Spring naar bijdragen

Spotnet kan geen verbinding krijgen met de de server


nzn

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Net zoals veel van jullie ben ik overgestapt naar Spotnet, dit ging een aantal dagen goed totdat opeens het niet meer lukte. Als ik de gegevens invul loopt Spotnet even vast, geeft een melding en dat is het.

FOUT

Kan geen verbinding maken met de server: Een verbindingspoging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft geantwoord na een bepaalde tijd, of de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord

Ik heb een aantal gratis newsservers geprobeerd, om te kijken of het aan de oorspronkelijke server lag maar steeds deze melding. Met spotnet lite kwam ik ook al niet ver, er kwamen geen spots.

Weet iemand wat hier het probleem van is?

Alvast bedankt! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik krijg dit nu overigens ook. Het heeft enige tijd gewerkt bij mij, alleen krijg nu dus die melding. Overigens met Eweka.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 10

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Blokkeert  jullie firewall Spotnet? Als jullie avast als virusscanner hebben kan je misschien dit doen:

- Open het Avast settings-scherm

- Ga naar 'Real-Time shields'

- Ga naar 'Mail Shield'

- Ga naar 'Expert Settings'

- Haal het vinkje weg bij 'Scan newsgroup messages (NNTP)'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Helaas, mijn virusscanner/firewall blokkeren geen van beide spotnet, bovendien deed spotnet het eerst wel, en opeens niet meer. Ik had niets verandert. Bedankt voor de reactie. O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heb je dit probleem ook met Spotnetlite: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=303

Welke server heb je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bij mij kan het ook de firewall/virusscanner niet zijn. Puur omdat ik eerst zonder problemen alle posts binnen haalde. En nu de error krijg. En in de firewall/virusscanner heb ik de laatste tijd geen wijzigingen aangebracht.

Wat betreft Lite versie zal ik dit uitproberen zodra ik tijd heb..


Post samenvoeging: februari 23, 2011, 18:17:50

Bij mij doet hij het overigens weer. Onduidelijk wat nu exact het probleem was. Ik heb mijn servergegevens opnieuw toegevoegd en toen liep alles weer. Hiervoor had ik wel issues met het toevoegen van de oude spots, eenmaal gefixt kreeg ik dit probleem. Misschien is daar iets gewijzigd in de servergegevens..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 10

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik moet dat spotlite maar even uitgebreid proberen, maar het rare is dat eerst spotnet het gwn deed. Ik heb om spotnet uit te proberen een aantal gratis newsservers geprobeerd. Just4today deed het goed tot een tijdje terug.

Bij spotlite krijg ik helemaal niets binnen, maar ook geen foutmelding. Wel staat onderin, de verbinding was te traag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb geen idee hoe dit nu werkt, maar hij doet het ineens weer. Bedankt voor jullie reacties!  O0 O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...