Spring naar bijdragen

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?


Duken

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Echt een topfilm! Heb hem zelfs op dvd gekocht. Op school gezien, en met school naar de bios geweest. En vervolgens thuis met moeders gekeken. Nu ken ik hem zo langzamerhand ook wel uit mijn hoofd.

Verstuurd vanaf mijn mobiel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 28
  • 979
  • 1 maand later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Resident Evil - retribution

Het dodelijke T-Virus van de Umbrella Corporatie blijft de aarde teisteren en transformeert de wereldbevolking in vleesetende zombies. De laatste hoop voor het menselijk ras is Alice (Milla Jovovich). Zonder veilige plek blijft Alice jagen op de verantwoordelijke van de uitbraak, wat haar in Tokio, New York, Washington en Moskou brengt. Samen met een groep geallieerde en vertrouwde vrienden moet ze zich een weg uit de vijandelijke wereld zien te vechten.

Heerlijke film, gewoon wegkijken in 90 minuten. Geen verassingen, geen gedoe. Gewoon biertje, zombies, knallen, simpel en leuk. 3/5 sterren. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wreck-It Ralph (2012)

'Wreck-it Ralph' is de slechterik in een videospel, maar zou graag net zo geliefd zijn als de perfecte 'Fix-It Felix' uit hetzelfde spel. Dus zodra hij hoort van een nieuw spel met in de hoofdrol de geliefde Sergeant Calhoun, besluit Ralph het spel in te sluipen met slechts één doel: winnen en het behalen van een medaille. Maar als snel gaat het helemaal mis als er in het spel een dodelijke vijand zijn intrede doet. Ralphs enige hoop is 'Vanellope von Schweetz', een kleine 'fout' in het spel dat het misschien voor elkaar kan krijgen om van Ralph een goede jongen te maken.

Erg leuke animatie film met veel oude bekende game figuren. Heb er veel om moeten lachen en had echt wel een goed verhaallijntje. Super om te kijken!

4/5 sterretjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb al een tijdje aan Pathé unlimited gold pas, sinds dat Pathé in Amersfoort is.

A Good Day To Die Hard

Bruce Willis keert terug in zijn meest iconische rol als John McClane - de "ultieme" held die overal en altijd aan het langste eind trekt. Deze keer is hij alleen op het verkeerde moment op de verkeerde plek, wanneer hij naar Moskou reist om zijn vervreemde zoon Jack bij te staan. Met de Russchische onderwereld op de hielen en een onvermijdelijk conflict in het vizier, ontdekken de twee McClanes dat ze juist door hun tegengestelde werkwijzen niet te stoppen zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=61UqRmDjwgc

Een standaard actie film, niks bijzonders. Wel af en toe grappige momenten van Bruce Willis.

2/5 sterren

Movie 43

Neem een paar hilarische regisseurs, voeg een briljante megacast toe, mix dit met gestoorde grappen, laat alle grenzen weg en neem afstand. Heel veel afstand

Had hem gekeken in de sneak peak. Als je denkt dat je flauwe films hebt gezien, dat is er allemaal NIKS bij hoe flauw Movie 43 is. Wel veel grote acteurs, maar echt die momenten die erin zitten, wel om te lachen maar serieus echt flauw-flauw.

2/5 sterren

Django Unchained

Django (Oscarwinnaar Jamie Foxx) is een slaaf wiens brute geschiedenis hem in contact brengt met Dr. King Schultz (Oscarwinnaar Christoph Waltz), een Duitse premiejager. Schultz heeft net de jacht geopend op de moordlustige Brittle Brothers, een premie die hij alleen kan bemachtigen met de hulp van Django. Schultz koopt Django en belooft hem vrij te laten zodra de Brittle Brothers gevangen zijn, levend of dood.

Één van de betere films van 2013. Gaat over slaven, gevoelig onderwerp maar dat is niet te merken in deze film. Keihard, sommige scene gaat het aardig ver qua details. Verder een goede verhaallijn en acteurs. Leonardi DiCaprio speelt zijn rol wederom erg, erg goed.

4,5/5 sterren

Flight

In de actie-thriller Flight speelt Academy Award winnaar Denzel Washington Whip Whitaker, een piloot die een spectaculaire noodlanding moet maken. Door het vliegtuig veilig te landen redt hij de levens van vrijwel alle passagiers.

Niet verwacht dat het zo'n film zou zijn. Kan eigenlijk niks over de film zelf zeggen want dan wordt de hele film gespoilerd, maar damn wat een aparte wending. Dacht dat het over heel iets anders zou gaan, maar het brengt wel een goede boodschap naar de maatschappij. Ook een heel goed einde en een leuk verhaal. Denzel speelt goed zijn rol en er zitten leuke dames in.

4/5 sterren

Parker

Parker (Jason Statham) is een professionele dief die leeft volgens een erecode: steel van de rijken en doe geen mensen pijn die het niet verdienen

Een goede actie film met één van mijn favoriete Britse acteurs en met Jennifer Lopez mooie dame. Zit een aardig verhaal in maar ook leuke actie.

3,5/5 sterren

Dat zijn een paar films die ik heb gekeken afgelopen maanden, Lincoln ook gezien en andere films maar dan wordt de post wel erg lang :P

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mooie update! Django Unchained wil ik ook kijken maar ik wacht op een goede versie. Flight en Parker komen ook op de lijst! :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Is er al een goede versie van wreck it Ralph torrent? Had er nog geen met passende ondertiteling gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

ja er zijn al flink wat goede. Allemaal blueray rips. Geen officiële NL subs of NL taal. Maar de subs die er bij zaten waren echt prima hoor. Al wilt mijn zoontje de film toch eigenlijk in het Nederlands kijken... euu luitseren.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Bedankt voor de tip, wacht al lang genoeg op deze. Toch maar binnenkort ff kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

The Shawshank Redemption (1994)

Andy Dufresne (Tim Robbins) wordt beschuldigd van de moord op zijn vrouw en haar minnaar. Hij houdt vol dat hij onschuldig is, maar krijgt toch tweemaal levenslang in de strenge gevangenis Shawshank. Hij raakt bevriend met de zwarte medegevangene Ellis Boyd Redding (Morgan Freeman), die voor iedereen spullen kan regelen en de bijnaam 'Red' heeft. En er zijn nog twee dingen die Andy op de been houden: hoop en een poster van Rita Hayworth.

Wauw, wat een mooie film. Heb hem net afgekeken, en vond hem zeer goed. (5/5)

bewerkt door McCloud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 28
  • 979

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik moet meer films kijken..

Ik zie hier heel veel leuke tips staan! Zeker eens kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

The Shawshank Redemption (1994)

Andy Dufresne (Tim Robbins) wordt beschuldigd van de moord op zijn vrouw en haar minnaar. Hij houdt vol dat hij onschuldig is, maar krijgt toch tweemaal levenslang in de strenge gevangenis Shawshank. Hij raakt bevriend met de zwarte medegevangene Ellis Boyd Redding (Morgan Freeman), die voor iedereen spullen kan regelen en de bijnaam 'Red' heeft. En er zijn nog twee dingen die Andy op de been houden: hoop en een poster van Rita Hayworth.

Wauw, wat een mooie film. Heb hem net afgekeken, en vond hem zeer goed. (5/5)

Deze film heb ik nu een paar keer bekeken. Het is ook één van de top films ever. Soms wel hard en pakt je bij de keel. Maar wat een goed einde!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Taken 2 (2012)

CIA agent Bryan Mills gaat met zijn gezin op vakantie in Istanbul. Eenmaal daar is de vader van een van de kidnappers, die Bryan vermoord heeft toen hij zijn dochter Kim probeerde te redden, uit op wraak. Hij neemt Bryan en zijn vrouw in gijzeling. In een poging om gered te worden doet Bryan een beroep op Kim. Met Bryans special forces technieken probeert hij zijn familie veilig thuis te krijgen en de kidnappers één voor één uit te schakelen.

Deel één vond ik helemaal geweldig. Dat was echt een 4,5 / 5 sterren film. Deel twee leek mij ook leuk, ook omdat onze Nederlandse Famke Janssen erin speelt. Maar dit was wel zo een hele typische deel 2 film. Begin was best Ok, maar verder.... slechte actie film Het verhaal nogal rammelt is natuurlijk zonder meer waar. Met handgranaten strooien in hartje Istanbul, zakken voor je rijexamen maar wel in een schakelbakkie scheuren, echt kloppen doet het niet. En zo zijn er wel meer voorbeelden te vinden - wat mij dan vooral dwarszat is die actie bij de ambassade - je komt er niet mee weg door alleen een beetje te bukken, kogels uit zo'n ding als waar die mariniers mee staan te zwaaien gaan echt ook wel door het dashboard heen.

Niet kijken dus, 2 / 5 sterren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb m inderdaad gedownload omdat ik deel 1 wel goed. Op IMDB scoort die 6.2 dus ik ga hem wel kijken. Ben benieuwd :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zojuist Identity gezien. In mijn ogen een erg goede film!

Door een storm zien tien reizigers zich genoodzaakt om onderdak te zoeken in een vreemd motel. Al snel realiseren ze zich dat er zich een moordenaar onder hen bevindt. Terwijl de storm doorraast, en er steeds meer doden vallen, wordt er één ding duidelijk: blablalbla, ga de film kijken jij in plaats van dit "spoiler" stukje te lezen!

4.5/5 :D

bewerkt door Freddytje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Binnenkort een lijst binnenhalen denk ik xd

Ik heb laatst Stay Alive gekeken (horror) is een aanrader als je van horror houd.

IVM mobile kan ik niet een mooie post maken, zal dat morgen even doen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zou als ik jullie was geen trailers kijken of die samenvattingsdingen lezen. Teveel spoilers gewoon. Ik zoek meestal gewoon naar een actie of thriller kijk wat het cijfer. +6 = downloaden en kijken. Dan heb je tenminste niet al de hoogtepunten/spoliers van de film in de trailer gezien. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Identity komt uit 2003... nog nooit van gehoord. Ik ga hem binnenhalen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Django Unchained

Echt een hele goeie film met eigenlijk alles wel een beetje erin actie, drama en humor. Goeie rollen van alle acteurs gewoon een must see :)

5/5

Nog ff over Taken, je moet wel Taken 1 en 2 zien, persoonlijk vond ik 1 een stuk beter maar twee is ook wel aardig :)

bewerkt door ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Django Unchained staat ook op mijn lijstje om te zien! Lijkt me een super film.

Gisteren ook een topper gezien:

End of Watch (2012)

http://www.youtube.com/watch?v=aCmTHw9

Taylor (Jake Gyllenhaal) en Zavala (Michael Peña) zijn twee jonge politieagenten en goede vrienden, die patrouilleren in de ruigste straten van South Central Los Angeles. De agenten leggen dagelijks hun leven in de waagschaal en worden geconfronteerd met hun huwelijk, liefde, vaderschap en de realiteit van de straten van Los Angeles, waarbij de familie wordt gedwongen de prijs te betalen.

Een erg goede film. Soort van Handycam politie film die echt lekker in beeld is gebracht met net voldoende actie en een lekker verhaal. Juist die handycam beelden vond ik lekker echt. Gewoon kijken, 4/5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Real Steel

Ik vond het echt een goede film met nog een aardig verhaal. Het deed me een beetje denken aan Rocky beetje hetzelfde alleen dan toch weer anders :) Geef het een dikke 4/5 natuurlijk ook door de hulp van Eminem :D

Night Watch

Ik kon het niet opbrengen om na 30 minuten verder te kijken zo slecht vond ik het. Acteer werk was slecht verhaal sloeg nergens op. Het leek gewoon nergens op 1/5 misschien dat iemand hem af kan kijken als hij ooit eens geen enkele film meer weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 weken later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

De klapppppperrrrrrrrr van de week!

The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)

Bilbo Balings is een simpele hobbit die een rustig leventje leidt in de Gouw in Midden-aarde. Zijn rustige bestaan is echter snel voorbij als de tovenaar Gandalf op zijn deur klopt. Samen met Gandalf en dertien dwergen onderneemt Bilbo een avontuur dat hem moet leiden naar de schat die de draak Smaug van de dwergen gestolen heeft.

GEWELDIGE FILM! Wat een top avond!!!! Dikke 6/5 sterren film. Genoten, gekeken en hij duurt te kort. Zit midden in het verhaal, wil nu deel twee!

Een pre-quel van LOTR reeks die ik "half" heb gekeken. TiIjd om die oude films er weer bij te pakken, damn wat een heerlijke film.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 3 weken later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

TED (2012)

Verenigde Staten

Komedie / Fantasy

106 minuten

John laat een kerstwonder uitkomen door zijn enige vriend in zijn leven tot leven te wekken: zijn teddybeer. De twee groeien samen op en John zal op een gegeven moment moeten kiezen om bij zijn vriendin te blijven of zijn vriendschap met zijn gemene, en zeer ongepaste teddybeer Ted te behouden.

3/5 sterren.

Leuke, vreemde, grappige comedy film. Zit wat goede "foute" humor in een iets wat serieus verhaal. Gewoon een leuke wegkijk comedy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik heb hem in het vliegtuig gezien paar maanden geleden. En hij is idd goed, ben wel beetje van dat 'foute' humor :P

Zal morgen ff wat posten. Heb weer eens wat films gekeken :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • 4 weken later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Alleen Maar Nette Mensen (2012)

David Samuels komt uit een intellectueel Joods gezin uit het chique Amsterdam Oud-Zuid, maar wordt door zijn uiterlijk vaak als Marokkaan aangezien. David is een man met een opmerkelijke missie: het vinden van een ghetto fabulous queen met grote tieten en een dikke bil. Zijn ouders en vrienden verklaren hem voor gek, maar David zet zijn zoektocht onverschrokken voort. Deze leidt hem naar de Bijlmer, waar hij na een aantal wilde avonturen bedrogen uit lijkt te gaan komen. Zal David zijn ideale vrouw, een grote donkere seksgodin met booty én brains ooit vinden?

http://www.youtube.com/watch?v=J9zXAYsY3c4&hd=1

Erg leuke film, gisterenavond gezien. Gewoon een Hollandse comedy met goede grappen en een erg leuk verhaal. Heb mij er mee kunnen vermaken. Geen must-see maar lekker te kijken.

3/5 sterries

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 1 maand later...
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Nou zou ik dit topic maar ff nieuw leven in blazen:

Olympus has fallen

Echt een must see! Ik vond het een hele goeie film met veel actie en hoewel hij vrij voorspelbaar is zoals de meeste films van dit genre blijft hij toch de hele film door spannend :) 5/5

A Good Day To Die Hard

Sorry dat ik het zeg maar dit is zekers wel de slechtste die hard ooit gemaakt, de enige scene die ik nog een beetje goed vond was de autoachtervolging in het begin, maar daarna was er vrij weinig aan. 3/5

Hansel and Gretel Witch Hunters

Goeie film gebasseerd op het sprookje maarja het is wel een actie film :P Hij is goed te kijken met redelijk wat humor en actie somige stukjes konden misschien wat beter maar al met al een goeie film die je eigenlijk wel gezien moet hebben. 4/5

Life of Pi

Ook een goeie film met een goed verhaal. Niet wegklikken in het begin want dan denk je mss ok wat is dit nu weer maar geloof me hij word echt een stuk beter :) 4.5/5

Jack The Giant Slayer

Ook een goeie film toch beter dan ik had verwacht alleen jammer dat er niet echt een epic battle was op het einde wel film die je eigenlijk moet kijken :) 4/5

IP man

Ik heb alle drie de delen van IP man gezien en ik moet zeggen dat ik 1 en 3 de beste vond. Nu alleen nog een keer 4 kijken. Maar voor iedereen die van actie houd ook zonder geweren is dit gewoon een must see! 4/5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...