Spring naar bijdragen

Grabit 1.7.3 article not found


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-11-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal,

Sinds een week of drie krijg ik bij Grabit de error article not found. Ik gebruik als payserver Eweka.

Het maakt niet uit welke nzb ik wil downloaden, ik krijg bij elke nzb de melding. Het ligt dus niet aan de leeftijd van de spots.

Ik heb al verschillende keren grabit opnieuw geïnstaleerd maar de error blijft voorkomen.

Wie kan mij helpen?

mvg,

Jeroen2201

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Hallo allemaal,

Sinds een week of drie krijg ik bij Grabit de error article not found. Ik gebruik als payserver Eweka.

Het maakt niet uit welke nzb ik wil downloaden, ik krijg bij elke nzb de melding. Het ligt dus niet aan de leeftijd van de spots.

Ik heb al verschillende keren grabit opnieuw geïnstaleerd maar de error blijft voorkomen.

Wie kan mij helpen?

mvg,

Jeroen2201

Ik weet niet of u het Engels een beetje machtig bent maar dit is/heeft een mogelijke oplossing op de volgende link https://youtu.be/S5i2KtuznSs :

How to Resolve the Article Not Found Issue with NewsGroups

Gepubliceerd op 24 mei 2012

This video tutorial explains how to resolve the issue of Article not found when attempting to download files through newgroup servers. You will encounter this issue often, so best to know how to resolve it!

Een mogelijke oplossing in het Nederlands op http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=113123

Uit mezelf kan ik geen andere oplossing bieden omdat ik uitsluiten download met Utorrent daarom dat ik een mogelijke oplossing aanbied op deze wijze

Mvg. Trizomu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Zou je eens de nieuwsserver testen kunnen proberen?

hIer is de handleiding http://www.duken.nl/news-server-tester/

Geeft die foutmeldingen aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo allemaal,

Sinds een week of drie krijg ik bij Grabit de error article not found. Ik gebruik als payserver Eweka.

Het maakt niet uit welke nzb ik wil downloaden, ik krijg bij elke nzb de melding. Het ligt dus niet aan de leeftijd van de spots.

Ik heb al verschillende keren grabit opnieuw geïnstaleerd maar de error blijft voorkomen.

Wie kan mij helpen?

mvg,

Jeroen2201

Het kan wel zijn dat als deze .nzb's van populaire filsm/series (vooral die 2) zijn dat ze al snel worden verwijderd door een DMCA of N&T. Ik heb begrepen dat Eweka daar vaak snel aan 'toegeeft' en waardoor je bij Eweka snel article not found krijgt.

Op Tweakers.net heb je een topic over newsservers, daarin kan je zien welke het minst toegeven aan DMCA's of N&T's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...