Sign in to follow this  
Followers 0
Guest lor10103

download met Grabit lukt niet

6 posts in this topic

Hallo Allemaal,

als ik wil downloaden met Grabit doet hij het niet, ik heb een betaalde payserver van XS news.

Voorheen ging het altijd prima! Ik denk dat ik iets fout heb gedaan. wat moet ik nu doen?

Met vriendelijke groet,

Lor10103

Misschien een beetje offtopic maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt. Ik heb dit Digitale Film / TV programma gevonden en ben eindelijk voorzien van alle series en films. Geen gepruts met installeren en instellen, geen maandelijkse kosten en binnen 10 minuten draaiend!

Het is echt het proberen waard. Je kan zelfs live voetbal kijken of nieuwe tv series bekijken! In eerste instantie was ik was sceptisch maar alles werkt zoals aangeven en meer dan 2.500 zenders, series en films.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kan je misschien wat specifieker zijn? Wat voor fout code krijg je en heb je misschien de laatste tijd nog aan je instelling van je server veranderd? Het kan ook zijn dat je XS News server is afgelopen.

mijn probleem was dat hij niet downloade omdat de groups er niet waren. eventjes Refris grouplist en klaar:)

Post samenvoeging: maart 31, 2010, 17:32:48

Ik heb dan zo'n mapje van al die Groups, ik wil dit mapje ergens anders zetten maar dat kan niet. eerst stond hij nooit bij mij bestanden en nu wel, wat kan ik hier aan doen?

Post samenvoeging: maart 31, 2010, 17:42:45

Ik heb dan zo'n mapje van al die Groups, ik wil dit mapje ergens anders zetten maar dat kan niet. eerst stond hij nooit bij mij bestanden en nu wel, wat kan ik hier aan doen?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0