zaichi

spotnet connectie error (931)

2 berichten in deze discussie

ik probeer te connecten naar de ziggo nieuwsgrpen server via spotnet. maar dat lukt niet door error 931.

ik heb in cmd ( w7 ) een ping uit gevoerd naar news.ziggo.nl en antwoord gekregen door de ping. maar na dat ik mijn gb en ww heb ingevult zo als ik heb ontdekt heb op het forum. werkt het nog steeds niet kan iemand mij daar mee helpen? want ik vind dat gekloot van brein met tpb gewoon weg dood vermoeiend

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

The connection attempt timed out, or the connected host has failed to respond. (931)

Test eens je connectie van Ziggo met de news server tester tool. Dan weet je namenlijk zeker dat je de juiste gegevens invult. http://www.duken.nl/...-server-tester/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Je maakt een opmerking als gast. Als je een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

• Vergelijkbare bijdragen

• Gast kees
      Door Gast kees
      Als ik spotnet download krijg ik foutmelding 502, verkeerd wachtwoord of gebruikersnaam.
      IK HEB 3 MAANDEN ABBONEMENT BIJ SUNNY USENET DAAR KAN IK WEL INLOGGEN.
      HOE LOS IK DAT OP?

• Gast Jeroen
      Door Gast Jeroen
      Hello mensen.

Ik ben al een tijdje op zoek naar deze series met nederlandse audio:

catdog
      de boze bevers
      amazing spiez
      teenage robot
      inspector gadget
      ed, edd n eddy
      totally spies
      zack and cody
      zeke and luther
      kim possible
      monster buster club
      what's with andy
      pair of kings
      de tofu's

Ik gebruik sinds kort de trial van: xsnieuws.nl
      Echter bij alle oude series die ik vind kan hij de nzb niet vinden etc.
      Ligt dit aan de provider? Kunnen jullie misschien bij je provider kijken of enkele van deze series te vinden zijn?

Super bedankt mensen!
    • Door Duken
      Het is meer dan een jaar geleden dat de download applicatie Spotnet voorzien werd van een update. Op november 2011 werd Spotnet 1.8 uitgebracht. 
      De bekende Spotnet applicatie is voorzien van een aantal verbeteringen en hiermee Spotnet 1.8.1.1 uitgebracht.
      Spotnet is vandaag de dag de meest populaire download tool om vanuit nieuwsgroepen te downloaden. Door het gemak en de simpele interface wordt deze download tool veel gebruikt.
      De volgende verbeteringen zijn meegenomen in Spotnet 1.8.1.1
      – SABnzbd 0.7.6. – vernieuwd
      Naast zoeken in Spotnet is het ook mogelijk om te downloaden met Spotnet via SABnzbd, dit programma is geüpdatet naar de laatste versie.
      – Kan de server niet bereiken – probleem
      Sinds kort treedt er in Spotnet een nieuw probleem op tijdens het spotten “Kan de server niet bereiken”, ook probleem is in deze versie opgelost. Dit probleem staat ook wel bekend als het “ExternalSigning – probleem”.
      – Google Analytics – uitgeschakeld
      In deze nieuwe versie Spotnet 1.8.1.1 staat Google Analytics (GA) uit. GA is een statistieken programma waarmee de ontwikkelaars van Spotnet kunnen zien op welke manier jij het programma gebruikt zoals; zoekopdrachten, geopende spots, gespotte spots, uit welk land je komt e.d..Wij zijn van mening dat dit de ontwikkelaars niks aangaat tenzij je daarvoor zelf toestemming hebt gegeven, daarom is Google Analytics uitgeschakeld.
      – Installer UI vernieuwd & installatie map selecteerbaar
      De nieuwe installer heeft een nieuw uiterlijk gekregen en is te installeren op andere schijven.
      Downloaden van spotnet kan hier Veel download plezier!