook in geen ander menu komt wordt het lastig om nog iets te doen, Bootmii lukt je ook niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...