Spring naar bijdragen

Need For Speed Undercover


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-06-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo,

ik heb nfs undercover gedownload ( het is de crack v1.0) en als ik dubbel klik op undercover dan krijg ik een zwart kadertje met in de linker bovenhoek een liggend streepje die knippert.

Maar na 5 seconden sluit die kader en zegt mijn computer telkens : " In nfs.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak " en eronder staat : " U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel Microsoft over dit probleem. We have created an error that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. "

Wat moet ik doen? Mn spel wil niet opstarten.

Graag raad!

greetz  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

probeer de pc anders opnieuw te starten en als dat niet lukt moet je kijken of je pc het aankan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 473

  • Bijdragen:  149
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ik gooi maar een balletje op,

Bv, een crack van een andere website,

Een update voor het spel(+de bijbehorende crack)

Installeer het spel opnieuw

En (ik heb er weinig verstand van) heb je alle files gekopieerd? Voor CODMW2 moest je bv ook de .txt files kopiëren om het spel te laten werken(bij mij tenminste..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 149

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...