Spring naar bijdragen

goede games om met vrienden online te spelen


roelvvv

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  128
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi,

ik vroeg me af of er nog goede online games zijn die ik met me vrienden online kan spelen.

We spelen nu al left 4 dead 2 dat begint al saai te worden, gta online en call of duty.

Ik vroeg me af of een van jullie nog een goede online game kennen, dus geen mmorpg als world of warcraft.

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 128

  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Misschien World of Warcraft? . . . . .  Nee grapje

Uhm, wat ik een leuke teamgame vind is Heroes of Newerth(of League of Legends) (Gebaseerd op Dota)

Verder kun je eigenlijk alle shooters wel proberen, het is een beetje persoonlijk: Team Fortress 2, Counter-strike, Battlefield etc.

Strategy games doen het ook goed, denk aan Age of Empires (Ik speel nog het liefst AoE2 via Voobly), Warcraft 3 (Heel veel Scenario Maps, Dota daar een van dus, maar ook Tower defense enzo), Starcraft...

En tja dan heb je ook nog mmorpg :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

minecraft

TF2

Battlefield heroes,

Battlefield 3

Wat voor gerne willen jullie graag?

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Call of Duty Modern Warfare 3 -> geen twijfel mogelijk

en sowieso zijn schietspellen zoals mw3 altijd mooi online met teamdeatmachts enzo ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 31
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste roelvvv als je met mij online games wilt spelen dan kan dat als je dat op prijs steld, ik speel alleen maar battlefield bad company 2 op de pc want dat is de snelste manier om dat soort snel te kunnen spelen vind ik zelf, dus als je daar zin in hebt dan hoor ik het wel,oja ik speel onder de naam ( hnns700 )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  19
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

als 1 van jullie niet de nieuwste pc heeft kunnen jullie misschien nog Joint operations proberen. Ik speel zelf nog regelmatig AW-mod ervan Advanced Warfare. Werkt ook goed in Lan via bv Tunngle (hamachi, wippien alternatief, maar werkt zeer makkelijk ook installeren)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 19

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-01-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Battlefield 3

Star Wars the Old Republic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Kijk anders op gameranger voor spelletjes ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 473

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Call of duty serie

Battlefield serie

Age of emires serie

Fifa serie

Trackmania is een gratis race spel met veel mogelijkheden.

Need for speed

Maar wat zoek je in een leuke online game?

send from my beautiful Samsung Galaxy SII

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  19
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Trackmania kan je zelfs zelf , heel simpel, eigen baantjes maken. Kan je zo makkelijk en moeilijk maken als je wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 19
  • 4 jaar later...

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...