Spring naar bijdragen

Millenium Trilogie (Stieg Larsson)


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  39
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar de volgende trilogie; Millenium. Ik wil graag de originele, Zweeds gesproken, versie hebben, met (het liefst) Nederlands ondertiteling. Engelse ondertiteling mag ook.

Als je naar tpb gaat en "Stieg Larsson Millenium Trilogy NL Ondertiteld" intypt, krijg je er eentje, maar die heeft te weinig seeders en de laatste 2 films zijn engels ondertiteld.

Ik ben nu bezig me deze: tpb en dan Stieg Larsson Millenium Trillogy (2009) BRrip 720 AAC x264 [L2S.

Maar deze heeft engelse ondertiteling en ik wil graag eentje met Nederlandse.

Dus, heeft iemand een link naar deze films met nederlandse ondertiteling? (Kwaliteit het liefst boven 1280 x 720)

Alvast heeel erg bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 39
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...