rikdegraaff

Xbox 1 forum

3 berichten in deze discussie

Hallo Allemaal,

Ik heb op Google wat afgespeurd naar het volgende:

Ik zoek een forum, Nederlands of Engels maakt niet uit, waar er nog redelijk wordt gepraat over de "oude" Xbox.

De Xbox 1 dus.

Nou ben ik geweest bij GameVillage-> niets, Nationaal Gaming Forum-> niets, enzovoorts.

Dus ik wilde vragen of jullie nog een gezellig forum weten.

Ik hoop van wel.

Alvast heel erg bedankt! :goed:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Gbatemp.net heeft nog een deel over de oude Xbox '1' ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oke mooi!

Daar ben ik namelijk al lid van!

Ik ga eens even goed kijken op GBATemp.net.

Nogmaals bedankt voor de tip!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Je maakt een opmerking als gast. Als je een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Duken
      We zijn voorzien van forum iconen... ik vond het toch leuk om het even te vermelden. Als je nu naar het forum overzicht gaat zie je bij alle boards een bijpassend icoon. De iconen komen vanaf http://www.flaticon.com/packs/teamwork-and-organization 
      Indien je zelf een icoon niet passend vind hoor ik het graag! Dan zoek ik naar een ander, deze iconen zijn met 30 minuten toegevoegd dus het kan zijn dat er mooiere of betere iconen bij een board passen. Ik hoor het graag!

• Door Duken
      Heren en dames, in dit informatie topic zal ik de laatste update bijhouden van de forum software. 
      Alle eventuele toekomstige versies tot 4.1.* vallen in dit topic.
      Bij een upgrade kan het forum trager aanvoelen ivm de heropbouw van de cache.
      Zojuist draaien wij 4.1.9 met toevoegingen:
      New or Changed Features
      When your link auto-embeds in a post such as with an image, YouTube video, Twitter link, etc. an option will now display to revert the embed back to a plain text link if you do not want the embed. New setting to disable embedding. Facebook/Twitter integration improvements If you are an administrator and encounter a system error, additional debug output will now display. Regular members will see the normal error message. Custom Fields for Support Requests in Commerce now show on the front-end. If an advertisement is set up with a main image, but not smaller images for tablets/mobiles, the ad would not show at all on tablets/mobiles. This has changed so the main image will display on all devices unless smaller images are provided. Topics scheduled to automatically lock or unlock will now reflect this in the topic listing and when viewing the topic. Placing a link to a Facebook status will embed when possible. When viewing a report, the container (for example, the forum) the content is from is displayed. Three character searches are now allowed in the Admin CP Live Search. The Account Settings page now uses vertical rather than horizontal tabs to prevent overflow. If Gravatar is enabled, and a user has not defined an profile photo, then their email address will be used to fetch from Gravatar unless explicitly set not to. Gfycat embeds now use their oEmbed endpoint rather than their JS API. Using Amazon CloudFront as https provider will now be recognized as valid secure connection. The member REST API endpoint will now return custom fields. The Developer Center for Plugins now shows the filename in the list of hooks, and when editing a hook, a breadcrumb includes a link back to the list. Inline notifications can now be dismissed Efficiency improvements to the search index You can now close a poll independently of the topic
    • Door rikdegraaff
      Hallo allemaal,
      Zie ik het nou goed?
      Het is ontzettend stil hier op "ons" forum...
      En daarom vind ik het erg jammer om dit forum te zien "doodbloeden".
      Ik heb van het forum namelijk nog elke dag profijt...
      Ik weet dat ik er ook hier een poos weg ben geweest.
      Sorry hiervoor...
      Hoe kunnen we meer actieve leden aantrekken?
      Ik hoor graag jullie mening over dit onderwerp.
      Groeten en een fijne avond verder!
      Rik