Spring naar bijdragen

~1200,- Game PC, via Azerty


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Hallo,

Ik heb ondertussen meer dan vier jaar geleden een computer laten samenstellen via dit forum. Deze is dringend aan vervanging toe. Ik heb zelf flink wat rond zitten kijken en samen lopen stellen. Ik heb hier aardig wat tijd en aandacht in gestopt. Hiernaast een aantal dingen die handig zijn om te weten:

- Ik wil alle onderdelen via Azerty bestellen en wil de PC zelf bouwen, ik heb hier geen ervaring in.

- Scherm, toetsenbord, muis en boxen heb ik al in mijn bezit.

- Voeding die eventuele extra HDD's in de toekomst aankan.

- Ik ga niet overclocken

- 16GB RAM. (8GB is prima, I know, maar ik wil 16GB)

- SSD van minimaal 250GB (mijn voorkeur gaat uit naar de Samsung 850 EVO 250GB)

- HDD van 1TB (in de toekomst wil ik er extra HDD's ingooien).

- Games worden gespeeld op een scherm van 1920x1080 (de nieuwste games moet deze aankunnen op de hoogst mogelijke settings).

- De PC heeft geen optische drive nodig, deze word niet gebruikt en Windows valt makkelijk te installeren via USB.

- De PC hoeft niet muisstil te zijn, het hoeft alleen geen simulatie te zijn van een opstijgend vliegtuig. Het is belangrijk dat de PC bij hoge temperaturen geen opstijgend vliegtuig is.

Nu een uitleg over de keuze aan wat onderdelen. Ik vind de behuizing (Corsair Carbide 500R White) die ik heb uitgekozen mooi en mijn voorkeur gaat ook hier naar uit.

Als processor heb ik de Intel Core i5-4690 Boxed, is het waard om deze te nemen in plaats van de Intel Core i5-4460 Boxed? De PC word naast het gamen ook gebruikt om te downloaden, waarbij ook grote bestanden worden uitgepakt. Voor de processorkoeling heb ik de Scythe Mugen 4 PCGH Edition, dit lijkt mij een goede keuze en voeldoet aan mijn eisen. Volgens reviews is deze het geld waard.

Als videokaart heb ik gekozen voor de MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G, het lijkt me duidelijk waarom en het voeldoet aan mijn eisen.

Als RAM de Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU, lijkt mij ook duidelijk waarom.

Hier kun je de volledige samenstelling zien. Wat zeggen jullie? Is het goed zo of zouden jullie het nog anders doen?

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Ik heb het lopen aanpassen en ik weet bijna zeker dat dit het word. Nog opmerkingen erover? Moet ik een andere voeding nemen misschien? Ik kan met deze build prima een later een HDD erin gooien en in de toekomst de videokaart upgraden?

bewerkt door Sempiternal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...