Sign in to follow this  
Followers 0
vanderwilt

Taped downloaden

1 post in this topic

Weet iemand hier of en waar de nederlandse film taped te downloaden is?

Misschien een beetje offtopic maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt. Ik heb dit Digitale Film / TV programma gevonden en ben kan nu alle films en series kijken. Geen gepruts met installeren en instellen, geen maandelijkse kosten en binnen 10 minuten draaiend!

Het is echt het proberen waard. Je kan zelfs live voetbal kijken of nieuwe tv series bekijken! In eerste instantie was ik was sceptisch maar alles werkt zoals aangeven en meer dan 2.500 zenders, series en films.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sign in to follow this  
Followers 0

• Similar Content

• Taped gezocht - download
      By TMR
      Goedemiddag
      Kan iemand mij vertellen waar ik de film Taped kan vinden? Ik heb 'm gezocht op Spotnet, maar daar staat hij niet op.
      Alvast bedankt!
      Gr Tamara
    • TAPED (2012) - Download / Torrent / NZB
      By Duken
      [table]
      [th]

TAPED
      [/th]

[td]
      [/td]
      [/table]
      [table]
      [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]

[td2]Genre:[/td2][td2]Thriller[/td2][td2]Film link:[/td2][td2]http://www.tapeddefilm.nl/[/td2]
      [td2]Regisseur:[/td2][td2]Diederik van Rooijen[/td2][td2]Release datum[/td2][td2]23 februari[/td2]
      [td2]Acteurs:[/td2][td2]Barry Atsma en Susan Visser[/td2][td2][/td2][td2][/td2] [/table]
      [table][th]

Verhaal lijn
      [/th][/table]
      In Taped doen Johan (Barry Atsma) en Saar (Susan Visser) een laatste poging om hun huwelijk te redden door samen op vakantie te gaan naar Buenos Aires. Als belofte aan hun dochter registreren ze hun activiteiten met een videocamera. Wanneer ze echter per ongeluk een gruwelijke moord vastleggen, moeten ze vluchten om in leven te blijven
      [table]
      [th]Trailers Video's[/th]

[td2] [/td2] [/table]
      [table]
      [th]Screenshots afbeeldingen[/th]

[td2][/td2]
      [td2][/td2] [/table]
      Directe links naar de NZB / Torrent of download zijn hier niet te vinden. Zie onze huisregels.