Spring naar bijdragen

~1200,- Game PC, via Azerty


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Hallo,

Ik heb ondertussen meer dan vier jaar geleden een computer laten samenstellen via dit forum. Deze is dringend aan vervanging toe. Ik heb zelf flink wat rond zitten kijken en samen lopen stellen. Ik heb hier aardig wat tijd en aandacht in gestopt. Hiernaast een aantal dingen die handig zijn om te weten:

- Ik wil alle onderdelen via Azerty bestellen en wil de PC zelf bouwen, ik heb hier geen ervaring in.

- Scherm, toetsenbord, muis en boxen heb ik al in mijn bezit.

- Voeding die eventuele extra HDD's in de toekomst aankan.

- Ik ga niet overclocken

- 16GB RAM. (8GB is prima, I know, maar ik wil 16GB)

- SSD van minimaal 250GB (mijn voorkeur gaat uit naar de Samsung 850 EVO 250GB)

- HDD van 1TB (in de toekomst wil ik er extra HDD's ingooien).

- Games worden gespeeld op een scherm van 1920x1080 (de nieuwste games moet deze aankunnen op de hoogst mogelijke settings).

- De PC heeft geen optische drive nodig, deze word niet gebruikt en Windows valt makkelijk te installeren via USB.

- De PC hoeft niet muisstil te zijn, het hoeft alleen geen simulatie te zijn van een opstijgend vliegtuig. Het is belangrijk dat de PC bij hoge temperaturen geen opstijgend vliegtuig is.

Nu een uitleg over de keuze aan wat onderdelen. Ik vind de behuizing (Corsair Carbide 500R White) die ik heb uitgekozen mooi en mijn voorkeur gaat ook hier naar uit.