Spring naar bijdragen

uTorrent magnet link of uitvoeren of opslaan


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

In het download programma uTorrent 3.4.2 kunt ge een film downloaden via de Torrent magnet link of laten uitvoeren of opslaan .

Ik vraag dit omdat ik dit normaal doe met de Torrent magnet link maar soms werkt deze laatste niet .Kan ik deze film dan laten opslaan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wordt je film wel gedownload als je de magnet of de torrent link gebruikt binnen utorrent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb gisteren een film gedownload met de torrent link en deze is binnen gekomen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zie nu dat ik na het downloaden van die film Search Protect heb binnen gehaald en die heeft ondertussen ook mijn startpagina veranderd in My Start Search .

Hoe geraak ik hier van af vooral omdat ik deze Search Protect niet terug vind in programma's en onderdelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een film downloaden en dan de malware Search Protect oplopen? Heb het idee dat je soms niet goed weet waar je mee bezig bent. Niet echt verstandig omdat je dan vroeg op laat tegen een groot probleem aanloopt waar alleen het opnieuw installeren van Windows nog de oplossing is. Een film download je in een bepaald video formaat. Malware zit verstopt in software (.exe's). Is de gedownloade film een .exe bestand, gelijk weggooien. Een film is geen software.

Allereerst zou ik proberen om je pc een full scan te geven met Malwarebytes. De gratis variant is daar prima geschikt voor. Let op!!! Tijdens de installatie van de gratis variant van Malwarebytes moet je bij elke stap heel goed opletten wat je wel en niet selecteert. Gratis software komt altijd met ongewenste verrassingen dus let goed op dat je geen toolbars en andere meuk mee installeert. Na het installeren van Malwarebytes kan je (indien mogelijk) het beste je pc herstarten in veilige modus en daarna Malwarebytes je pc een full scan laten geven. Grote kans dat hij die Search Protect er tussenuit haalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

PC is ondertussen weer virus vrij . Betekent dit nu dat ik geen films meer moet downloaden . Ik wilde graag House of cards seizoen 3 downloaden maar ik durf niet meer .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nee hoor, je kan nog steeds films downloaden. Alleen moet je goed opletten waar je de film vandaan haalt en wat voor bestand je uiteindelijk downloadt. Bestanden met de extensie .exe zijn geen films dus daar nooit op klikken en direct weggooien. Ook is het niet aan te raden om via bijvoorbeeld Google naar een torrent van een film te zoeken. In de meeste gevallen kom je dan op een duistere site uit waar in het midden van de pagina een grote opvallende knop staat met iets in de trend van [Download now!] Hier gaan veel mensen de fout in want als je op zo'n knop klikt download je meestal wat anders dan de betreffende film of je hebt gelijk al een virus binnen gehaald. Ook krijg je bij zo'n "downloadknop" vaak de melding dat je een bepaalde "downloader" moet downloaden en installeren alvorens je de zogenaamde torrent kan downloaden. Niet doen! Deze downloader is niets anders dan een virus, trojan of andere malware. Om een torrent te kunnen downloaden moet je een .torrent bestandje downloaden die je vervolgens in uTorrent of een andere cliënt laadt waarna de film gedownload wordt. Of het werkt via een Magnet link die ook weer geïmporteerd moet worden in je torrentclient. Andere bestanden dus niet accepteren.

Het beste kan je je torrents zoeken en downloaden via private trackers of eventueel via een open tracker zoals The Piratebay of Kickass torrents. Je kan dan meestal ook de commentaartjes lezen die bij de betreffende torrent vermeld staan en dan weet je al vrij snel of het te vertrouwen is. Is de torrent niet goed dan zal een moderator zo'n torrent direct weer verwijderen. Let er wel op dat je op een private tracker wel verplicht bent om de torrent te blijven delen zodat andere users op die torrentsite de torrent ook nog van jou kunnen downloaden. Op open trackers wordt dit ook van je verwacht maar niet verplicht. Een overzicht van de meeste Nederlandse private trackers vind je hier: http://informatieplatform.nl/filesharing/nederlandse-torrentsites/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor deze nuttige tips .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goh die site : http://informatieplatform.nl/filesharing/nederlandse-torrentsites/

Bestaat voor mijn gevoel ook al 10 jaar :) Altijd een top site geweest met relevante en goede links/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Eigenlijk heb ik op mijn 1ste vraag nog geen duidelijk antwoord gekregen . Ik wilde de serie Fargo downloaden via de magnet link maar dat lukt niet .

Ik moet de serie opslaan en dat betrouw ik niet .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Opslaan zou ik niet aanraden. Dan zou je de serie rechtstreeks van een bepaalde server moeten downloaden en ik geloof niet dat dat zuivere koffie is. Niet doen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dit was ook al mijn gedacht maar hoe komt het dat de ene keer die magnet link wel werkt en de andere keer niet ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  69
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  660
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  55
  • Was actief op:  Windows

ik heb u torren maar ik krijg bij netwerk roode kruis

ik krijg het maar niet voor el kaar hij geef een vink je aan groen en de laster rooder kruis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 69

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Meestal een teken dat je niet verbindbaar bent. Dit houdt in dat de poort die uTorrent gebruikt voor inkomende verbindingen (luisterpoort) gesloten staat in je router. Is je poort gesloten dan krijgt de tracker geen verbinding met je op het moment als er zich een downloader meldt voor een torrent die jij aan het delen bent. Je krijgt dus geen verbinding met deze downloader en zal dus niets aan hem delen. Vervelend want zo maak je het jezelf erg lastig om je ratio voor de torrent te halen. Het is dan ook zaak om deze poort in je router open te zetten. Dit heeft Port Forwarding. Hoe je deze poort in je router open zet hangt van het merk en type router af. Met de zoek woorden Port Forwarding + jouw merk/type router vind je in Google vaak al heel wat resultaten. Op de volgende site kan je checken of je poort open of dicht staat: http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/

Vul bij Port number de poort in die jouw uTorrent gebruikt voor inkomende verbindingen. Deze vind je terug bij de instellingen van uTorrent.

Lees ook dit topic maar even door: http://www.duken.nl/...ag/#entry309295

bewerkt door reneetje1969
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...