Sign in to follow this  
Followers 0
zaichi

spotnet connectie error (931)

2 posts in this topic

ik probeer te connecten naar de ziggo nieuwsgrpen server via spotnet. maar dat lukt niet door error 931.

ik heb in cmd ( w7 ) een ping uit gevoerd naar news.ziggo.nl en antwoord gekregen door de ping. maar na dat ik mijn gb en ww heb ingevult zo als ik heb ontdekt heb op het forum. werkt het nog steeds niet kan iemand mij daar mee helpen? want ik vind dat gekloot van brein met tpb gewoon weg dood vermoeiend

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misschien een beetje offtopic maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt. Ik heb dit Digitale Film / TV programma gevonden en ben kan nu alle films en series kijken. Geen gepruts met installeren en instellen, geen maandelijkse kosten en binnen 10 minuten draaiend!

Het is echt het proberen waard. Je kan zelfs live voetbal kijken of nieuwe tv series bekijken! In eerste instantie was ik was sceptisch maar alles werkt zoals aangeven en meer dan 2.500 zenders, series en films.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

The connection attempt timed out, or the connected host has failed to respond. (931)

Test eens je connectie van Ziggo met de news server tester tool. Dan weet je namenlijk zeker dat je de juiste gegevens invult. http://www.duken.nl/...-server-tester/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  
Followers 0

  • Similar Content

    • Guest rilana213
      Spotnet downloads stoppen na 20 minuten
      By Guest rilana213
      Sinds vandaag stopt het downloaden bij mij ook na 20 minuten. Het heeft bij mij altijd gewerkt?? wat is er aan de hand?
    • Oude Spots in spotnet overzicht niet zichtbaar
      By Leonidas
      Op zoek naar een manier om in spots ouder dan 133 dagen te zoeken op Spotnet...overigens aangenaam kennis te maken.
    • Downloaden mislukt foutmelding in Spotnet
      By Getjomp
      Beste forumleden, 
      Een probleem doet zich voort; de opmerking 'downloaden mislukt' komt steeds voor bij het downloaden van een (nzb) bestand via spotnet. De download begint netjes en na ongeveer 20% staat er mislukt, het raarste is nog wel dat de film wel gedownload is en afspeelbaar.
      Ik gebruikte SunnyUsenet, nu PureUsenet, bij beide nieuwsservers hetzelfde.
      De nieuwsartikelen zijn up-to-date.
      De spotnet versie is 2.0, deze is al opnieuw geïnstalleerd met verwijdering van alle (appdata) gegevens.
      Provider is Telfort
      Windows 10, met standaard virus programma Windows defender.
      Is het mogelijk dat er bij windows iets ingesteld moet worden. (Uitsluiting/firewall/poort openen)
       
      Al is er iemand die een ingeving heeft?Graag hoor ik die.
       
      Alvast super bedankt voor de moeite!
      Gr. Gertjan