Spring naar bijdragen

Downloaden via magnetlink met utorrent werkt niet.


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi.

Ik heb in het verleden altijd gedownload met de gewone torentknop in plaats van met de magnetlink

(dat magneetsymbooltje) Ik heb het vroeger wel eens geprobeerd, maar volgens mij omdat het langer duurde er geen echt gebruik van gemaakt.

Omdat veel sites ( vooral Zuid Amerikaanse ) steeds meer alleen de magnet link aanbieden, wilde ik dat gaan doen, maar kwam er achter dat het niet meer lukt, terwijl dit enkele jaren geleden wel het geval was.

Als ik nu met links op de magnetlink klik komt meteen dat witte blad met "de pagina kan niet worden weergegeven" Klik ik met rechts en dan op het schermpje op een van de open mogelijkheden,

ook weer meteen van dat de pagina niet kan worden weergegeven.

Het lijkt wel of een of andere codec of programma niet meer aanwezig is of dat er mischien een verkeerde instelling in mijn client zit, maar ik zou niet weten wat.

Ik down en upload met utorent 1.6 ( door downloadsites voorgeschreven omdat de hogere niet goed zijn ivm privacy)

Ik heb, schrik niet, nog een oude XP maar dat kan geen invloed hebben op magnet want eerder werkte het wel.

Hopelijk kunnen jullie me aan de gouden tip helpen waarvoor alvast mijn grote Dank.

Sjako.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 123

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Wat schrijft u, nog steeds werken met Utorrent 1.6? Dan wordt het de hoogste tijd dat u de nieuwste versie van Utorrent installeerd, iedere versie heeft zijn verbetering ivm privacy.

Utorrent haalt u hier http://www.utorrent.com/intl/nl/ , verwijder de bestaande Utorrent volledig en installeer dan pas de nieuwe, start hem op en selecteer opties-->installatiehulp-->test uitvoeren indien de test geslaagt is dan kan u dit opslaan zodat Utorrent dit onthoud. Nu zou u probleem moeten opgelost zijn. De nieuwste versie van utorrent is 3.4.2

bewerkt door Trizomu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

uTorrent 1.6 kan inderdaad niet overweg met Magnet links, recentere versies van uTorrent kunnen dat wel. Het klopt inderdaad dat veel besloten torrentsites (private trackers) uTorrent 1.6 adviseren maar gezien de privacy is dat onzin. En ook al zouden nieuwere versies jouw downloadverkeer loggen hoef je je daar geen zorgen over te maken. Als ze je willen pakken dan doen ze dat toch wel via je IP. Dus wil je anoniem kunnen downloaden dan kan je beter achter een proxy gaan zitten of via een VPN verbinding gaan werken. Maar de opsporingsinstanties gaan toch altijd voor de hosters en uploaders, dus als downloader hoef je je niet zo'n zorgen te maken. Punt is dat de nieuwe torrent cliënten veel meer verbindingsopties hebben waardoor je makkelijker, en met meer peers verbinding kan maken. Je deelt dus ook aan downloaders van buiten de private tracker. Dit "lekken" van de torrents wordt niet gewaardeerd en daarvoor het dringende advies op besloten torrensites om een lage (eenvoudige) cliënt te gebruiken met DHT uitgeschakeld. Deel je een torrent "buiten de tracker op" dan klopt je ratio ook niet meer op de betreffende site met mogelijk een blokkade of ban tot gevolg.

Ik gebruik voor mijn eigen torrentsite en om te downloaden van- en te delen op andere besloten torrentsites altijd uTorrent 1.6 met de juiste instellingen en DHT uitgeschakeld, om het spelletje eerlijk mee te spelen. Voor het downloaden en delen op open trackers zoals Kickass torrents en The Pirate Bay gebruik ik de nieuwste Bittorrent (http://www.bittorrent.com/intl/nl/) met bij de instellingen alles open gezet om snel en makkelijk verbinding te maken. Deze Bittorrent en uTorrent kunnen prima naast elkaar draaien. Vervolgens associeer je .torrent bestanden met uTorrent en de Magnet links met Bittorrent. Zo blijf je op besloten trackers binnen de regeltjes en kan je nog steeds volle bak downloaden van open trackers via Magnet links. En als je van een open tracker geen Magnet link maar een .torrent bestandje downloadt, kan je deze ook eenmalig laten openen door Bittorrent.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Kan ik ook drukken op vind ik dubbel leuk voor reneetje1969? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dan ga ik eens expirimenteren met een hogere versie.

Hopelijk werkt magnetlink dan wel.

Hartelijk Dank voor de heldere uitleg.

Sjako.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 123

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kan ik ook drukken op vind ik dubbel leuk voor reneetje1969? :P

Dat is weer een beetje TEveel van het goede Duken :) Met 1x Vind ik leuk ben ik al meer dan TEvreden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • 1 jaar later...
Gast blog girl

:P Hoi lieve coputernerdjes. Kan iemand mij helpen? Ik probeer via torrentz engine en extra torrens film te downloaden maar het lukt in eens niet meer.En bij sommige versies die ik dan probeer te downloaden van u torrent.komt er Norton deluxe accepteren ik ben bang als ik dat doe dat ik dan moet betalen voor een antivirusprogramma waar ik niets aan heb.Er komt staan bij mijn download  van mijn film het systeem kan opgeven pad niet vinden en dan write to disk???? heb ik nog nooit gehad pleas help mijxxxxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Lieve nerdjes.... :o

Hahah mag wel hoor, maar het llijkt erop dat jou Torrent cliënt niet meer goed werkt. Heb je utorrent? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...