Sign in to follow this  
Followers 0
C.K7

UPC internet traag laatste paar dagen

5 posts in this topic

Beste allemaal,

Sinds gister doet mijn internet heel traag, vooral bij het downloaden.

normaal haal ik met een bittorrent client snel de 1mb/s maar nu maximaal 50kb/s

Het internetten op een browser werkt, redelijk niet zo snel als vroeger maar het laat wel de sites

Ik kom niet ook niet op speedtest, het blijf hangen bij het 100%.

voor nog wat info die misschien van belang kunnen zijn

heb vorig week een oude router vervangen voor een nieuwe router, mijn IP-adres is ook veranderd.

(Mijn IP-adres is zonder dat ik wat ervan weet automatisch veranderd)

Zijn er mensen die ook UPC internet hebben en die ook hetzelfde probleem hebben?

Mvg

C.K7

Misschien een beetje offtopic maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt. Ik heb dit Digitale Film / TV programma gevonden en ben kan nu alle films en series kijken. Geen gepruts met installeren en instellen, geen maandelijkse kosten en binnen 10 minuten draaiend!

Het is echt het proberen waard. Je kan zelfs live voetbal kijken of nieuwe tv series bekijken! In eerste instantie was ik was sceptisch maar alles werkt zoals aangeven en meer dan 2.500 zenders, series en films.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je al opnieuw je poorten open gezet in je nieuwe router?

@Duken

0.68mbps download

2.18mbps upload

wordt je ook niet echt blij van

@kaasbroodje

poorten opzetten hmm nope.

had het ook niet gedaan bij mijn vorige router, maak het openzetten van poorten veel uit of helpt het een klein beetje?

Bij torrents helpt dat zeker, je kan kijken of je router upnp ondersteunt dat is de makkelijkste manier om je poorten te openen

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  
Followers 0

• Similar Content

• Guest rilana213
      Spotnet downloads stoppen na 20 minuten
      By Guest rilana213
      Sinds vandaag stopt het downloaden bij mij ook na 20 minuten. Het heeft bij mij altijd gewerkt?? wat is er aan de hand?
    • Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers
      By Duken
      Nieuw topic op: 

In dit topic plaatsen wij een overzicht van alle nieuwservers van Providers, Pay Servers en die van Gratis nieuws servers. Helaas gebeurt het met regelmaat dat nieuws server adressen wijzigen, hierdoor kan het voorkomen dat de onderstaande lijsten niet altijd juist zijn. Weet u toevallig van een verandering geef het dan aan in dit topic zodat we altijd alles netjes kunnen aanpassen en zodat iedereen op de hoogte is van de juiste adressen.
      Gratis nieuws servers komen en gaan met de dag / week. Deze veranderen dus veel. Weet u een goed werkende nieuws server adres. Meld hem dan zodat andere gebruikers hier ook van op de hoogte zijn.

[table]
      [th]Provider[/th][th]Server adres[/th][th]Opmerking[/th]

[td]Ziggo[/td][td]news.ziggo.nl[/td][td]Let op! Gebruikersnaam en wachtwoord verplicht. [/td]

[td]Caiway[/td][td]news.caiway.nl[/td][td]Let op! Gebruikersnaam en wachtwoord verplicht. [/td]

[td]T-Mobile[/td][td]news.t-mobile.nl[/td][td] Lage retentie. [/td]

[td]KPN[/td][td]news.kpn.nl[/td][td]Ongeveer 14 dagen retentie[/td]

[td]KPN Planet[/td][td]news.kpnplanet.nl[/td][td]Let op! Voor oude "planet" gebruikers [/td]

[td]OnsBrabantNet[/td][td]news.onsbrabantnet.nl[/td][td]60 dagen retentie [/td]

[td]Tele2[/td][td]news.tele2.nl[/td][td]Snelheid beperkt tot 256KB/s [/td]

[td]Tweakdsl[/td][td]news.tweaknews.nl[/td][td] Hoge snelheid en retentie [/td]

[td]XS4ALL[/td][td]newszilla.xs4all.nl[/td][td]Let op! Gebruikersnaam en wachtwoord verplicht. [/td]

[td]Zeelandnet[/td][td]highwinds.zeelandnet.nl[/td][td]Goede server en hoge retentie. Wel datalimiten[/td][/table]
      Handige links:
      Uitleg van nieuwsgroepen
      Nieuws server test tool
    • Coupon en kortingcodes voor Usenet providers
      By xipher
      In dit topic kunnen jullie couponcodes (kortingscodes) plaatsen van usenet providers. Iedereen wil tenslotte tegen een leuk bedrag ergens een usenet abonnement of prepaid pakket afsluiten.
      Voor het plaatsen van couponcodes hebben wij enkele regels, zodat het voor iedereen duidelijk en overzichtelijk is.
      In dit topic zien wij graag:
      - Iedereen is vrij om een couponcode te plaatsen
      - Vermeld de verloop datum van de couponcode
      - Plaats een duidelijke omschrijving, denk hierbij aan of de couponcode geldig is bij specifieke producten
      - Bedankjes
      In dit topic zien wij niet graag:
      - Het vragen om couponcodes
      - Het aanbieden van kortingscodes/coupons tegen tegenprestaties
      - Het delen van kortingscodes/coupons waarvoor een beloning naar de plaatser gaat (referrals)
      Veel plezier met het delen van al jullie couponcodes en laat iedereen ervan profiteren!