Spring naar bijdragen

hulp gevraag aan jullie


antonb12

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  69
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  659
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  55
  • Was actief op:  Windows

ik heb met killdisk me hardisk leeg gemaak maar nu krijg ik windows 7 niet meer op

ik hoop dat jullie mijn kan zeggen wat ik kan doen is me laptop waar windows 7 op zat nu is die helemaal leeg

ik hoop dat jullie het weet wat ik kan doen dat ik window 7 op krijg

mijn dank hapje007

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 69
  • Reacties 13
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

https://www.schoonepc.nl/stappenplan.html mogelijk kan u hier (via de link) een oplossing vinden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  69
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  659
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  55
  • Was actief op:  Windows

ik krijg voor geen meter de windows7 op de hardisk is leeg maar cd van windows start wel op maar kan niet verden stuurig systeem niet vinden

wet zelf niet meer wat voor windows ik hart het is wel een 32 bits

wie weet het wel ik hoor het heel graag van jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 69

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Hoe bedoelt u met :

ik krijg voor geen meter de windows7 op de hardisk is leeg maar cd van windows start wel op maar kan niet verden stuurig systeem niet vinden

wet zelf niet meer wat voor windows ik hart het is wel een 32 bits

wie weet het wel ik hoor het heel graag van jullie

Heeft u geen back-up? Anders zou u deze kunnen terugplaatsen. Heb ik het goed begrepen: 1/ u heeft enkel de hd, bv c:\, geformatteerd en niet de partitie waar het besturingssysteem opstaat 2/ de gehele hd is zodanig geformatteerd dat ook de partitie weg is waarop het OS zou moeten staan of komen 3/ toch geen low-level format gedaan?

Normaal indien u geen low-level format heeft gedaan zou een normale installatie dvd/cd's van Windows zichzelf moeten kunnen plaatsen op een lege HD ook al is de partitie weg waarop het besturingssysteem zou moeten komen of staan. Is die partitie weg dan zou een installatie dvd/cd's van Windows normaal een partitie moeten kunnen aanmaken, krijgt u deze keuze laat die dan niet de standaard waarde/grote in GB nemen maar als het mogelijk is laat die dan 100 GB aanmaken. Dit alles zou zeker moeten mogelijk zijn met de originele install dvd van Windows.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  69
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  659
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  55
  • Was actief op:  Windows

ik heb helemaal gefoormart gedan hij is leeg staat niks meer op en ik aleen de cd van windows 7 nog en verder niet ik

kan ik ook geen herstel cd maken dat ik toch windows 7 kan insteleren op is er wat anders programma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 69

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Nu wordt het héél ingewikkeld, zoals ik het begrijp is dus de hele HD leeg en is er geen Partitie meer voor het OS, nogmaals normaal moet een installatie dvd dit aankunnen. Hier blijkbaar dus niet en dat zou kunnen betekenen dat er ergens iets mee mis is en die blijkbaar toch niet in zijn geheel is, indien het geen legale is. Heeft u uw registratiecode nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Start je de installatie van Windows 7 wel vanuit de boot? Dus zorgen dat in je bios bij de boot volgorde de CD/DVD drive bovenaan de lijst staat. Daarna Windows 7 DVD erin en PC herstarten. Daarna moet de installatie vanaf de Windows 7 DVD moeten starten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  69
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  659
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  55
  • Was actief op:  Windows

Windows 7 gedaan van 64 bit start wel op maar hij kan niet verden starten

Ik denk dat ik 32 bit nodig heef maar die heb ik niet van Windows 7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 69

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je een 32 bit systeem hebt kan je daar geen 64 bit Windows opzetten. Je zal dus echt een 32 bit Windows moeten hebben en het daarna nogmaals moeten proberen. Maar let erop, Windows installeer je via de boot (opstarten) van de pc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Windows 7 gedaan van 64 bit start wel op maar hij kan niet verden starten

Ik denk dat ik 32 bit nodig heef maar die heb ik niet van Windows 7

Ik kan reneetje1969 volledig volgen maar ik denk niet dat een product-code van een x64 versie u zal kunnen helpen om een legale versie voor een x86 (32bits) er op te zetten op een legale manier, aan een .........versie van W 7 geraken is niet moeilijk en die is ook te installeren zonder productcode (legale) maar hou er dan wel rekening mee dat het een illegale versie blijft en dat die zijn nadelen heeft. Dit zeker in verband met updates en veiligheid, indien gewenst kan ik wel eens helpen kijken naar zo'n versie maar ik kan niet garanderen dat die 100% zal werken. Wil u echter op een 100% legale manier verder gaan en u heeft niet de productcode van een 32bits versie van W 7 dan zit er niets anders op om uit te kijken naar een aankoop van W 7 (als die nog te vinden is) of W 10, bij aankoop van W 10 moet u er dan wel opletten dat dit geen upgrade is maar wel degelijk een volledige versie van W 10. Iedere (althans voor 90%) pc die W 7 kon draaien zou moeten W 10 aankunnen en dan zit u met een volledige legale versie en meteen met een nieuw OS. Voor de prijs kan ik enkel een richtlijn geven zoals op http://www.bol.com/nl/p/windows-10-home-32-bit-64-bit-nl-1-licentie-1-gebruiker-op-usb-stick/9200000046334093/ deze zal automatisch de voor u geschikte versie moeten installeren , op dezelfde pagina is ook een verwijzing beschikbaar naar W 7 of kijk hier http://www.bol.com/nl/p/microsoft-windows-7-home-premium-nederlands-oem-versie-1-gebruiker-32-bit-dvd/9200000022446410/?bltg=itm_event%3dclick%26pg_nm%3dpdp%26slt_id%3dprd_reco%26slt_nm%3dproduct_recommendations%26slt_pos%3dC1%26slt_owner%3dccs%26itm_type%3dproduct%26itm_lp%3d3%26itm_id%3d9200000022446410%26itm_role%3din . Merk wel op dat de prijs van W 7 hoger ligt dan die van W 10 die wel op een usb-stick geleverd wordt, u zal de W 10 dus moeten installeren vanaf de usb maar dit maak weinig of geen verschil met een dvd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Omdat Hapje007 een 64bit Windows probeert te installeren op een 32bit systeem ga ik ervan uit dat hij niet meer in het bezit is van de originele Windows 7 DVD en/of serial. Hapje007 is ook lid van van een site waar ik regelmatig te vinden ben en daar staan talloze Windows 7 versies in alle soorten en maten. Zelfs unattended Windows 7 versies waarmee je na installatie gratis kan updaten naar Windows 10. Probleem is sowieso die 64bit die hij wil installeren op een 32bit systeem. En zou ook graag nog wat meer duidelijkheid krijgen hoe hij deze Windows 7 probeert te installeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  69
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  659
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  55
  • Was actief op:  Windows

hoe kan ik een Partitie op leeg hardisk maken is er programma voor ik hoor het heel graag weer van jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 69

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat is volgens mij een optie waar je bij aanvang van de Windows 7 installatie voor kan kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Idd. die optie zit ingebouwd bij een installatie dvd, maar als het mogelijk is kies dan een grotere dan wat standaard aangeboden wordt vb. 100GB ipv 60GB. Eens de installatie geslaagd is update dan zo snel mogelijk zodat u het recht heeft op een gratis upgrade naar W 10 (indien u dat wil) dit kan u doen in een tijdspanne van 1 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...