'Robin

9footballshirt.com

45 posts in this topic

heeft iemand ervaring met 9footballshirt.com of weet iemand een betrouwbare site voor voetbalshirts (goedkoop)

Misschien een beetje offtopic maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt. Ik heb dit Digitale Film / TV programma gevonden en ben eindelijk voorzien van alle series en films. Geen gepruts met installeren en instellen, geen maandelijkse kosten en binnen 10 minuten draaiend!

Het is echt het proberen waard. Je kan zelfs live voetbal kijken of nieuwe tv series bekijken! In eerste instantie was ik was sceptisch maar alles werkt zoals aangeven en meer dan 2.500 zenders, series en films.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

wow, dat is wel heel goedkoop.

Ik wacht de reacties hier ook even mee af, ben benieuwd of leden wat meer weten. En dan bestel ik mogelijk ook.

Iemand ervaring met de site of kent iemand een site die betrouwbaar is met goedkope shirts en bedrukking?

Ik denk dat als je het echt voor zo'n prijs wil , dat je het dan gewoon eens moet proberen. 13 euro is geen drama als je dat kwijtraakt. Dan weet je het. En zo ja, als je hem binnenkrijgt dan heb je een mooie site gevonden en kun je dat hier melden. ;)

Ik zal ook even mijn steente bijdragen

Dit zijn reacties van andere:

Zijn er eigenlijk ook nog sites die sneller verzenden?

2 a 4 weken wachten vind ik niks.

En wat is is er met bonrpronsper.com hij is al sinds gisteren offline

Ik weet niet hoe het bij bornprosper.com is maar ik heb 2 keer een bestelling gedaan bij www.9footballshirt.com en ik had het beide keren binnen 10 dagen in huis. Verder prima service en goeie kwaliteit!

Heeft iemand daar trouwens ervaring mee? Met die 9footballshirt.com? Net zo'n goede kwaliteit als bornprosper?

ja zelfde kwaliteit

je hebt alleen creditcard nodig om te betalen

En er staan een aantal filmpjes op Youtube met unboxing video's.

Die egbert ziet er echt slecht uit.

*bekijk nu de wk actie 2010...

Das kei onnozel xd -____-

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

ga het denk het proberen maar ben altijd bang dat ze hoe dan ook extra geld van de rekening kunnen halen

ga het denk het proberen maar ben altijd bang dat ze hoe dan ook extra geld van de rekening kunnen halen

denk het niet. het is echt óf fail spam haha

Ik kan er ook gewoon op.

Nog meer mensen die het gaan bestellen?

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

ga het na de vakantie proberen. Al meer mensen geprobeerd of gaan het doen?

Ik hoor ook graag reacties, en zijn het neppers deze shirts?

Anders bestel ik graag een FC Barca shirtje :)

@Maartenn Volgens mij(weet niet zeker hoor) zijn het gewoon shirtje die nagemaakt zijn, maar daar zie je waarschijnlijk niet aan of het nep is, of je moet weten waar je op moet letten. Maar voor deze prijs, een bijna echt shirtje, lijkt me een koopje:P. Ik ga er binnenkort ook één bestellen.

dan wacht ik jullie reactie af, wil graag nog een psv shirtje ondanks dat we niet naar eindhoven kunnen dit jaar om een feestje te vieren..

Zijn inderdaad namaak shirtjes. Ga er 1 van Newcastle bestellen

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

enige jammer is dat er ook nog 13 euro verzendkosten bij komt -.-

dan wacht ik jullie reactie af, wil graag nog een psv shirtje ondanks dat we niet naar eindhoven kunnen dit jaar om een feestje te vieren..

Ik zou even een Ajax shirtje halen, heb je mooi zo'n 3e ster erop he :P

Ajax ga ik in de fanstore halen, lekker ff ajax doneren. En Barca shirt ga ik dan fake hier halen als ik positieve reacties lees in dit topic want daar wacht ik dan nog ff op :)

Guest
This topic is now closed to further replies.