bad brad ray

Spotnet snelheid is te laag

14 berichten in deze discussie

ik heb ook een vraag over spotnet

als ik download kom ik niet hoger dan 715kb.s maar dat is niet het maximale van mijn snelheid

hoe kan ik dat verhogen

alvast bedankt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

De snelheid van je downloads hangt af van vele verschillende factoren.

- Meerdere pc's op het netwerk

- Gamen op console

- Misschien onderhoud van de provider?

Maar wat is voor jou de normale download snelheid?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

snelheid moet toch wel 3mb kunnen zijn als ik speedtest uitvoer kom ik daar makkelijk overheen

maar heb wel problemen met mijn modem bijv. als ik game op de ps3 staat hij altijd op strict en kan hem ook niet op open zetten

(kpn experiabox)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

heb SSL aan proberen te zetten maar kan dan niet meer inloggen op spotnet krijg dan de melding

"the connection attempt timed out, or the connection host has failed to respond (931)"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe weet je dat je snelheid veel hoger hoort te zijn ik heb ongeveer zelfde snelheid met speedtest en ik kom ook nooit bij de 800 kbs hoor :blink:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

PING=37MS

DL=6.46MBPS

UL=0.60MBPS

ben nu ssl aan het proberen

6.46/8 = 800 kb/s dus je snelheid klopt best. Speedtest geeft het in Mbit weer, dus moet je hem door 8 delen om naar een byte te komen (er zitten 8 bits in één byte, vandaar)...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verhogen is dus geen optie, in ieder geval niet zonder extra kosten (door een ander pakket bij je provider te kiezen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Omdat ik met utorrent wel een stuk hoger kom

Dus ging ik er vanuit dat het met spotnet sneller zou gaan dan via torrents

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe hoog kom je met uTorrent? Gebruik je een draadloos netwerk?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welke provider heb je? Of gebruik je Payservers? Kijk anders of iemand anders in op jou netwerk niet aan het downloaden, videos van internet kijken is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Omdat ik met utorrent wel een stuk hoger kom

Dus ging ik er vanuit dat het met spotnet sneller zou gaan dan via torrents

Maar hoe hoger download je dan met torrents? Want zoals Robin zegt is met die snelheid van 6.46Mb/s : 8 * 1000 = 807KB/s je maximale download snelheid. Je kan nog proberen via een LAN-kabel, misschien kom je dan nog wat hoger uit ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Je maakt een opmerking als gast. Als je een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

• Vergelijkbare bijdragen

• Gast kees
      Door Gast kees
      Als ik spotnet download krijg ik foutmelding 502, verkeerd wachtwoord of gebruikersnaam.
      IK HEB 3 MAANDEN ABBONEMENT BIJ SUNNY USENET DAAR KAN IK WEL INLOGGEN.
      HOE LOS IK DAT OP?

• Gast Jeroen
      Door Gast Jeroen
      Hello mensen.

Ik ben al een tijdje op zoek naar deze series met nederlandse audio:

catdog
      de boze bevers
      amazing spiez
      teenage robot
      inspector gadget
      ed, edd n eddy
      totally spies
      zack and cody
      zeke and luther
      kim possible
      monster buster club
      what's with andy
      pair of kings
      de tofu's

Ik gebruik sinds kort de trial van: xsnieuws.nl
      Echter bij alle oude series die ik vind kan hij de nzb niet vinden etc.
      Ligt dit aan de provider? Kunnen jullie misschien bij je provider kijken of enkele van deze series te vinden zijn?

Super bedankt mensen!
    • Door Duken
      Het is meer dan een jaar geleden dat de download applicatie Spotnet voorzien werd van een update. Op november 2011 werd Spotnet 1.8 uitgebracht. 
      De bekende Spotnet applicatie is voorzien van een aantal verbeteringen en hiermee Spotnet 1.8.1.1 uitgebracht.
      Spotnet is vandaag de dag de meest populaire download tool om vanuit nieuwsgroepen te downloaden. Door het gemak en de simpele interface wordt deze download tool veel gebruikt.
      De volgende verbeteringen zijn meegenomen in Spotnet 1.8.1.1
      – SABnzbd 0.7.6. – vernieuwd
      Naast zoeken in Spotnet is het ook mogelijk om te downloaden met Spotnet via SABnzbd, dit programma is geüpdatet naar de laatste versie.
      – Kan de server niet bereiken – probleem
      Sinds kort treedt er in Spotnet een nieuw probleem op tijdens het spotten “Kan de server niet bereiken”, ook probleem is in deze versie opgelost. Dit probleem staat ook wel bekend als het “ExternalSigning – probleem”.
      – Google Analytics – uitgeschakeld
      In deze nieuwe versie Spotnet 1.8.1.1 staat Google Analytics (GA) uit. GA is een statistieken programma waarmee de ontwikkelaars van Spotnet kunnen zien op welke manier jij het programma gebruikt zoals; zoekopdrachten, geopende spots, gespotte spots, uit welk land je komt e.d..Wij zijn van mening dat dit de ontwikkelaars niks aangaat tenzij je daarvoor zelf toestemming hebt gegeven, daarom is Google Analytics uitgeschakeld.
      – Installer UI vernieuwd & installatie map selecteerbaar
      De nieuwe installer heeft een nieuw uiterlijk gekregen en is te installeren op andere schijven.
      Downloaden van spotnet kan hier Veel download plezier!