Sign in to follow this  
Followers 0
Guest carioca

Spotnet: kan spotnet net herinstalleren omdat die nog draait?

2 posts in this topic

Hoi,

Ik gebruik Spotnet al een paar jaartjes, maar op moment krijg ik niet voor elkaar om deze te openen!

Hij blijf aangeven " Er loopt al een instantie van Spotnet". Wat ommogelijk is van ik heb alles afgesloten.

Opnieuw instaleren is ook geen optie, want hij blijf vragen om Spotnet af te sluiten.

Het lukt mijn ook niet om Spotnet te verwijderen!!

Kan iemand mijn even helpen?

Carioca :sorry:

Kijk even bij taakbeheer of daar uninstall.exe of spotnet.exe nog draait, sluit die via taakbeheer. Of anders kan je je computer opnieuw opstarten en dan het opnieuw proberen met het herinstalleren/verwijderen. Als dat niet werkt kan je Your Uninstaller gebruiken ;) Misschien kan die Spotnet verwijderen ;)

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  
Followers 0

• Similar Content

• By klavertje4
      Beste forumleden,
      Ik zou graag SpyHuner willen verwijderen In het configuratiescherm zie ik SyHunter niet staan.
      Met CCleaner en Adw.cleaner lukt ook niet. Wie weet raad??
      Ik hoor nog wel,
      vriendelijk groet,
      klavertje4
    • By nolikomaaseik
      Ik zou uTorrent willen verwijderen maar ik krijg de melding : U bent niet gemachtigd om uTorrent e verwijderen . Neem contact op met de systeem beheerder .
    • By Bapao11
      Hallo allen,
      Ik heb op de tablet van ons het Interpol virus. Ik krijg een scherm te zien waar ze zeggen dat ik een boete heb en me tablet kan niets meer.
      Ik heb al even gezocht, maar kan niet echt een nuttige site vinden waarop een instructie staat om het voor zo'n tablet te verwijderen. (is dit ├╝berhaupt mogelijk?)
      Ik hoop dus hier iemand te vinden die mij hier mee kan helpen.
      Alvast bedankt!
      Gr Esli