Spring naar bijdragen

Spotnet - 502 Authentication


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-05-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mijne heren,

Na het installeren van spotnet, krijg ik de volgende opmerking op mij scherm: 502 Authentication 502

Wat kan dit betekenen= Hoe los ik dat probleem op. want zo kan ik er niet meer verder werken.

Bij voorbaat dank voor uw antwoord.

Vr. gr. Jan Heck.

jan.heck"home.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het lijkt erop dat je de verkeerde inlog gegevens gebruikt van je usenet server.

Je kan je account ook testen met de use net server tester: http://www.duken.nl/news-server-tester/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Voor toegang tot de nieuwsgroepen (rechtstreeks of via Spotnet) moet je 4 dingen weten:

- je provider

- het adres, in mijn geval dus newsconnection

- je gebruikersnaam

- wachtwoord

Deze gegevens krijg je van je nieuwsgroepen provider. Dit kan je TV/internet provider zijn of een payserver waarmee je sneller downloadt en je veel verder terug in de tijd kan (retentie) zodat je ook oudere posts kan downloaden. Deze gegevens voer je in bij Spotnet (Bewerken => Provider).

Als dat allemaal goed is ingesteld zou Spotnet moeten werken. Zo niet, dan zijn de gegevens niet juist of je virusscanner/firewall blokkeert een juiste werking. In dat geval even testen door je virusscanner/firewall even tijdelijk uit te zetten.34s0arr.jpg

bewerkt door reneetje1969
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...