Spring naar bijdragen

Red Alert 3 registratiecode problemen


jac0b01

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Beste lezer,

Ik heb mijn registratie code niet meer van Red Alert 3, heb een crack gedownload, doet het de 1e keer, maar als ik het spel opstart, en deze opnieuw invul, werkt hij niet. Ook een andere code werkt niet. Ik zag in een eerder topic al dat je bestanden van je crack naar 'je' map moest zetten, maar heb geen flauw idee welke en hoe.

Help mij!

Bedankt voor het lezen, en hopelijk heb je een antwoord

Vriendelijke groet,

Jacob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

De map waar je de crack in moet zetten is de installatie map, dus bijv, de c: schijf. Dan doe je met als voorbeeld de c schijf. Start --> computer/deze computer --> dubbelklik op de c;schijf --> Program files --> dan Red alert/ of het is door de ontwikkelaar zoals activision/rockstar enz --> dan klik je op die map --> dan In de map waar de bestanden staan, die ook in de crack staan ---> dan kopieer je de bestanden die in je crack map staan in die andere map en dan zou ie het moeten doen;)

Hopelijk heb ik je hier meer geholpen anders kan ik je wel ondersteunen via teamviewer: http://teamviewer.com/nl/index.aspx

anders hoor ik het graag ;)

Marciej123

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  46
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

maar een vraagje jacod welke crack heb je gebruikt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 46

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...