Sign in to follow this  
Followers 0
poel65

Foutmelding in Spotnet: 430 No Such Article 430

4 posts in this topic

Hallo daar

Steeds als ik spotnet opstart en een film of mp3 bestand aanklik krijg ik de foutmelding 430 No Such Article 430.

Het is niet bij alle downloads.

Weet iemand hier iets op.

Gr

Martin

Er is een probleem bij Eweka. Zit je bij Eweka?

Header probleem (430 No Such Article) (04-04-2012 13:49)

Wij hebben geconstateerd dat er momenteel problemen zijn met de header-informatie. Deze storing kan een zogenaamde 430 melding (No Such Article) veroorzaken in verschillende newsclients zoals GrabIt, Forte en Spotnet. Onze technici zijn momenteel bezig dit probleem te verhelpen.

Ziet het er zo uit?

post-1-0-65161100-1334426562.jpg

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  
Followers 0

• Similar Content

• Guest Jeroen
      By Guest Jeroen
      Hello mensen.

Ik ben al een tijdje op zoek naar deze series met nederlandse audio:

catdog
      de boze bevers
      amazing spiez
      teenage robot
      inspector gadget
      ed, edd n eddy
      totally spies
      zack and cody
      zeke and luther
      kim possible
      monster buster club
      what's with andy
      pair of kings
      de tofu's

Ik gebruik sinds kort de trial van: xsnieuws.nl
      Echter bij alle oude series die ik vind kan hij de nzb niet vinden etc.
      Ligt dit aan de provider? Kunnen jullie misschien bij je provider kijken of enkele van deze series te vinden zijn?

Super bedankt mensen!
    • By Duken
      Het is meer dan een jaar geleden dat de download applicatie Spotnet voorzien werd van een update. Op november 2011 werd Spotnet 1.8 uitgebracht. 
      De bekende Spotnet applicatie is voorzien van een aantal verbeteringen en hiermee Spotnet 1.8.1.1 uitgebracht.
      Spotnet is vandaag de dag de meest populaire download tool om vanuit nieuwsgroepen te downloaden. Door het gemak en de simpele interface wordt deze download tool veel gebruikt.
      De volgende verbeteringen zijn meegenomen in Spotnet 1.8.1.1
      – SABnzbd 0.7.6. – vernieuwd
      Naast zoeken in Spotnet is het ook mogelijk om te downloaden met Spotnet via SABnzbd, dit programma is geüpdatet naar de laatste versie.
      – Kan de server niet bereiken – probleem
      Sinds kort treedt er in Spotnet een nieuw probleem op tijdens het spotten “Kan de server niet bereiken”, ook probleem is in deze versie opgelost. Dit probleem staat ook wel bekend als het “ExternalSigning – probleem”.
      – Google Analytics – uitgeschakeld
      In deze nieuwe versie Spotnet 1.8.1.1 staat Google Analytics (GA) uit. GA is een statistieken programma waarmee de ontwikkelaars van Spotnet kunnen zien op welke manier jij het programma gebruikt zoals; zoekopdrachten, geopende spots, gespotte spots, uit welk land je komt e.d..Wij zijn van mening dat dit de ontwikkelaars niks aangaat tenzij je daarvoor zelf toestemming hebt gegeven, daarom is Google Analytics uitgeschakeld.
      – Installer UI vernieuwd & installatie map selecteerbaar
      De nieuwe installer heeft een nieuw uiterlijk gekregen en is te installeren op andere schijven.
      Downloaden van spotnet kan hier Veel download plezier!
    • Guest brigitte
      By Guest brigitte
      hallo ik kan spotnet niet sluiten hij geeft aan er loopt nog een instantie
      hen een unlock programma al geprobeerd
      via taakbeheer
      wat kan ik doen