Springen naar inhoud

Sitemap | Spotnet | PCextreme, de voordelige host

De Grootste Download Community van de Benelux!

Welkom op het Duken.nl forum, zoals bij andere forums dient u zich eerst te registeren voordat u berichten kan plaatsen.
Maak je geen zorgen dit is heel eenvoudig en gratis. Hierna maakt u deel uit van de grootste download community van de Benelux! Na het inloggen kunt u berichten plaatsen, vragen stellen, bestanden downloaden, gebruikmaken van de Chat, zijn er geen advertenties meer zichtbaar en nog veel meer! Account aanmaken of Inloggen.

- - - - -

nieuwsgroepen betalen

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
Er zijn 9 reacties in dit onderwerp

#1   josnixs

josnixs

Junior Member

• Members
  • 92 berichten
    • Tijd online: 39s

Geplaatst op 15 juli 2007 - 08:18

Hoi

Ik heb een FTD die betaald is nu nog een dl pro die ze binnen haalt wie kan mij vertellen welke betrouwbaar is en niet voor 3 dgn maar een jaar bv en is het de moeite waard,ik ben niet te beroerd voor een goed dl pro te betalen je hebt het er zo uit als het goed werkt
by the way ik bel geen 0900 nrs voor een code !!!!!!!!!!!!bvb dank jos

#X   Piraatje

Piraatje

Duken Addict

• Moderators
  • 1337 berichten
    • Tijd online: 23u 14m 21s
  • Download met:Spotnet

Geplaatst op Vandaag, 13:27

Misschien een beetje offtopic maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt. Ik heb dit Digitale Film / TV programma gevonden en ben eindelijk voorzien van alle series en films. Geen gepruts met installeren en instellen, geen maandelijkse kosten en binnen 10 minuten draaiend!

Het is echt het proberen waard. Je kan zelfs live voetbal kijken of nieuwe Top series bekijken! In eerste instantie was ik was sceptisch maar alles werkt zoals aangeven en meer dan 2.500 zenders, series en films.
Onze piraat welke van Spotnet fijn vind werken. :D

#2   Robin

Robin

DukeN House DJ

• Oud-Modje
  • 7235 berichten
  • Download met:Unison

Geplaatst op 15 juli 2007 - 08:49

Eweka (www.eweka.nl)
Geplaatste afbeelding

#3   josnixs

josnixs

Junior Member

• Members
  • 92 berichten

Geplaatst op 15 juli 2007 - 09:29

Bedankd voor de tip nu ik de naam lees heb ik er meer van gehoord en ook goede dingen ! O0

#4   josnixs

josnixs

Junior Member

• Members
  • 92 berichten

Geplaatst op 15 juli 2007 - 09:48

Hi Robin
In andwoord op mijn vraag over FTD die is idd gratis ,Newsleecher heeft een betaal functie en een 30 dgn proef versie.
Wat raad jij mij aan om te nemen vooral voor het dl van avi`s en mp3`s ik neem aan dat eweka op hetzelfde neerkomt,ik ben niet te beroerd om te betalen als het aanbod groot is.
Mischien is het slim eerst een proef versie te nemen om eerst alles goed onder de knie te krijgen en daarna een betaal versie
bvb dank Jos

#5   Robin

Robin

DukeN House DJ

• Oud-Modje
  • 7235 berichten

Geplaatst op 16 juli 2007 - 11:33

Hallo Jos,

Ik raad je dan aan om een gekraakte versie van newsleecher te nemen ;) Kijk even op torrentspy ofzo. Dan heb je tot 2010 een versie die goed werkt, en samen met Eweka haal je dan hoge downloadsnelheden ;)!

Groetjes,
Robin
Geplaatste afbeelding

#6   Julien

Julien

Duken Addict

• Members
  • 409 berichten
    • :

Geplaatst op 19 juli 2007 - 21:09

of gebruik Alt.Binz  O0

een gratis programma wat veel op newsleecher lijkt... ik gebruikte eerst ook newsleecher tot op een dag al me trials waren verlopen.. en een goede crack kon ik ook niet vinden dus toen kwam Robin met het goede idee om Alt.Binz te gebruiken O0

gebruik het nog steeds

julien
Geplaatste afbeelding

#7   Duken

Duken

Administrator

• Administrators
  • 19882 berichten
    • Tijd online: 1d 10u 19m 8s
  • Download met:SabNZBD
  • Browser:Google Chrome
  • Provider:Ziggo

Geplaatst op 20 juli 2007 - 08:29

Hier is een mooie handleiding van alt.binz te vinden:

http://www.duken.nl/...ent/view/475/2/

Succes!

Extra "Vind ik leuk's" verdienen?! Maak goede Centrale topics en je Reputatie zal groeien!

#8   Robin

Robin

DukeN House DJ

• Oud-Modje
  • 7235 berichten

Geplaatst op 23 juli 2007 - 00:01

Citeren

of gebruik Alt.Binz  O0

een gratis programma wat veel op newsleecher lijkt... ik gebruikte eerst ook newsleecher tot op een dag al me trials waren verlopen.. en een goede crack kon ik ook niet vinden dus toen kwam Robin met het goede idee om Alt.Binz te gebruiken O0

gebruik het nog steeds

julien

Was ik dat :P! Oke, mooi :)! Mijn versie van newsleecher is nog geldig tot 2010..  ^-^
Geplaatste afbeelding

#9   Julien

Julien

Duken Addict

• Members
  • 409 berichten
    • :

Geplaatst op 23 juli 2007 - 01:31

Newsleecher is inderdaad het beste programma wat ik tot nu toe ben tegengekomen (me alt.binz begint tegen me te werken..)

ook maar weer eens proberen newsleecher aan de praat te krijgen :)
Geplaatste afbeelding

#10   josnixs

josnixs

Junior Member

• Members
  • 92 berichten

Geplaatst op 09 augustus 2007 - 08:31

Hoi dank voor alle oplossingen.
ik heb de kraak versie wel van leech maar ik begrijp er niets van.
de reader van eweka werkt niet ook de upload werkt niet kan pagina niet vinden.
Ik heb chello.
heb op jullie aanraden ook alt.biz gedl maar zonder eweka kan ik niets.

Ik zou ook niet weten hoe de eweka page eruit ziet,als ik op de linken van mijn eweka mail klik kom ik nergens wie kent de problemen met eweka?????
bvb dank jos

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers