Sign in to follow this  
Followers 0
Hedra

Afspelen 3D Op Samsung Tv

6 posts in this topic

Hoi allemaal ik probeer een gedownloade 3d film af te spelen via een virtual clonedrive en powerdvd 11 naar mijn samsung 3d tv deze is met de pc verbonden via de pc share manager en word ook op de pc herkend maar powerdvd vind hem niet ik kan ook nergens een drive opgeven. heeft iemand een idee?

Kan je de film niet op een usb zetten en dan via de tv afspelen?

Zijn er geen andere goede programma's?

Sent from my Samsung Galaxy Gio using Tapatalk

ik heb het werkend ipv pc share manager samsung allshare erop gezet werkt nu prima bedankt allemaal

allshare werkt goed heb het hier ook, maar bij sommige films mis ik de ondertiteling terwijl die er wel zijn.heb jij daar een oplossing voor hedra..

grt m

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  
Followers 0

• Similar Content

• USB lezen op TV - Geen beeld of geen ondertitel
      By Murphy44
      Film binnengehaald via Torrentbit.net,deze is perfect te zien op pc met nl ondertitels .
      Deze film staat op een usb stick,als ik deze nu in de usb gleuf steek van de tv heb ik geen weergave, kan dus de film niet zien op het scherm al staat die wel op de usb.
      Soms ook heb ik wel de film te zien maar dan ontbreekt er de Nederlandse ondertiteling,via pc geen kijkprobleem .
      Laatste opname zonder onderschriften via tv.
      The AatefulEight
      DVDSRC MKV
      DD5.1-CM8
      nl Subs 2LT
      Deze film naar AVI geconverteerd met WinFF(Linux gebruiker) nu was de ondertiteling ook weg .
      Over opname van films heb ik bijna geen ervaring.
    • LG tv hapert bij kijken?
      By Tha_Croat
      Hallo
      Ik zit met een probleem.
      Ik heb laatst een TV overgenomen van iemand (voor gratish) van LG .
      Alleen als ik nu tv kijk ( dus naar een zender ) dan rimpelt het beeld horizontaal...
      als ik via een vgh kabel kijk heb ik hier geen last van, het is echt alleen bij de zenders.
      Ik oop dat iemand weet wat de oorzaak hiervan is en dat iemand een oplossing ervoor weet