Spring naar bijdragen

Tevreden gebruiker JoBi


JoostBink

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-06-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  78

Hallo allemaal, Ik ben Joost, geboren in Nederland, en nu woon ik in België. Sinds een maandje gebruiker van Spotnet. Ik heb mij aangemeld voornamelijk voor de beschikbare jaren 60 muziek waarvan ik al veel voor mij onbekends ben tegengekomen. Omdat ik wel eens onderweg ben zou ik graag via wifi met de laptop willen inloggen. Thuis werkt dat goed, maar onderweg krijg ik een 931 error oftewel host timed out of failed to connect. Kan dit niet of doe ik iets niet goed? Voor de rest ben ik zeer content met het aanbod en de geleverde kwaliteit. Chapeau voor de plaatsers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi Joost, welkom op dit forum. In principe moet het mogelijk zijn om via een openbare wifi in te loggen op Spotnet en hiermee te downloaden. Er kunnen wel een paar issues zijn hiermee. Werk je met een payserver lukt het meestal wel maar als je via je internet provider toegang hebt tot de nieuwsgroepen denk ik niet dat dat werkt. Via een openbaar wifi netwerk heb je namelijk geen contact met je eigen internet provider en dus ook geen toegang tot de news servers. Maar ook met een payserver zouden er problemen kunnen optreden omdat je via een openbaar wifi netwerk een ander ip hebt. De provider van deze payserver zou dit kunnen interpreteren als account sharing, dus dat je het account met meerdere personen deelt. En dat mag niet. Maar denk niet dat dat het probleem is. Mijn payserver account gebruik ik zowel op mijn pc thuis als op mijn upload server. Gaat prima, zolang je ze maar niet tegelijkertijd gebruikt. Deze foutmelding kan ook nog te maken hebben met je firewall instellingen op je laptop. Wellicht dat je firewall ingaande en uitgaande verbinding van Spotnet blokkeert.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  263
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Welkom Joost!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 263

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...