Forums

1. Algemeen

1. Algemeen

Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.

15191

Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.

8621

Het forum voor al je vragen over Providers, ADSL, Kabel, Glasvezel, e-mail, routers, wifi en meer.

7000

Tieren de virussen welig op je pc of probeert de hele wereld in te breken in je pc of mee te gluren? Deze sectie kan je op weg helpen.

2723

Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.

24524

Slap ouwehoeren over alles wat niet in de andere forums thuis hoort

60049

1. Downloaden via Nieuwsgroepen & Spotnet

Voor al je vragen en problemen over nieuwsservers, nieuwsgroepen en newsclients. Zoals Spotnet, SABnzbd, nzb bestanden etc.

7885
    2. Downloaden via Torrents & Popcorn time

Voor al jullie vragen omtrent het populaire Torrent protocol zoals uTorrent, Popcorn time etc.

11816

Help elkaar op weg via de overige methoden waarmee je kan downloaden. Zoals DC++, mIRC, FTP, Warez boards, Sharesites, Limewire etc

1484
    4. Repareren, uitpakken, branden en overige problemen

Download voltooid maar ondervind je problemen met een bestandstype? Kan je niks uitpakken of heb je geduvel met branden?

12882

1. Alles over Games

Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen en cracks voor alle games.

26887

Voor vragen en discussies omtrent alle (draagbare) Spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.

7238
  4. Films, series, video's, audio en e-books

1. Alles over Films, Series, TV en E-books

Alle andere vragen en discussies die u niet kwijt kan in de andere boards. Kletsen over het streamen van Smurfen, de Movie kan hier dus ook...

3991

Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.

4635

Opzoek naar muziek of vragen over Audio en je HiFi set? Bezig met je eigen DJ carrière? Decibellen in je auto?

2321

Wilt u een film kopiëren van een goede vriend of heeft u problemen met het branden van de DVD bestanden?

3411

1. Software algemeen

Algemeen forum voor alle vragen over bijvoorbeeld Office en alle overige software die u gebruikt.

6217

In dit forum kun je terecht voor vragen, opmerkingen en discussies over Windows, Linux, Ubuntu en overige besturingssystemen.

3433
    3. Apple Software, Hardware en Besturingssystemen

Ben je in de zevende hemel dankzij de iPhone en je MacBook? Wil je jouw ervaringen delen over de laatste Apple-software? Hier zit je goed.

2250

1. Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen

Voor het aanvragen van handleidingen, al je steunbetuigingen en ideeën. Ook zijn hier de laatste mededelingen van de Forum Crew te vinden.

29680

De FAQ rubriek wordt gebruikt om vragen die bij meerdere gebruikers leven alvast te beantwoorden. Ook zijn hier handleidingen te vinden die onder andere geschreven zijn door onze leden.

295

Kopen, verkopen, ruilen, webwinkels etc.... Doe hier zaken met je forum maten.

2192

• Popular Contributors

• Recente berichten

• Café de Download
      Nope niet gekocht. Had een of ander raar geluid tijdens het rijden. En ik had het gevoel alsof we naar links afwijkte
      Daarnaast vond mijn broer het er niet geweldig uitzien underhood. Nu verder kijken, Audi A3 op het oog uit 1998  
    • VLC speelt MP4 bestand niet af. Structuur fout.
      Goede tool die free video converter. Ook veel gebruikt , normaal zijn die free tool vol met bagger maar dit is de uitzondering op de regel
      De mogelijkheid die reneetje1969 aangeeft is één van de mogelijke oplossingen, daarin moet men hem gelijk geven. Echter het versturen van media-bestanden, ik ben geen Mac gebruiker en heb er weinig ervaring mee en kan het dus wel eens mis hebben, met een Mac pc naar een Windows pc kan het soms wel eens verkeerd lopen. Niet dat dit de regel is maar het kan uitzonderlijk wel eens gebeuren, daar het opslaan van een bestand op een Mac wel op een licht andere manier verloop dan met Windows (maar normaal gezien mag een overdracht van gegevens geen probleem zijn of vormen). Indien het echter zo mocht zijn dat de aangeboden oplossing geen soelaas bied kan er nog altijd geprobeerd worden op een conversie uit te voeren met het desbetreffende bestand, hier zijn de mogelijkheden evenredig aan de verschillende programma's die beschikbaar zijn. Zelf gebruik ik verschillende programma's hiervoor waaronder er zijn die echter betalend zijn (   de emo zegt wel genoeg denk ik), maar er is ook een gratis programma die deze mogelijkheid heeft en meteen ook verschillende mogelijkheden bied zoals het downloaden van YouTube (dit is echter niet van toepassing hier, omdat dit een ander onderwerp zou zijn). Over welk programma heb ik het dan? Wel het volgende: Free Video Coverter . Ik gebruik het programma regelmatig, niet om te converteren, maar om film(s)pjes te downloaden van site's (welke site's die dat zijn ga ik in het midden laten, maar een snugger iemand kan er wel iets bij bedenken) waarvan men soms wel eens iets niet op een normale manier kan van downloaden.
    • Windows 10-upgrade wordt nog agressiever
      Update: 27 Mei 2016 Bron: Zdnet    Microsoft past Windows 10-upgrademelding aan na kritiek Samenvatting: Microsoft past zijn updatebeleid voor Windows 10 opnieuw aan na felle kritiek op de recente wijzigingen. Toch verandert dat weinig aan de kern van het probleem. Dinsdag berichtten we over de verhoogde druk die Microsoft uitoefent op Windows-gebruikers die nog een oudere versie van het OS gebruiken. PC-gebruikers kregen een pop-upbericht te zien waarin Microsoft hen meedeelde dat de upgrade naar Windows 10 alvast stond gepland. De enige uitweg om de update niet uit te voeren, was te vinden in de zin “Klik hier om de planning van de upgrade te wijzigen of de geplande upgrade te annuleren”. “Extra kans” Microsoft kreeg veel kritiek, ook van ons, omdat het onmogelijk was om de update te annuleren door op het kruisje te klikken. Dat was vooral een zorgwekkende zet omdat gebruikers in een vorige versie van de notificatie juist het kruisje móesten gebruiken om hun upgrade naar Windows 10 af te wenden. De compleet nieuwe benadering die Microsoft met zijn nieuwe notificatie toonde, kon dus bijna niets anders dan problemen opleveren. De kritiek van zowel de media als bezorgde gebruikers is aangekomen. Het bedrijf uit Redmond vertelde aan de BBC dat het zijn melding nu heeft aangepast: “We hebben een andere notificatie toegevoegd die de tijd bevestigd waarop de upgrade gepland staat, en daarnaast gebruikers een extra kans biedt om de update te annuleren”. Nog steeds een donkere morgen Die “extra kans” zou bestaan uit een extra pop-up die verschijnt van zodra je op de bewuste ‘klik hier’-knop drukt. Toch schiet Microsoft daarmee de bal opnieuw mis. Het bedrijf lijkt duidelijk de kern van het probleem niet in te zien. De doorsnee Windows 7 of 8(.1)-gebruiker zal nog steeds op diezelfde donkere morgen, zoals we die al eerder beschreven in ons artikel van dinsdag, wakker worden met Windows 10 geïnstalleerd op zijn PC. Waarom? Hij krijgt een zoveelste melding te zien waarin Microsoft Windows 10 aanbiedt, waarop hij zal denken: “Weg ermee!”. Daarna zal hij, waarschijnlijk zonder de hele notificatie door te lezen, gauw het kruisje aanklikken, om vervolgens nietsvermoedend en onbezorgd zijn leven verder te zetten. Met alle gevolgen, waaronder mogelijke compatibiliteitsproblemen, van dien. ‘Nee ik wil dit niet’-knop De harde, onweerlegbare waarheid is namelijk dat het kruisje de achilleshiel in dit verhaal blijft. Het was eerder wél de manier om de upgrade te omzeilen. Dat maakt het argument, waarbij kan worden gesteld dat het kruisje normaliter dient om vensters te sluiten en niet om zaken te annuleren, irrelevant. Ook Brad Chacos, redacteur voor PC World en zelfverklaarde Windows 10-fan, is niet enthousiast wat Microsofts recente wijziging aan de notificatie betreft. “Ik denk niet dat extra pop-ups toevoegen de situatie zal verbeteren. Microsoft zou allerminst een grote, overduidelijke ‘Nee ik wil dit niet’-knop moeten toevoegen aan de melding”, zo zegt hij tegen BBC.   Ps: een gelijkaardig artikel is te lezen op Tweakers     
      Ik heb het ook geprobeerd met andere media players. Niet gelukt helaas. Ik ga het proberen opnieuw te downloaden en anders probeer ik jouw codec pakket. Al twijfel ik of dat lukt omdat VLC wel andere mp4 bestanden afspeelt. Thanks!
  • Laatste handleidingen

• Forum Statistics

• Total Topics
      34284
    • Total Posts
      264457
  • Het nieuwe forum vind ik:   23 members have voted

1. 1. Het nieuwe forum vind ik:

• Geweldig
      • Beter
      • Hetzelfde
      • Minder