Spring naar bijdragen

3D Films downloaden en afspelen via een laptop op 3D tv


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-04-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hello, hier een nieuwe leek. Weet niet of ik dit op goede plek post.

Wil het volgende:

3D film downloaden via spotnet en easy usenet op desktop.

Dan naar externe HD en dan afspelen met mediaspeler op labtop via HDMI op Samsung D7000 die 3D heeft. Op de labtop wil ik geen files downloaden daar deze van mijn werkgever is!!

Heb op desktop en labtop VLC 2.0 die 3 D aankan en geadviseerd wordt als beste gratis mediaspeler.

Heb geen BluRay speler op desktop en labtop.

Heb reeds poging gedaan.

Avatar 3D is in 36 uur gedownload in download folder op desktop. 3 files zichtbaar: ISO 46,6 GB en .NFO en SVF file. Ik heb keuze gemaakt voor BluRay versie op easy usenet. Overigens Light versie, vandaar zo lang, maar is nu nog geen probeem. Eerst basis goed.

Wanneer ik de ISO file tracht te openen met VLC, wordt er niks afgespeeld.

Kan dit wel op 2D beeldscherm afgespeeld worden die aangesloten is op mijn desktop en evt op latop?

Wat doe ik niet goed?

Nog iets van uitpakken of zo? REmember, ben leek. Dacht dat Spotnet dit al direct deed.

Of kan ik beter volgende keer een H264 versie pakken op easy usenet?

Welke nieuwsgroep heeft overigens meest 3D films?

Kan ik evt direct op ext HD downloaden? Scheelt weer een extra stap!!

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Kids zeuren aan mijn kop om eindelijk 3D te kunnen kijken.

Al zicht wanneer Ziggo dit de lucht in gaat doen? Dan geen andere decoder nodig?? Krijg als het goed is vandaag de Ziggo decoder.

Zie link: http://www.3dpro.be/...ilms-downloaden

Zag dat er mogelijk een virus op zat. Wat vinden jullie van deze methode?

Alvast dank.

ERNIE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Zo... dat is best een lang verhaal. Maar daar kunnen we wel mee helpen.

De ISO moet je mounten (inladen) dat kan je doen met Daemon tools

Hierna kan je de film afspelen in TotalMedia Theater http://www.arcsoft.com/totalmedia-theatre/ , Daar heb ik de beste ervaring mee. Deze kan ook 3d afspelen.

Binnen Spotnet kan je ook zoeken naar SBS films films.

dit houd in Side by Side.

vaak geeft een poster deze informatie. Je hebt nml 3d films op een 3d tv maar ook 3d films zonder 3d tv

er word aangegeven welke optie het beste werkt. zo geeft een poster bijv onderstaande informatie:

Half Side by Side .MKV op 3D-TV

- Speel af via interne mediaplayer met USB Harddisk (Tweetalig Audio [DTS/AC3] mogelijk + Ondertitels OK)

- Stream via interne mediaplayer via netwerk (DLNA) (Audio [DTS/AC3] mogelijk + Ondertitels OK)

- Speel af via externe Mediaplayer/PS3 (Tweetalig Audio [DTS/AC3] mogelijk + Ondertitels door de war)

Half Side by Side .MKV op gewone TV

- Sluit computer/laptop aan op TV en speel af met Stereoscopic Player (3dtv.at) / Nvidia 3D vision player / Arcsoft Player

- 6 verschillende soorten gekleurde brilletjes(stereoscopic Player) of Nvidia shutterglasses mogelijk

- Ondertitel door de war

- tweetalige Audio mogelijk bij Stereoscopic player via keuze in Haali Media splitter (afhankelijk van codecpack)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-04-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

TXS.

Kan je met Daemon tools ook direct naar externe HD via USB aangesloten, wegschrijven? Scheelt weer handeling.

Is total Mediaplayer beter dan VLC? Over laatste heb ik goede verhalen gezien op internet.

Kan ik al eerder controleren op pc of labtop het goed is gegaan in bijbehorend 2D beeldscherm of pas na aansluiten op 3Dtv?

Welke bestanden kunnen dan met goede 3Dkwaliteit werken als ik zoek op spotnet?

BluRay, H264, SBS

Maakt dit nog uit voor actief/passief? Heb actief via Samsung.

Nog onbeantwoord:

Welke nieuwsgroep heeft overigens meest 3D films?

Al zicht wanneer Ziggo dit de lucht in gaat doen? Dan geen andere decoder nodig?? Krijg als het goed is vandaag de Ziggo decoder.

Zie link: http://www.3dpro.be/...ilms-downloaden

Zag dat er mogelijk een virus op zat. Wat vinden jullie van deze methode?

Alvast weer bedankt.

Mvg

Ernie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-04-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Net Daemon Tools getrachte te downloaden. Krijg melding dat het incompatible is met mijn Windows7.

Wat nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Heb je deze gedownload?

Want hij zou gewoon compatible moeten zijn met W7.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-04-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Deze lukt wel.

Iso image van Avatar aan gevinkt en onderaan mount gestart. Krijg dan Activation te zien voor aanschaf Power DVD dat trial versie afgelopen is.

Hoe verder en Gaarne svp ook antwoord op andere vragen.

TXS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nog onbeantwoord:

Welke nieuwsgroep heeft overigens meest 3D films?

Gebruik gewoon Spotnet: http://www.duken.nl/spotnet-handleiding/ / Spotlite of Spotplanet: http://www.duken.nl/spotplanet-online-ftd/ voor het zoeken naar 3DS-films. Is veel gemakkelijker en sneller dan via de groepen van usenet zoeken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-04-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

WOW. ER komt veel op me af nu.

Ik gerbruik nu spotnet en dan via sunny usenet. Is dit dan weer anders als Spotlite? Ik betaal nu voor sunny usenet. Is Spotlite ook betaald?

Begrijp ik goed at via spotlite er dus meer 3D films te downloaden zijn?

Is spotplanet een alternatief voor spotnet? Begrijp ik dit nu goed. En is spotplanet gratis te gebruiken?

Zit je bij beiden vast aan ca 400 kB/s en dus weer ca 36 uur download tijd?

En voor muziek? Ook NL muziek via zelfde route?

Inmiddels Avatar ook gemount. Wilde afspelen op nieuwe VLC die 3D aan zou moeten kunnen. Lukt dus niet. Wel via Windows Mediaplayer op pc.

Later naar Labtop en afkijken in 3D.

Volgend probleem: Hoe krijg ik de nederlandse ondertiteling zichtbaar? HEt zou een NLversie moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

WOW. ER komt veel op me af nu.

Ik gerbruik nu spotnet en dan via sunny usenet. Is dit dan weer anders als Spotlite? Ik betaal nu voor sunny usenet. Is Spotlite ook betaald?

Nee, Spotlite is gratis in gebruik en werkt hetzelfde als Spotnet. Maar je betaald NU voor Sunnyusenet, Spotnet staat los van Sunnyusenet.

Begrijp ik goed at via spotlite er dus meer 3D films te downloaden zijn?

Nee, het aantal spots dat je binnen kan halen in Spotnet/Spotlite hangt af welke newsserver je gebruikt (in dit geval dus Sunnyusenet).

Is spotplanet een alternatief voor spotnet? Begrijp ik dit nu goed. En is spotplanet gratis te gebruiken?

Het is een alternatief. Spotplanet haalt zelf de spots op, je gebruikt Spotplanet in je webbrowser ;)

Zit je bij beiden vast aan ca 400 kB/s en dus weer ca 36 uur download tijd?

Dat je 400KB/s haalt komt of door je internetprovider of door welk soort pakket je bij Sunnyusenet hebt gekozen. Waarschijnlijk heb je een abbo bij je ISP van 4Mb/s (denk ik, als je het echt wilt weten ga dan naar speedtest.net ;) ).

En voor muziek? Ook NL muziek via zelfde route?

Kan allemaal via Spotnet/Spotlite/Spotplanet ;)

Inmiddels Avatar ook gemount. Wilde afspelen op nieuwe VLC die 3D aan zou moeten kunnen. Lukt dus niet. Wel via Windows Mediaplayer op pc.

Welke foutmelding krijg je?

Volgend probleem: Hoe krijg ik de nederlandse ondertiteling zichtbaar? HEt zou een NLversie moeten zijn.

Als het een .srt-bestand is moet het .srt-bestand gewoon in dezelfde map staan als waar de film staat en moet VLC hem gewoon afspelen. Maar zat er wel NL-subs bij? Als dat niet zo is kan je die downloaden op bijvoorbeeld: http://ondertitel.com/ ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-04-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

TXS, maar dan begrijp ik je eerdere reactie niet.

Spotlite is dus alternatief van Spotnet. Dan betaal je dus voor de nieuwsgroep om van spotlite gebruik te maken. Ik dus nu van Easy usenet en gebruik gratis spotnet.

Hierbij is titel van gewenste film aan klikken en zoeken. Zoveel eenvoudiger kan dit toch niet, of wat vindt je dan zoveel handiger bij jou aangegeven alternatieven?

Het ging mij erom waar je het meeste 3D films kon vinden tegen zo'n laagst mogelijke kosten.

Indien bij andere methode cq nieuwsgroep, dan ben ik best bereid om ook hiervoor te gaan betalen.

Ik kreeg geen foutmelding bij afspelen via VLC, enkel zwart beeld en geen geluid. tijdsbalk loopt wel door. Bij Mediaplayer Windows ging dit wel goed.

.srt extensie niet gevonden. Onder welk subdirectory zou deze moeten staan?? Ook onder streaming??

Zag nog wel een SSIF directory met een grote SSIF file van 46 GB. Wat is dat dan weer?

Stel je download de ondertiteling met .srt extensie. Hoe krijg je die dan synchroon met beeld/geluid in VLC of andere media player?

Zou overigens het dan wellicht toch handiger zijn om een mediaplayer van bijv AC Ryan voor 100 € aan te schaffen? Begreep dat je deze elke keer kan updaten met de bestanden die deze aan kan.

Snelheid inderdaad beperkt bij Easy Usenet en niet bij XS4all.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

TXS, maar dan begrijp ik je eerdere reactie niet.

Spotlite is dus alternatief van Spotnet. Dan betaal je dus voor de nieuwsgroep om van spotlite gebruik te maken. Ik dus nu van Easy usenet en gebruik gratis spotnet.

Spotlite is eigenlijk hetzelfde als Spotnet, maar laat bijvoorbeeld alleen de bestandsnaam zien. Zie het maar als newssreaders. Je hebt vele newsreaders (Alt.Binz, Sabnzbd+, Newsleecher enzovoort), maar ze doen allemaal hetzelfde.

Hierbij is titel van gewenste film aan klikken en zoeken. Zoveel eenvoudiger kan dit toch niet, of wat vindt je dan zoveel handiger bij jou aangegeven alternatieven?

Wat je kan doen is als je bijvoorbeeld naar een film zoekt, en die vind je NIET in Spotnet, kan je altijd nog zoeken dus op Spotplanet.org want die gebruikt een andere newsserver om de spots binnen te halen en die heeft vaak meer spots. Wat je dan ook nog kan doen zijn torrents gebruiken (andere manier van downloaden, heeft niks met nieuwsgroepen te maken): http://www.duken.nl/...nt-handleiding/ of een verzoekje plaatsen op http://spotnet.actieforum.com/. Misschien kan iemand hem dan voor je op Spotnet plaatsen ;)

Ik kreeg geen foutmelding bij afspelen via VLC, enkel zwart beeld en geen geluid. tijdsbalk loopt wel door. Bij Mediaplayer Windows ging dit wel goed.

Misschien heb je hier wat aan: http://www.duken.nl/forums/index.php/topic/25200-tutorial-3d-films-afspelen-op-je-pc-met-een-gewoon-beeldscherm/ ik weet helaas niet veel van 3D-films en hoe je deze moet afspelen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...