Sign in to follow this  
Followers 0
poel65

Foutmelding in Spotnet: 430 No Such Article 430

4 posts in this topic

Hallo daar

Steeds als ik spotnet opstart en een film of mp3 bestand aanklik krijg ik de foutmelding 430 No Such Article 430.

Het is niet bij alle downloads.

Weet iemand hier iets op.

Gr

Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een probleem bij Eweka. Zit je bij Eweka?

Header probleem (430 No Such Article) (04-04-2012 13:49)

Wij hebben geconstateerd dat er momenteel problemen zijn met de header-informatie. Deze storing kan een zogenaamde 430 melding (No Such Article) veroorzaken in verschillende newsclients zoals GrabIt, Forte en Spotnet. Onze technici zijn momenteel bezig dit probleem te verhelpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet het er zo uit?

post-1-0-65161100-1334426562.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik zit bij Eweka,maar nu weet ik wat bedankt hiervoor.

Gr

Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  
Followers 0

  • Similar Content

    • Guest rilana213
      Spotnet downloads stoppen na 20 minuten
      By Guest rilana213
      Sinds vandaag stopt het downloaden bij mij ook na 20 minuten. Het heeft bij mij altijd gewerkt?? wat is er aan de hand?
    • Oude Spots in spotnet overzicht niet zichtbaar
      By Leonidas
      Op zoek naar een manier om in spots ouder dan 133 dagen te zoeken op Spotnet...overigens aangenaam kennis te maken.
    • Downloaden mislukt foutmelding in Spotnet
      By Getjomp
      Beste forumleden, 
      Een probleem doet zich voort; de opmerking 'downloaden mislukt' komt steeds voor bij het downloaden van een (nzb) bestand via spotnet. De download begint netjes en na ongeveer 20% staat er mislukt, het raarste is nog wel dat de film wel gedownload is en afspeelbaar.
      Ik gebruikte SunnyUsenet, nu PureUsenet, bij beide nieuwsservers hetzelfde.
      De nieuwsartikelen zijn up-to-date.
      De spotnet versie is 2.0, deze is al opnieuw geïnstalleerd met verwijdering van alle (appdata) gegevens.
      Provider is Telfort
      Windows 10, met standaard virus programma Windows defender.
      Is het mogelijk dat er bij windows iets ingesteld moet worden. (Uitsluiting/firewall/poort openen)
       
      Al is er iemand die een ingeving heeft?Graag hoor ik die.
       
      Alvast super bedankt voor de moeite!
      Gr. Gertjan