Spring naar bijdragen

Verwijzen / linken naar illegaal aangeboden content is verboden!


Duken

Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Beste leden,

Na aanleiding van een klacht van Stichting BREIN en de rechtzaak tegen FTD over het plaatsen van directe (deep)links op dit forum naar illegale content het onderstaande bericht.

Zoals al was aangegeven in onze huisregels is het verboden om links naar illegaal aangeboden content, NZB-bestanden, torrents en dergelijke te plaatsen. Helaas kan ik niet elke post en link nalopen op het forum en hiermee links naar illegale content verwijderen of aanpassen.

Omdat Stichting BREIN dreigt met een dagvaarding als de huisregels niet worden nageleefd en als de links naar illegaal materiaal blijven bestaan zullen de mods en ik nog strenger toetreden in de boards films zoeken, Games zoeken en Software zoeken .

Wat houd dit in? Links met pagina's waar de illegale content op te vinden is zijn dus verboden! Een link als: http://www.hetpirate.../harrysnotterr6 is dus verboden ook het verwijzen naar links is niet toegestaan.

Bij het voor het eerst plaatsen van een link naar illegale content word u gewezen op de huisregels. De 2de en elk opvolgende keer een waarschuwing. 3 waarschuwingen is de bekende 'ban".

Lees nogmaals de huisregels hier

Bij vragen en of opmerkingen hoor ik het graag,

Groetjes DukeN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...