Spring naar bijdragen

Dealextreme.com - Ervaringen en Tips Topic


Duken

Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

dxdevices1.png

Bezoek Dealextreme.com

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevind zich in Hong Kong. Hetgene wat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Ik had in het begin zelf een hoop vragen over DealExtreme en ik merk dat er nu ook nog een aantal andere mensen zijn die er vragen over hebben. Dus het leek mij misschien wel handig om net als het PayPal topic hier een eigen algemeen topic over te maken met handige informatie en waar je je vragen kwijt kunt. Ik zal het telkens aanpassen zodra ik nieuwe of betere informatie heb. En wellicht ziet het er in het begin nog een beetje rommelig uit, ook dit zal ik proberen zo duidelijk mogelijk te maken.

Wat is DealExtreme?

DX is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen en is gevestigd in Hongkong. Wat DX zo bijzonder maakt is dat ze met veel spullen, vrijwel alles, erg goedkoop zijn en de verzendkosten inbegrepen zijn. En bij afname van meerdere producten gaat de prijs zelfs nog meer omlaag. En je hoeft er niet perse met je creditcard te betalen, maar je kunt ook een directe overboeking doen via PayPal.

Wat kun je er allemaal kopen?

Je kunt er echt van alles kopen. Van card-readers tot fietslampen en van sleutelhangers tot oordopjes. De producten zijn verdeeld over 10 categorieën die elk weer bestaat uit zijn subcategorieën. Ook kun je zoeken op best verkochte spullen, $2 gadgets en nieuwe producten.

Hoe meld ik mij aan?

Het aanmelden is simpel, klik hier om aan te melden. Vul je echte gegevens in, ook je e-mail adres. Want daar zul je allerlei informatie op krijgen wanneer je een bestelling plaatst, of wanneer je een vraag stelt aan DX. Ook kun je er voor kiezen om een notificatie te krijgen wanneer er wordt gereageerd op een topic in het DX-forum. Maar hier later nog meer over.

Waar is de Discussion voor onderaan een product?

Onderaan elk product staat een Discussion gedeelte. Meestal met al een aantal topics, soms nog zonder. Als je vragen over een product hebt kun je die vraag mailen naar DealExtreme (d.m.v. een Ticket) maar je kunt ook gewoon een topic openen bij Discussion en daar je vraag stellen. Het voordeel hiervan is dat niet alleen DX kan reageren op je vraag (wat soms erg lang kan duren) maar ook andere gebruikers. Gebruikers kunnen hier hun eigen ervaringen en/of meningen plaatsen. En misschien zijn er al gebruikers jou voor geweest met dezelfde vraag waardoor je het antwoord al hebt.

Hoe werkt het multiple saving?

Als je een product meer dan 1x wilt hebben kan dit zorgen voor redelijk grote korting. Wanneer je slechts 1 of 2 keer het product besteld betaal je gewoon de prijs die er standaard voor staat. Maar wanneer je 3+, 5+ of 10+ koop krijg je korting. Dit komt (waarschijnlijk) onder andere omdat ze dan besparen op de verzendkosten door het tegelijk te versturen, aangezien de verzendkosten bij elk product al verwerkt is. En natuurlijk om mensen te stimuleren om meerdere producten te kopen. Je kunt dit doen door een product meerdere malen in je winkelwagen te stoppen (geef aan hoeveel je er wilt en druk op add to cart, je kunt dit uiteraard later ook nog wijzigen in je winkelwagen) Wanneer je er 3 of meer besteld kun je de korting krijgen door naar je winkelwagen te gaan en bij en bij Coupon BULKRATE in te vullen en op apply te klikken. Zie ook Wat is een Coupon?

Opletten met namaak producten (zoals de Iphone / Ifone )

Er zitten producten bij die een kloon zijn van een ander product. Een voorbeeld hiervan is de CECT P168 iFone. De foto’s bij dit product laten zien dat er iFone op staat en geen logo van Apple, maar er zijn berichten dat mensen een telefoon kregen met de tekst iPhone en het logo van Apple erop. En wanneer dit het geval is heb je de kans dat de duane dit onderschept en het toestel in beslag neemt. Want je mag geen namaak producten kopen onder de naam van de echte. Wanneer er iFone op zou staan zonder Apple was het waarschijnlijk geen probleem.

Ik heb hier zelf echter geen ervaring mee, dus het kan zijn dat dit verhaal niet helemaal klopt. Maar houd er in ieder geval rekening mee.

Wat is een Ticket?

Wanneer je een klacht, product aanvraag of enig andere vraag hebt kun je een ticket aanmaken. Je vult dan een formulier in (ga naar dealextreme, klik op Contact us bovenaan op de pagina en klik vervolgens op online support ticket) waarin je aangeeft waar het over gaat. Je kunt eventueel ook nog 3 bestanden erbij uploaden. En dan zal er een medewerker van DX op je ticket gezet worden die telkens voor een reactie zorgt. Maar let wel op dat dit geen 24 uurs service is. Vooral in drukke periodes (bijvoorbeeld kerst) kan het zelfs een paar dagen duren voordat je een reactie krijgt. Maar soms ook binnen een paar uur. Dus er valt weinig over de snelheid te zeggen.

Forum op DX

DealExtreme heeft ook een forum. Op dit forum kun je verschillende dingen doen. Je kunt daar bij medewerkers en andere klanten vragen over producten kwijt. Je kunt er producten aanvragen, fouten op de site aangeven, etc. Het spreekt allemaal vrij voorzich wat je er kunt. Sommige dingen die je op het forum kunt doen (bijvoorbeeld vragen over een product of een product aanvragen) kun je ook via een ticket doen. Wil je dat alleen de medewerkers van DX naar die vraag kijken. Dan kun je dit het beste doen via een ticket. Wil je dat ook andere klanten naar de vraag kunnen kijken en een antwoord erop kunnen geven, dan is het verstandiger om dit via het forum te doen.

Wat is een Coupon?

Je kunt als je een bestelling geplaatst hebt ook een coupon invullen. Ik heb op dit moment echter alleen ervaring met de code BULKRATE. Dus mocht er nog meer coupons bekent zijn, meld deze dan even. Dan kan ik er een lijst van maken.

Wanneer je van een product meerdere aantallen besteld kun je korting krijgen op je bestelling, dat doe je met de coupon BULKRATE. Deze korting heb je bij 3+, 5+ en 10+. Er wordt dan 1.70 aan je bestelling toegevoegd waarmee je een Tracked Air Mail krijgt, maar je krijgt een groter bedrag korting op je bestelling. Je betaald uiteindelijk het bedrag wat er bij het product staat. Dus koop je er 4, dan betaal je per product de prijs die staat bij 3+. Koop je er 5, dan betaal je per product wat er staat bij 5+. Etcetera.

Verzendmethodes

Bij alle producten zit de verzendkosten in verwerkt. Alle producten worden verzonden via een standaard verzend methode (regular air mail) of geregistreerde verzendmethode (tracked air mail). Je kunt er ook kiezen voor een EMS upgrade, hier betaal je echter wel meer voor.

De levertijd bij een gewone verzendmethode kan best variëren, volgens de DX site duurt het 10 tot 13 dagen. Maar uit eigen ervaring weet ik dat dit ook langer kan duren. Dus als je rekening houdt met 3 a 4 weken valt het altijd mee.

Hoe zit het dan met de betaling?

Je kunt op DX via verschillende manieren betalen, bijvoorbeeld via je creditcard maar ook via PayPal. Omdat ik zelf alleen ervaring heb met PayPal zal ik het voorlopig alleen hier over hebben. Mensen met andere betalingservaringen kunnen deze geven zodat ik deze kan toevoegen.

Wat is PayPal?

PayPal is een internet rekening waar je geld op kunt zetten en waarmee je betalingen kunt doen.

Betalen via PayPal

Ik ga ervan uit dat je weet hoe PayPal werkt en dat je er al aangemeld bent. Je kunt nadat je bent geverifieerd via PayPal directe betaling doen op DX. Als je een aantal producten hebt toegevoegd aan je bestelling kun je rechtsboven in het scherm op Shopping Cart (# items) - checkout klikken. Dan kom je op je winkelwagen overzicht, hierin kun je zien welke producten je besteld hebt, hoeveel je er besteld hebt en welke manier van betalen je wilt gebruiken. Als je zeker bent dat je deze producten wilt bestellen klik je op standard PayPal Checkout. Hiermee kom je bij de normale betalen via PayPal en kun je indien gewenst kiezen voor betalen rechtstreeks via je bankrekening of via je PayPal saldo. Bij direct betalen schiet PayPal snel je betaling voor aan DX waardoor hun meteen je bestelling kunnen verwerken en DX zal kort erna het geld van jou rekening afschrijven. Wanneer je betaald via je saldo zal PayPal het te betalen bedrag van je saldo afhalen. De prijzen op DX zijn in dollars en wij rekenen natuurlijk met euro’s. Paypal rekent dit zelf om en laat zien wat je kwijt bent in euro’s aan je bestelling. Naar mijn ervaring ligt PayPal iets ongunstiger qua dollar-euro koers, maar dat is slechts minimaal en in mijn opzicht geen groot bezwaar (dat is uiteraard mijn mening).

Waar rekening mee te houden m.b.t. de duane?

Je moet over je bestelling btw/invoerheffing en inklaringskosten betalen. Hier weet ik alleen het fijne niet van. Wat hier onder staat weet ik dus niet zeker of het klopt. Ik zal dit aanpassen zodra ik weet hoe het precies zit (misschien dat iemand het kan vertellen?)

Wat ik zover weet is dat je tot 20 euro geen invoerkosten en inklaringskosten hoeft te betalen. Dus als je iets besteld van maximaal 29 dollar (met de wisselkoers op moment van schrijven) zou je dus geen btw/invoerheffing en inklaringskosten hoeven te betalen. Dus je kunt ervoor kiezen om elke keer een bestelling te plaatsen van maximaal 20 euro. Maar mocht je meer willen bestellen of iets willen bestellen wat meer dan 29 dollar kost moet je er invoer kosten over betalen. Je kunt er ook voor kiezen om het als gift te laten versturen, dan heb je de kans dat je geen invoerkosten betaald. Maar mocht je pakketje toch onderschept worden, dan loop je de kans een boete te krijgen. Maar zodra ik hier meer over weet, of iemand anders hier meer over kan vertellen zal ik dit aanpassen.

Waar je nog meer rekening mee moet houden is dat niet alles legaal is in Nederland. Zoals al eerder besproken is een nep product (neppe iPhone -> iFone) met de opdruk van het echte merk niet toegestaan. Ook zullen bepaalde voorwerpen als wapens (boksbeugels) en diverse niet toegestaan zijn. Let bij het bestellen dus op of het product wel verzonden mag worden in Nederland/België.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Als je een bestelling geplaatst hebt en je wilt graag zien hoe het er voor staat ga je naar My Account. Je kunt dan je status bekijken door in te loggen waarna je je bestelling of bestellingen te zien krijgt. Of je vult bij My Account je bestelling (order) nummer in met je e-mail adres erbij waarna je een overzicht te zien krijgt. Onder status kun je zien hoe het er voor staat met je bestelling. Wanneer je bestelling verzonden is via Tracked Air Mail staat er ook een link in het status gedeelte waarmee je je bestelling kunt volgen.

Wat te doen bij een defect product?

Ik heb hier nog geen ervaring mee dus ik kan hier nog niets over zeggen. Ik kan wel samenvatten wat er op de site over beschreven wordt.

Als je een defect product hebt moet je binnen 30 dagen laten weten (en opsturen?) dat je een defect product hebt. Dit doe je door een ticket (zie ook Wat is een Ticket?) te sturen met daarin een foto en/of een filmpje waarin duidelijk te zien is wat het defect is (dit kun je doen bij het ticket formulier. Je hoeft dus niet ergens anders op internet je foto of video te uploaden. Gewoon naar het formulier gaan en daar kun je het bestand vanaf je computer uploaden). Binnen 72 werkuren zul je hier een antwoord op krijgen.

Het wordt aangeraden om de originele verpakking te bewaren. De medewerkers van DX kunnen namelijk vragen om foto’s van de verpakking zodat ze kunnen achterhalen waar het fout is gegaan.

Als je pas na 30 dagen met het defect komt zullen de kosten van het versturen (zowel heen als terug) voor de klant zijn. Dus wacht er niet te lang mee.

DX points

Ik zie dat DX points staan, wat houd dit in en wat kan ik ermee?

DX punten zijn een extra op DealExtreme waarmee je gratis rewards kunt krijgen. Of je kunt deze punten laten uitbetalen via PayPal. 10 DX punten zijn gelijk aan 1 dollar. Je kunt deze rewards vinden door op My DX Points te klikken. Hier zie je een lijst met producten die beschikbaar zijn als rewards. Maar je kunt ook een product aanbevelen als reward, en mogelijk voegt DealExtreme deze ook toe. Om dit te doen klik je op support ticket (net boven de reward producten) en vraag je een product als reward aan.

Hoe kan ik DX points verdienen?

Je kunt bij DealExtreme op 3 manieren DX punten verdienen. Door een bestelling boven de 10,- dollar te plaatsen, een foto van een product te uploaden of door een review te schrijven.

Je krijgt bij elke bestelling boven de 10,- dollar punten. Voor elke 10 dollar 1 punt, maar alleen gehele punten. Dus bestel je voor 9 dollar, dan krijg je 0 DX punten. Bestel je voor 13 dollar, dan krijg je 1 DX punt. Bestel je voor 59,99 dollar, dan krijg je ook maar 5 DX punten. Het duurt echter 60 dagen voordat je deze punten kunt gebruiken.

Wanneer je een product thuis hebt, kun je er een foto of fotos van maken en deze uploaden op dealextreme. Je gaat dan naar het product op de site en klikt op Share Photos You Took. Daar kun je de foto’s uploaden waarna DealExtreme zal kijken of de foto geschikt is. Wanneer de foto toegevoegd wordt (vrijwel altijd) krijg je 2 DX punten toegeschreven. Deze punten zijn in tegenstelling tot de punten die hiervoor beschreven staan, wel direct te gebruiken.

Een derde manier om punten te verdienen is door een review over een product te schrijven. Dit doe je door op de site naar het product te gaan en dan op Write a Review te klikken. Eenmaal ingevuld wordt dit door DealExtreme gecontroleerd en bijna altijd geplaatst. Ook deze punten zijn meteen beschikbaar om te gebruiken. Denk je nu van, mooi, ik maak tig reviews van producten die ik helemaal niet besteld heb. Dan heb ik mooi wat punten. Helaas pindakaas, ze controleren of je het product ook daadwerkelijk besteld hebt.

Bezoek Dealextreme.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb net een Mario Bros Air Refreshener (2-Pack) besteld!

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7653

sku_7653_1.jpg

O0

Ik hou jullie hier op de hoogte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ik ken die site en daar kan je een speciale limited edtion zelda ds kopen voor ongveer 67 euro (omgerekend naar dollars) als ik die hier zou kopen (hij komt hier tog nooit) zou die misschien ongeveer wel 180 euro kosten! maar  probleem: je moet wel ff een andere oplader er voor kopen. die site is egt handig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik ga nu een bestellinkje plaatsen. Althans, dat probeer ik: de site ligt er steeds uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik had ook nog een Bluetouth dongle besteld voor 1 euro 80 ;)

Hij is onderweg, vanochtend t mailtje gehad:

Dear Jerry Koelman,

Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time

is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days

for EMS Express). * Note that this delivery estimation is as provided by

Hong Kong Post and like most post offices around the world delivery time

for airmail packages is not guaranteed.

O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hm, kom jij nu de site op? Ik krijg steeds een "pagina kan niet worden weergegeven" schermpje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik kom er wel op maar de site is mega traag. Weet iemand toevallig met welke betaalmiddelen je kunt betalen en welke aan te raden zijn??

En voor de mensen waarbij de site het niet goed doet, FocalPrice is precies hetzelfde concept en even goedkoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Alleen met PayPal kun je betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hier is hij ook plat ;(

Connection Interrupted

The connection to the server was reset while the page was loading.

The network link was interrupted while negotiating a connection. Please try again.

Je kan ook betalen met Creditcard, ik doe het via paypal omdat het veiliger voelt :)

     

     

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Mja, de meesten onder ons hebben toch geen creditcard. :) Ik ben ook niet echt van plan om er één aan te vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  02-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

als ik dit allemaal hoor wil ik ook wat bestellen :D. (als ie maar niet de hele tijd platligt)

ik had er wel eens eerder van gehoord maar dat het zo goedkoop is :o

maar over die clown producten, hebben die dezelfde functies als de echte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1,1k
  • 2

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Niet volledig, de SciPhone en iFone zal nooit precies zo werken als de iPhone. De hardware is wat minder (B of C-kwaliteit) en de ondersteuning voor software ook.

Ik heb zonet een bestelling gedaan bij FocalPrices, omdat DealExtreme dus niet goed werkt/uit de lucht is. 7 tot 15 werkdagen levertijd, dus we wachten het af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb op TV eens een keer bij Kassa ofzo gezien dat ze een ipod en een nep ipod uit China gingen vergelijken, daar kwam idd uit dat de chips verouderd waren en dat je zelfs voor die prijs beter een echte ipod kan kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja dat geloof ik graaf. Zo een nep ipod kost minder als de helft als de orginele. Dus er zal zeker wel kwaliteits verschil in zitten. Maar ja, het is niet duur ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ik vind wel vet dat je gewoon ff iets inkoopt voor minder dan dat het kost als je het hier koopt  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Echt zalige site, ken hem al een tijdje en heb zovééééél van gekocht.

Zeer nice site. Het hoogste dat ik moest wachten voor een pak was 1 maand en 1 dag. (21 april tot 22 mei).

Dat kwam door een sold out ding.

Soms moet je wel oppassen, er zitten ook fake stuff bij, zoals de DSTT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Is die DSTT fake? Nee toch? Dus hij werkt niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  02-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

velen zijn wel Fake ja, vooral de gene die meer dan 2gb aan kunnen.

daarom zal ik nooit eentje uit het buitenland halen. liever 20 euro voor een echte dan 5 voor een neppe.

die dingen zijn toch al zo goedkoop.

zie hier meer info http://www.ndstt.com/anti_fake.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1,1k
  • 2

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Is die DSTT fake? Nee toch? Dus hij werkt niet?

Ze hebben verschillende DSTT's.

Ik had in juli 2008 ofzo een DSTT gekocht van DX (me eerste keer dat ik iets bestelde).

Hij werkte een tijdje me DSTT, maar na een maand of 2 toonde ie alleen een witte scherm (had er hier op duken zelfs een topic over gemaakt. Dus ie was Fake. Als je op Utube kijkt zie je ook dat de DSTT's van dealextreme fake zijn. 'k Heb nu een nieuwe gekocht, geen fake. En die werkt. :)

DX is nu zeer slecht de site, maar als je op de site bent: kijk dan naar de Best Gagdets This Week ofzoiets, dan staat de ECHTE DSTT op de eerste of 2e plaats. Dus je moet best de DSTT + Micro SD card appart kopen O0

Kan het nu niet tonen door de trage site.


Post Merge: juni 14, 2009, 05:07:54 pm

Ja heb gevonden hoe dealextreme kan terug werken.

Door https//www.dealextreme.com in te tikken, kan je normaal terug op de site, ze hebben dat gedaan om een of andere veiligheidsreden ovvezoietske. Als er een S staat wil dat zeggen dat het veilig is zeker?

Had het eens op het nieuws gehoord. :P

Maar bij deze: vanaf nu dus gewoon een "S" 'je erbij toevoegen. O0

https://dealextreme.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

S is voor secure. Het protocol HTTPS staat voor Hypertext Transfer Protocol Secure.

http://nl.wikipedia.org/wiki/HTTPS

Maar ik wacht nog steeds op me Bluetooth stick en me luchtje ;)

Ze zijn wel shipped... maar dat kan dus nog wel een weekje of 2 duren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

't Is nog te vroeg om je af te vragen waar ie is :P

Denk dat je hem volgende week gaat hebben. 2 weken is toch het minimum dat ik ooit al gehad heb. :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Best nog niks vanaf nu bestellen op DX.

Ze hebben vorige week maandag (als ik me niet vergis) een attack gekregen. (gehackt)

Als je toch al iets besteld en betaald en het staat niet bij je orders je ze mailen. Want nog niet alles is stabiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

jammer want ik wou misschien wat van die site kopen  >:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dan doe je dat toch op FocalPrice?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...