snor1991

Realistiche rijden (spel/simulatie)

7 berichten in deze discussie

Sinds 2 dagen heb ik een nieuwe race stuurtje.

Nu wil ik deze graag eens goed testen, alleen wat is zo ver jullie weten het beste rij spel?

Het hoeft niet per se een spel te zijn, mag ook gewoon dat je alleen maar kan rond rijden, een wagen kiezen en verder niks.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Need for speed shift die binnenkort uitkomt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Live for speed is erg realistisch. De demo is gratis te downloaden en hiermee kan je ook online racen.

Probeer het maar eens. Ik heb het zelf ook enkele maanden gespeeld met een gamepad maar je hebt hier echt een stuurtje voor nodig  O0

http://www.lfs.net/

s2_SouthCity37.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Need for speed shift die binnenkort uitkomt

Andere nieuwe NFS racespellen zijn ook erg realistisch, en zijn prima te gebruiken met een stuurtje. Ik heb zelfs al eens een keer bij een maat de oudste NFS gespeeld met een race stuur, ging redelijk. :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vindt Need for Speed niet zo heel realistisch, misschien SHIFT, maar dat is zo'n na maak van GRID.

Ik denk voor de PC dat GRID de meest realistische is. Helaas is Gran Turismo Prologue of Forza Motorsport niet voor PC, anders waren die het wel ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helaas is Gran Turismo Prologue niet voor PC

Helemaal mee eens.

De rest bedankt voor de reacties  O0

Live for speed ga ik zeker downloaden (de demo, online is ook wel leuk en als ik maar een beetje kan gassen ;))

En NFS Shift ga ik ook proberen, als die uitkomt over een paar maanden ;D

EDIT:

En GRID is wel vet alleen jammer dat je niet kan koppelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.